1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nugget Leg, 20 jun 2010.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    @ Nugget: Anthrax, Megadeth en Black Sabbath. Nice :cool: Andere 2 ken ik niet :9

    [yt]hLcVcxQXReQ[/yt]

    Volgende week krijg ik die box binnen, ik kan niet wachten \o/
     
  2. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice!

    Ik wil die box ook hebben, heb er alleen het geld niet echt voor over atm. Andere CD's hebben voorrang. :+
     
  3. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe die clean vocals zijn echt dik waardeloos. Verpest heel de band imo. Het eerste album was wel leuk maar vond het weinig nieuws maar na dit nummer gehoord te hebben ga ik het nieuwe albums niet eens beluisteren vermoed ik zo xP

    Iemand enig idee waar ik Built To Last kan vinden van Sick Of It All?

    Ik moet alleen die cd nog en dan heb ik alle full lengths van ze maar cdwow, dis-order, play.com, large, frs, bol.com heeft die cd!
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag nog wat CD's ontvangen, waaronder IV en V van Shining. Wat is die 'toespraak' als intro van IV toch geniaal. Zo 100% waar, briljant. Ook hoe het overloopt in de zacht beginnende muziek, fantastisch.
    De intro van V is trouwens zo'n geweldig fragment uit een gedicht... brr!
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Type O is ook een briljante band en Bloody Kisses is, by far, hun beste CD. Nog wel lekkere nummers van de oude punk stijl van Type O Negative maar ook prachtige nummers zoals je al aangaf. The Origin of Feces is ook erg vet alleen jammer dat ze faken dat het een live concert was :emo:

    "I know you're fucking someone elseeee!!! He knows you're fucking someone elsee"
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op zich wel geinig die dingen, ze nemen de luisteraars vaak in de maling. Of doen juist weer net alsof het een grap is, terwijl het dan een keer wél serieus is. Moet ik gelijk weer denken aan hun gebande concert in Nederland, stelletje extreem linkse hippies is er tegen, terwijl ze in diezelfde jaren in de VS als communisten werden bestempeld. 8) Way to go!
     
  7. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha vet, wist ik niet eens :lol::lol:

    Wel weet ik dat Kill all the white people gemaakt is omdat er zoveel mensen tegen hun waren
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [yt]dnrCzII9Gy4[/yt]

    Echt :lol: .
     
  9. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het boekje van Origins of Feces trouwens echt briljant. Kan zo even geen screen vinden maar jullie weten vast wel wat ik bedoel toch? :D
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, ken ik niet? Heb de cd wel eens gehoord, maar weet er verder weinig van af. Enige wat ik heb is Bloody Kisses, October Rust en World Coming Down.
     
  11. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier al de nieuwe cd van My City Burning beluisterd?

    Heb hem vandaag eindelijk binnen gekregen en damn wat een brute plaat zeg. Toch wel 1 van de knallers dit jaar. Heerlijke agressieve en frisse sound, zeker een aanrader!
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    *crosspost* :cool:

    [​IMG]

    [​IMG]
    - 4 Foto's
    - 5 CD's
    - 2 DVD's
    - Boekje
    - Plectrum
    - Poster

    En een cadeautje van Large, met de DVD ernaast om te laten zien hoe massive dit ding is 8)

    [​IMG]
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Meesterlijk!
     
  14. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste nummer van Times Of Grace:

    http://www.roadrunnerrecords.com/music/Times-of-Grace--Strength-in-Numbers-3386.aspx

    Moet zeggen dat ik er best wel nat van word. Sowieso ben ik een gigantische fan van Killswitch Engage. Zowel met Howard Jones als met Jesse Leach.

    Voor de mensen die het nog niet weten: Times Of Grace is een combinatie van Jesse Leach en Adam D.

    Ik was heel even bang dat de band het vooral van de naam moest hebben maar moet zeggen dat het echt heel erg vet klinkt. Kan iig niet wachten tot Januari!
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand de nieuwe Machinae Supremacy al gehoord? Ik heb 'm vandaag ontvangen, wat een waanzinnige plaat! Ik mag dan wel fan zijn van de band, A View from the End of the World is gewoon echt een fantastische cd. Andere favoriete bands, zoals Coheed and Cambria of Volbeat, hebben me dit jaar enigszins teleurgesteld, maar niet Machinae Supremacy. Echt heel scherpe, up-tempo riffs. Muzikaal overdonderend, en dat voor toch redelijk 'pop metal'.

    De nieuwe drummer is ook stukken beter dan de vorige. Die was veel te braaf en saai, nu zitten er echt toffe en opvallende drumstukken in.

    [yt]ajRvfKLU2b4[/yt]

    [yt]68hxUjT2Ong[/yt]
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Krijg meteen weer jaren 80 epileptische neigingen met die vage bliepjes in het begin :p
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ja. Heb de muziek wel eens aan wat vrienden laten horen, velen vinden dat niet tof. Ik wel, echt geweldig verwerkt in de muziek. Er is zelfs een nummer dat begint met alleen maar van die deuntjes, en opeens dempt het... even stil... komt langzaam tot leven in ander thema. Echt, alsof je door een Loading Screen gaat in zo'n oud spel. Schoot in de lach, geniaal. 8)
     
  18. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Nu Cradle of Filth weer een nieuw album uitheeft, vond ik het wel weer nodig om een oude track van ze te posten. Aangezien het nieuwe album wederom knap k*t is (nouja, muzikaal best aardig maar erg vlak en sfeerloos) wil ik de niet-kenners toch even kennis laten maken met de ultieme parel in sfeervolle muziek, al zullen de meesten deze track wel kennen... Zoals ook al in het "rate de andere persoons muziek" thread gepost, deze track grijpt je gewoon bij de strot en laat je tot het einde niet meer los. De ultieme horror-soundtrack, de ultieme CoF-track. Kan er geen genoeg van krijgen, en zet ook zéér regelmatig "Dusk... and her Embrace" kneiterhard op. Een van de beste platen ooit gemaakt. Jammer dat de band nu afgegleden is naar bedenkelijk niveau...

    [yt]hkuKpNQrGl8[/yt]

    Cradle of Filth - Heaven torn Asunder
     
  19. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt zeker tof ja! Ben wel benieuwd naar dit album, ondanks dat niet zo zoveel metalcore meer luister de laatste tijd.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik luister sinds een paar dagen weer veel naar Mastodon. Blijft enorm tof! Alleen ben ik op zoek naar meer van dit soort bands. Iemand persoonlijke tips? :)
     

Deel Deze Pagina