Neuj geen fan. In die discussie was ik tegen Nile. Me mening is enigsinds bijgedraaid, maar ben absoluut geen fan van Nile. Hun nummers kun je absoluut niet fatsoenlijk op headbangen. Het is net zoals luisteren naar Gojira waar dat ook niet op kan. Sommige nummers zijn wel lekker, maar het is meer lounge voor mij. Zet het op, zachtjes, en ga dan bankhangen om een boek of wat dan ook te lezen. Het is zijn geen bands die ik hard aan zet om op los te gaan.
Toen ik Nile live zag in het voorprogramma van Six Feet Under waren ze ook ruk. Gelukkig kwam 6feet waar je wel op los kan gaan.
Maar Nile heeft een epische saga van 4 lange nummers. In their Darkened Shrine heet het geloof ik. Dat vind ik wel lekker o
Ringworm is een hardcore/metalcore band uit amerika. Live waren ze erg goed. De band er na was kut en zijn toen naar huis gegaan hehe.
Nebukadzenar...uhm...tja...het gaat wel. Vocals doet me beetje denken aan Behemoth, maar verder is het beetje te chaotisch her en der. Ben meer van de oude donkere tragere melodien. Tegenwoordig proberen alle bands zo snel mogelijk te spelen denken dat het hard is maar eigenlijk meer een soort van ruis/chaos wordt. Wordt ik onrustig van. Metal is om tot rust te komen en te chillen...voor mij dan.
[yt]gVcRhP70oK4[/yt]
[yt]mmIKZvORSAE[/yt]
[yt]dd7AgxMXtdo[/yt]
en wat thrash
[yt]Dv6g-T3QsiE[/yt]
Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2009