1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0

Nog vele malen erger

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    daarnet ff all nightmare long verschrikelijk hard gedraaid :) klonk wel ff wat beter dan een headsetje

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag hetzelfde gedaan op mijn stage. Moest onder in de kelder (van het ziekenhuis) wat PC's voorzien van nieuwe images, de hoofdcomputer had helaas geen super geluid maar het was toch goed te horen.

:cool:

4. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
  5. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    ik was 2 weken terug opt concert... Dat was echt te vet.... Wat een gitarist... echt niet te geloven...

Tjek trouwens ook whitechapel.. ook zeer de moeite waard.

7. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Tof man, ben jaloers op je. Kon geen van mn maten porren ervoor, ASP is te hard voor ze haha :lol:. Ken WC btw wel, maar is niet echt mijn ding, dank je voor de tip though. Paar recordstores geprobeerd voor nieuwe ASP plaat maar ondanks een Sept 5 releases krijgen ze m allemaal pas 9 a 10 september binnen, echt slecht.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]MUeTE4Gw66Q[/yt]

Filmpje van mij van Heaven Shall Burn vorige week op Elsrock.

9. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    gast... ik sta gewoon vanaf de andere kant op jou in te rennen...

maar btw... gaan er hier nog gasten naar concerten of is t alleen van de cdtjes?

Ik:
    - hell on earth (oa red chord)

- never say die (oa whitechapel en unearth)

- metalfest (oa aborted, arsis en morbid angel)

- slayer

Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die nieuwe plaat van Metallica is nu overal te downloaden (Death Magnetic), wat vinden jullie ervan? Ik luister nu het eerste nummer, That Was Just Your Life en past qua stijl wel in het Ride the Lightning straatje, klinkt lekker! Goede openingstrack, bevat ook alles. Strake riffs, ruwe riffs, solo's, drums klinken nog altijd wat te strak, maar verder klinkt dit nummer top. Ben benieuwd!

11. Ashavan

Ashavan Guest

[yt]lRkhV_GDzuk[/yt]

*zucht* dat dit nog in het metal genre thuis hoort tegenwoordig =(
    Ach ja het is tenminste weer eens iets van henzelf in plaats van die zielige kut covers.

Nee voor mij is het qua metallica na Black Album afgelopen en is het niets meer dan een metal wanna-be groepje die teert op hun hoogtij dagen.

Straks naar Baroeg. Ga niet de hele dag. Het begint met punk/rock wat me niet boeit en eindigt met gothic/ambient shit. Daar tussen in zitten dan een aantal metal bands die ik eens ga bekijken :)

Verders even geen geld over voor concerten en alles :mad:
    Ga nog wel naar wat kleine simpele gigs van 8 euro ofzo rofl.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2008
  12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Jij was toch niet die nazi die daar rondliep toch?8)

Maarja concerten, in het Noorden komt meestal vrij weinig boeiends. Ik ga dan meestal ook kijken bij de wat kleinere bands. Heb nu nog niks in de planning staan. Wil wel graag naar Volbeat in Lucky te Rijssen.

13. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen he ;)

Ik vind het nieuwe album dan wel weer vet. Een goede opvolger van Black Album. Nou moet ik wel bekennen dat ik S&M en Garage Inc. ook lekker vond klinken. Prima te verteren.

Oh, en het nieuwe album van Volbeat is heel vet.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja maar Garage Inc. is natuurlijk niet echt een Metallica album, aangezien er louter covers op staan. S&M is natuurlijk een live album en beoordeel ik niet als studiomateriaal.

Over het nieuwe album van Volbeat. Ik heb een beetje een gemengd gevoel er over. Er staan zeker goede nummers op, maar het klinkt in mijn oren allemaal net iets te gelikt en radiovriendelijk. Komt bij dat er niet echt een constant niveau te horen is. Iets teveel fillers.

15. Ashavan

Ashavan Guest

[yt]vwt72dWQQEY[/yt]
    Dave Barnes heeft zijn stem verbonden aan wederom een nieuw Brutal Deathmetal band :D

[yt]NtbO2W6Zsu4[/yt]
    Vage clip :p

16. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua concerten, volgend weekend ff op en neer naar Appelpop. Ja dat komt niet echt 'metuhhhl' over maar Textures staat daar, en daar ik eens even van genieten. Daarnaast 25 november naar Opeth en Cynic in de Melkweg, waar ik nu al niet op kan wachten.

17. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Keep of Kalessin - Ascendant

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    ja die nazi op elsrock.. dat was me een partij vaag.....

20. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    In Hogeveen is Occultfest bezig of is net afgelopen, misschien is dat wat voor je.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina