1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nugget Leg, 20 jun 2010.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Probeer Kylesa eens. ;) Andere muziek, maar als je Mastodon kan waarderen, die toch een beetje 'apart' zijn, is Kylesa ook wel wat voor jou. Probeer de cd Static Tensions eens. Voor mij wel een groeiplaat, maar ook een toffe!
    Verder kan je Blood Tusk wel waarderen dan, maar die zijn niet zo speciaal. Baroness ken je natuurlijk al.
     
  2. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al het nieuwe album van Sargeist - Let The Devil In geluisterd?
    Ik vind het echt een tof album:
    [yt]6IcFlZa4jz4[/yt]

    Het is weer lekker rauw en hard. Heb de plaat nu 3 keer geluisterd en die komt zeker in mijn Metalfan.nl top 10 aan het einde van dit jaar.

    En is er iemand hier bekend met Dawn Of Solace? Ik heb ze laatst ontdekt en vind het echt een toffe band:
    [yt]v2yFTLyAWtc[/yt]
    Nummer moet even op gang komen, maar het is echt een bruut nummer.
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Immortal en Sacred Reich bevestigd voor Fortarock The Festival 2011.
    Tot een maandje geleden zou ik dat helemaal te gek vinden, maar nu ben ik niet meer zo van die muziek. Weet nog niet zeker of ik ga.

    Overigens is er een gerucht dat ze bezig zijn met Volbeat te boeken, als die echt komen ga ik er wel zeker heen.
     
  4. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Immortal is wel heel tof! En als Volbeat komt, ben ik ook zeker van de partij.
     
  5. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah alle 3 de bands boeien me vrij weinig. Voel nog steeds een leegte in mijn hart dat ik vorig jaar niet kon ivm me werk. Want ik wil Killswitch Engage echt al zo ziekelijk lang zien en daarbij had je natuurlijk ook nog Kreator en Fear Factory die beide echt de shit zijn.

    Maar goed als had komt is hebben te laat.

    Gaan er nog mensen naar Kreator, Exodus, Death Angel 12 december @melkweg?
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet of je al veel bands live geizen hebt cfreak24, maar in mijn ogen (en vooral oren) was Fortarock 2010 echt een aanfluiting. Zelden zo'n slecht festival bezocht. Bands klonken kut, personeel was ongelooflijk traag, het niet overdekte podium sloeg echt nergens op. Beter ga je eens naar Killswitch Engage als ze op zichzelf door Nederland touren, want die band is live wel ongelooflijk vet! Het is totaal niet mijn muziek, heb ook geen enkele CD van ze, maar wel drie keer live gezien en het was gewoon drie keer vet. :cool:
    Ik ben meer benieuwd naar de line-up van Graspop. Dit jaar was eigenlijk maar 'mwa', maar potver, wat hebben een paar bands ongelooflijk fucking goed gespeeld dat de wat tegenvallende line-up volledig gecompenseerd werd. En tja, verder de gezelligheid hè!
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    *Krijgt herinneringen van Watain terug.

    Damn wat was dat een bagger geluid 8)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt, dat was gewoon slecht. Maar ach, kan eens gebeuren. Maar eigenlijk elke band die op dat niet overdekte podium speelde, klonk kut. Kreator was nog wel aardig, maar dat was het... het meeste in de tent was wel redelijk tot goed, ik kan me herinneren dat Killswitch en Fear Factory wel strak waren. Maar met name Killswitch heb ik al veel beter gehoord!

    En jezus, wat waren die mensen aan de tap traag. :mad:
     
  9. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Killswitch en FF klonken wel goed ja. Behemoth ging ook nog wel. Watain was gewoon echt kut en voor de rest weet ik niet meer wat er in de tent speelde. :+

    Geen last van trage mensen aan de tap gehad, heb die hele dag alleen maar gratis water gedronken :+
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, dat heb je als je water drinkt. :+ Hoe kom je trouwens aan gratis water? 8)
     
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kon in het begin gewoon voor 1 muntje of zo een flesje water halen en die kon je dan hele tijd bijvullen bij een kraan ergens bij de wc's.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ohja... dat kan natuurlijk ook. Nou ja, iets voor volgend jaar misschien.
     
  13. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.last.fm/user/cfreak24

    Lijstje rechts is wat ik allemaal live heb gezien. Je kan dus wel stellen dat ik aardig wat live shows heb bezocht :)

    Het probleem met KSE is dat ze Nederland boycotten ofzo. De laatste keer was in 2006 en toen zat ik midden in mijn tentamen week en mocht ik niet van me ouders xP Nu heb ik dat probleem niet meer alleen komen ze nooit naar Nederland.

    Vorig jaar speelde ze 3 en 5 december in België maar ff naar Nederland komen? Ho maar! De dag dat ze naar NL komen ga ik er for sure heen, maakt niet uit waar en wanneer ze spelen en hoe duur het is. Maar goed dan moeten ze dus wel komen.

    Woensdag voor de 3e keer naar 36 Crazyfists, heb er echt zo'n zin in. Die band is echt te vet live, 1 van de betere live bands die ik heb gezien.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wilde ooit ook eens beginnen met bijhouden wat ik gezien heb, maar ik weet echt niet meer wat ik allemaal drie tot een jaar geleden gezien heb. :x En juist de wat kleinere bandjes uit Europa zijn juist zo tof om eens gezien te hebben!
    En wat je zegt van KSE wist ik niet, omdat ik de band niet volg is het me ook niet opgevallen. Ik heb ze eens gezien op Wâldrock 2009 en Fortarock 2010 (NL) en op Graspop 2010 (BE). In 2009 zouden ze ook naar Graspop komen, maar dat optreden is toen afgezegd. Het jaar daarvoor stonden ze geloof ik ook op Graspop, maar dat weet ik niet zeker. 8)
     
  15. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht even lekker wat metal te gaan luisteren, bedenk ik me net dat ik zo'n beetje alle niet hardcore muziek heb verwijderd :emo:

    Yey, alles opnieuw downloaden en rippen.


    EDIT:

    Wel meteen de gelegenheid om nieuwe dingen mee te pakken.
    Iemand nog aanraders? :D
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoezo heb je muziek verwijderd als je toch muziek download? 8)

    Enne, probeer gewoon de nieuwe Machinae Supremacy eens uit. Geen keiharde metal, maar ik vind het wel een super plaat.
     
  17. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    No idea :+

    Machinae Supremacy ooit wat van geluisterd maar vond het niet zo, maar even opnieuw checken.

    Fuu, zit ik net via Spotify nieuwe live cd van Behemoth te luisteren krijg ik zo'n poepreclame er tussendoor :+

    Willem, misschien wel interessant voor je, ze hebben bij CD-WOW best veel metal cd's voor €6,99 en €5,99 (Bijv. Behemoth en veel thrash enz.)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  18. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn concert kaartjes van zo goed als alle concerten nog. Hoewel ik er vast wel een paar zal missen xP

    Als je totaal 11 producten ofzo hebt gekocht bij cdwow krijg je een kortingsbon van het gemiddelde. Heb al es een kortings bon van een tientje gehad en heb er nu alweer 1 van 7,50. Erg hippe site.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik weet van CD-wow! Maar ik moet eerst een nieuw cd-rek kopen, heb geen ruimte meer. 8) En het klote is dat er in de woonkamer geen fatsoenlijke plek meer is voor een cd-rek... dus moet het op m'n slaapkamer. En daar staat geen installatie. 8)
     
  20. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet van die benno kasten kopen van de ikea:

    http://www.apartmenttherapy.com/uimages/sf/4-2-09-narrow-shelf-2.jpg

    Als je op marktplaats kijkt kom je ze veel goedkoper tegen, bij de ikea zijn ze geloof ik 30 euri nieuw ofzo.

    Heb zelf 7 van die kasten staan, vooral met dvd;s maar heb er 1,5 met cd's. In 1 kast past een kleine 200 cd's en die kasten nemen behoorlijk weinig ruimte in.
     

Deel Deze Pagina