1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nugget Leg, 20 jun 2010.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Om nog even terug te komen op Volbeat. Ik ben er achter wat die plaat heeft waardoor ik hem minder vind: ik durf hem aan m'n moeder te laten horen.
    En tja, het is metal. Dat laat je niet aan je moeder van 50 horen.
     
  2. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een goede merch shop anders dan large, imperial-clothing.com

    Super chille site met een gigantisch assortiment en een zeer snelle levering. Het bedrijf zit in Duitsland gevestigd en de verzendkosten zijn helaas wel redelijk pittig. Ik had voor 110 euri besteld en de verzendkosten waren 12 euri. Maar goed de t-shirts zijn er gemiddeld 17-18 euri en dat is hier 20. Sweaters zijn daar gemiddeld 40 en das hier al gauw 50, dus je komt min of meer op hetzelfde neer.

    Iig zeker een aanrader!
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar dat was toch ook een tijdje het motto van Volbeat! Metal that even your mom would like.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bestel van imperial-clothing best wel vaak wat. Alleen zijn die verzendkosten erg prijzig. En dingen retour sturen kost je ook nog eens geld. Voor de rest top webshop.
     
  5. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had alleen een shirt van Your Demise + nieuwste CD als een combi pack gekocht en op het plaatje was het t-shirt wit. Ik heb hem echter in het grijs gekregen. In dit geval vind ik hem in het grijs mooier maar toch wel een beetje apart. Maar goed waarschijnlijk zou ik hem gratis hebben kunnen ruilen als ik een mailtje had gestuurd, aangezien het hun fout is.

    Omdat ik boven de 85 euri had besteld kreeg ik er een gratis surprise shirt bij. Bij large is het meestal een shirt waar je echt geen flikker aan hebt maar bij Imperial heb ik een t-shirt van As We Fight gekregen.

    Echt supervet want As We Fight is echt de shit en om op deze manier een t-shirt van ze te krijgen, die ook best nog wel strak is, is echt super vet en al helemaal als je gewoon zo'n bullshirt shirt verwacht.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Goede shop ja :) Vorig jaar nog een paar keer wat besteld. Draag nu absoluut geen band merch meer.
     
  7. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bazen land is dat Finland toch. Zit je te ontbijten in een restaurant en dan gaan ze opeens Volbeat draaien daar! 8)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben jij nu in Finland? Lachen, volgens mij zie (hoor) je daar over metal. :+
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is een snelle stijlwisseling8) Heb zelf drie bandshirts: Volbeat, Metallica en een kanariegeel Soulfly-shirt:D Draag ze zelf af en toe, maar dat terzijde. Vind vooral de Soulfly erg tof8)
     
  10. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, ik zit momenteel bij een goede vriendin van mij in Finland. :)

    Je hoort inderdaad wel over veel metal. Bijna iedereen luistert het hier ook wel, niet dat ze het altijd luisteren, maar ze vinden het iedergeval wel goede muziek.

    Op feestjes enzo draaien ze ook wel aardig wat metal. Vooral Stam1na is erg populair hier en dat is ook echt een te goede band.

    En zo liep ik gisteren langs een cd winkel en daar lag bijvoorbeeld de nieuwe Dimmu Borgir cd in de etalage, samen met nog meer metal cd's.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tja, het is geleidelijk aan gegaan :p Ik heb ze nog wel maar draag ze alleen nog maar binnenshuis :+

    Nieuwe All That Remains heb ik inmiddels een paar beluisterd. Zitten wel wat toffe nummers bij maar toch weet 't me niet te pakken. Jammer.
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe echt vet dat metal veel meer is "ingeburgerd" in Finland enzo. Dat zie ik hier nog zo gauw gebeuren.

    Heb zelf echt een shitload aan band shirts. Vroeger had ik allemaal van die redelijk standaard zwarte band shirts met een print. Maar tegenwoordig koop ik amper meer die zwarte shirts maar gewoon in andere kleuren. Minder somber enzo zeg maar.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Imperial clothing of niet? (zit toch wat meer variatie in kwa shirts vooral kleur)

    Eigenlijk alle metal die ik op het moment luister komen uit Finland en Zweden. Vooral folks metalen i guess.

    Wat ik luister:

    [yt]bDcpVbRx_hI[/yt]

    [yt]4WWtUm8BeGY[/yt]

    [yt]tb2gjwq1WXg[/yt]

    [yt]veedbId5rJk[/yt]
     
  14. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo op zijn tijd koop ik bij large en laatst heb ik voor het eerst bij Imperial besteld. Maar over het algemeen haal ik denk ik toch wel het meeste bij concerten zelf. Zeker omdat de prijzen daar zeer vaak 15 euri zijn.

    Als de band een beetje vet is live dan koop ik bijna altijd wel een t-shirt. Mits ze vet zijn natuurlijk en de prijs redelijk is. Als een shirt 20 euri is dan laat ik ze tegenwoordig vaak liggen. Tevens koop ik ook nooit shirts die bijna iedereen koopt.

    Je hebt bijv. zo'n shirt van Suicide Silence met "Pull the trigger bitch" op de achterkant. Echt een super vet shirt maar zo goed als iedereen koopt dat shirt en dat vind ik gewoon niet cool. Het zelfde met zo'n shirt van Parkway Drive.

    Imperial heeft idd een veel groter assortiment dan dat Large heeft. Large heeft toch wel vaak de traditionele zwarte shirts. Alsnog blijft Large echt een top shop, heb er al aardig wat eurootjes aan uitgegeven.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Godvertoemme. Vandaag eindelijk Bloody Kisses aangeschaft. Heb October Rust en World Coming Down al een tijdje liggen, en was Type O Negative een beetje vergeten toen ik andere bands luisterde. Nu dus weer vollebak, wat is Bloody Kisses een on-ge-loof-lijk geniale cd. _O_
     
  16. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    "She's in love with herself, she likes the dark...
    On her milk-white neck... The Devil's mark..."

    _O_
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat niet alleen. Gewoon ALLES. Van Christian Woman tot Kill All The White People, of een Set Me On Fire of dan opeens We Hate Everyone. Echt alles is briljant aan die cd. Ik word er zo blij van ook, om dat te horen. Plaat hele tijd niet gehoord (download geen muziek meer), wow! Heb echt een trage en vreselijke lange schijtdag achter de rug (ff vanaf Zeeuws-Vlaanderen op en neer naar Amsterdam), dit maakt m'n humeur weer helemaal goed.

    Ik weet trouwens nog, de eerste band die ik dit jaar op Graspop hoorde, één of andere Belgse doom band, eindigde met een cover van Black Number 01. En dat toch vrij kort na de dood van Peter Steele, heel die tent meezingen. Stonden echt heel rustig, leek wel uit respect, maar uit volle borst meezingen. Hhhmmm. :)

    "Loving you, was like loving the dead. Loving you, was like loving the dea-ea-eaaeeed!" _O_
     
  18. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi.

    [yt]oG_TzYDYgBM[/yt]
    [yt]RzpRU347BDU&ob=av2e[/yt]
    [yt]V1YEw3QC0V0[/yt]
    [yt]mPx5C35VW3M[/yt]
    [yt]YCjspyo-_aI[/yt]
    [yt]QDvYdQNEgmw[/yt]

    Doei.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [yt]PiMYdtGxguk[/yt]

    Vorige album best veel beluisterd maar heb hier m'n twijfels bij. Gitaarspel etc. is nog steeds vet maar die zachte vocals passen niet bij de band imo :+
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Valient Thorr!! :D
    Geweldige band....!
     

Deel Deze Pagina