1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, ik las net dat dat er bij ronnie james dio maag****** is vastgesteld :x Toch wel een van de grotere metalnamen op zanggebied. Hopelijk komt ie er bovenop :)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waar lees je dit? :eek:

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    En mensen die toevallig bij dat concert van Volbeat waren waar Michael Poulsen ineens in elkaar is gezakt en flauw is gevallen ofzo? Hij is wel weer uit het ziekenhuis though.

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
  5. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe album van Disarmonia Mundi is nu overal wel een beetje te vinden en ik moet zeggen dat die echt super vet is. Sowieso ben ik een groot fan van Björn Strid, die man heeft echt een geweldige stem. Alleen heeft hij nu alleen maar een paar gast optredens. Tis iig een zeer hippe plaat die zeker lekker weg luistert.

http://www.myspace.com/disarmoniamundi

[yt]Bl9TrwfkiBs[/yt]

De cover is trouwens wel graf lelijk, maarja die zie ik toch niet via itunes of me ipod xP

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
  7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Eerste namen graspop:

Me is very happy already

O'ja en de eerste headliner is er ook al:

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    My Dying Bride, Behemoth en Anvil. :thumbs:

KISS gaan we ook wel kijken dan, en verder Alestorm/Tankard wat stom doen.

Schijnt dat Iron Maiden ook komt, had Bruce gezegd in een interview.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Alestorm/Korpiklaani ftw man :p heerlijke muziek _O_. (wel grappig dat ze 2 jaar gelden d'r ook waren en kiss ook, hopelijk komt ensiferum ook nog :D)

Voor de rest moet ik My Dying Bride maar ff checken. The Faceless is ook zeker het checken waard en natuurlijk all shall perish.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Niets boeiends voor mij tot op heden :p

11. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind deze eigenlijk wat minder dan de andere. The Restless memoirs EP vond ik wel lekker klinken, maar deze nieuwe.. nah. Dat terwijl Mind Tricks in mijn top 5 fav albums all-time staat, misschien wel op 1.

Daarom waren mijn verwachtingen misschien ook wel wat te hoog, ik zal hem binnenkort nog eens luisteren.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Soulfly ook niet? Als die halverwege de middag in de lekkere zon op het hoofdpodium staan, en jij staat (fijn? :+ ) vooraan, is dat wel kicken.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sepultura! Geweldig:D Misschien dat festival maar eens checken.

14. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de lineup echt geweldig maar ik mag waarschijnlijk niet van me ouders :mad:

Bij Last.FM staat ook dit nog:
    Self-confirmed: Evergrey, Ferdy Doernberg, Gama Bomb, Iron Maiden, Saxon, Sick of It All, Axel Rudi Pell

Godver ook nog eens Sick Of It All.

Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, 14 is natuurlijk wel aan de jonge kant als je met een groep leeftijdsgenoten gaat (waarvan ik aanneem dat je dat wilt?). Maar als er nou iemand van 16+ of 18+ meegaat, dan heb je toch wel een goed argument?

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Daar heb ik wel een paar keer naar geluisterd, niet slecht maar niet een band die ik erg hoog heb staan. Moet trouwens zeggen dat ik de laatste paar weken nog maar erg weinig metal luister. Voornamelijk rock en verschillende varianten. Had het er even compleet mee gehad namelijk :+

17. Ashavan

Ashavan Guest

Been there, done that...
    staat niet echt iets interessants op het programma wat ik nog niet gezien heb.

Luister laatste tijd helemaal geen muziek, behalve oude death metal tijdens het sporten. Vind dat er tegenwoordig te veel troep uit komt dus koop ook weinig tot niks nieuws meer.

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn wel een paar mensen bij van 16+ dan. Hmm als ik nou eens op dat punt van het jaar goed sta met mijn schoolpunten heb ik nog kans.

O kak dan is het natuurlijk allang uitverkocht.:x

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee hoor, volgens mij was het vorig jaar ook niet uitverkocht. Twee weken van te voren moet nog lukken. ;)

20. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok. Dan is er nog hoop :D Eerst maar eens op de rest van de namen wachten....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina