1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nugget Leg, 20 jun 2010.

  1. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Volbeat eigenlijk pas sinds hun vorige album. Opzich wel een lekkere plaat maar heb hem nooit echt veel geluisterd. Vandaag de nieuwe Volbeat geluisterd en wat mij opvalt is dat er echt een zooi harde nummers opstaan en dat vind ik best wel vet.

    Vooral dat nummer met de zanger van Kreator is echt nice. Ga de plaat binnenkort nog wel een paar keer beluisteren.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kreator moet ik ook maar weer eens opzoeken (of gewoon eens op zoek gaan naar nieuwe voeding voor mn externe HD).
    Volbeat ook maar eens proberen.
     
  3. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel de lyrics van Kreator uit je hoofd leren zodat je kan meezingen eind december he? xP
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, als ik ergens slecht in ben, dan is het wel de lyrics leren en/of meezingen met (zelfs de meest simpele) nummers. :p
    Of ik ga gewoon playbacken, zo ook bij 36 Crazyfists en All That Remains. :p
     
  5. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog Thrash fans hier?

    Nieuwe Death Angel(Relentless Retribution) is nu een paar dagen uit, vind er persoonlijk niet veel aan, veel te slap en modern IMO(Modern hoeft niet altijd slecht te zijn maar bij Death Angel vind ik het gewoon niet echt mooi). Iemand anders deze ook al gechecked?

    En voor Thrash fans heb ik nog een mooie tip:
    Angelus Apatrida. Band draait alweer aantal jaren mee maar is pas sinds hun laatste album(Clockworks) bekend geworden buiten Spanje(mede omdat Century Media Records ze nu onder contract heeft staan.) Heerlijke thrash, vocals doen me denken aan Megadeth, en instrumentaal doet het me denken aan, euh, goede Thrash! Aanrader!
     
  6. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige trash bands die ik best wel vaak luister zijn Megadeth en Kreator. Verder eigenlijk niet. Death Angel heb ik wel een aantal plays van en dat klinkt ook niet verkeerd. Zal het nog wel ff wat meer gaan luisteren voordat ik ze live ga zien. Hetzelfde voor Exodus.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lich King, enige thrash band die nog bezig is die me boeit. :+ Checken dus!
     
  8. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schok, die man heeft zo veel voor Dream Theater betekend. Tis niet niks om na 25 jaar een band te verlaten.

    Ben benieuwd wie de nieuwe drummer wordt.
     
  9. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zonde ja =( Mike is gewoon een van de belangrijkste ingrediënten van Dream Theater, ik hoop ook echt niet dat hij die pauperband Avenged Sevenfold heeft verkozen boven Dream Theater.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Evelyn en 7 Shots van het nieuwe Volbeat album \o/ _O_ Bij het horen van Evelyn had ik eerst een grote WTF! :+

    Album begint me steeds beter te bevallen! _O_
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga het album pas luisteren als hij op de mat valt! Hopelijk morgen, neem ik hem gelijk mee het café in. :+
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde met de nieuwe Stone Sour, ik heb 3 nummertjes beluisterd maar voor de rest wacht ik totdat die op de mat valt.
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hey niks mis met A7X :mad: Iig erg jammer dat Portnoy uit DT is gestapt, hij wás toch wel het brein van Dream Theater. Naja ik ga A7X met Portnoy iig zien in November, ik zal het 'm wel vragen :+
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    pauperband :emo:

    Dream Theater kan makkelijk een andere drummer vinden. Drummers zijn altijd vervangbaar (als ze niet zingen tenminste). Ik maak me er niet druk om van Avenged Sevenfold ownt aars en Dream Theater was toch een beetje zn impact verloren naar mijn idee.

    En die zanger van dream theater is nep ;)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dream Theater is echt een kloteband... serieus. Ik ken weinig bands met meer bandleden die allemaal denken dat ze geniale, baanbrekende, technisch ingewikkeld, progressieve briljante muziek maken dan Dream Theater. Ik vind Images and Words een leuke cd en daar is alles mee gezegd. Dream Theater is IMO één van de meest overhypte bands ooit, heb dan ook geen idee wat die Portnoy allemaal kan.
    Wat Rbz zegt over drummers, ben ik het niet met je eens. Tuurlijk kan je een nieuwe drummer pakken om de nummers mee te drummen, maar dat kan je ook met een gitarist, als jij denkt dat het alleen draait om het 'mee spelen'. Maar daar onderscheiden goede muzikanten zich van de muzikanten de nummers mee spelen. Voorbeeldje: Dave Grohl, haal hem eens weg bij Songs for the Deaf, Probot, de Nirvana CD's, Them Crooked Vultures... dan zou je een héél andere band hebben.
     
  16. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    :) Of luister eens naar het verschil tussen Appetite For Destruction en Use Your Illusion 1&2. Klinken ook heel anders, terwijl alleen de drummer veranderd was.
     
  18. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wat waar... Nieuwe volbeat album? Hoorde van de week wel een nieuwe singel op 3fm.

    In november komen ze in de HMH! Ik heb me kaartjes al :)
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag opgehaald bij de platenzaak. Special Edition, dus plus het de DVD van het goedmaakconcert in de 013. Wist niet dat ze alleen de resterende nummers speelden toen?
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik neem alles terug over Beyond Hell / Above Heaven, luister niets anders meer _O_
     

Deel Deze Pagina