1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nugget Leg, 20 jun 2010.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja Bigelf stond een keer op zo'n CD bij de Classic Rock (Money It's Pure Evil), sindsdien denk ik al steeds bij mezelf 'Ja ik moet de rest ook een keer downloaden!'.

    Maar ik vergeet het steeds :+
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Willem, heb je de nieuwe Volbeat nou al eens beluisterd?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528


    *Hebben moet*
     
  4. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig_O_
    Vond het toen in de bioscoop al super, en hier staat dus nog veel meer beeldmateriaal op:D
     
  5. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice!

    En 1:05, Lars en Dave praten met elkaar? :eek:
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Holyshiiiiiiiit _O_ Dit wordt een insta-must-buy :D Die Am I Evil-performance aan het eind, kippenvel. Zou vet zijn als er nog een special edition ofzo van uitkomt, met een plectrum oid _O_

    EDIT:
    :D

    EDIT2:

    [​IMG]

    $100+$20 verzenden, misschien een leuk verjaardagscadeautje...

    EDIT3: Fuck 120 dollar :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  7. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier toevallig een goede online shop voor hardcore cd's? Bands als No Turning Back, My City Burning, Madball, As Enemies Arise, Trapped Under Ice, Down To Nothing en meer van dat soort relatief underground hardcore bands?

    Zijn er btw nog mensen naar cilinder fest gegaan afgelopen zaterdag in hoofddorp?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  9. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    De relatief bekendere(Madball, No Turning Back, Down To Nothing en Trapped Under Ice)zullen misschien nog wel via online shops te vinden zijn. As Enemies Arise en MCB zul je waarschijnlijk alleen via de band zelf(mailen of live shows) of hun eigen online shop kunnen vinden.

    Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht :+

    Als je trouwens een shop vind die dat soort cd's verkoopt, meld het dan even hier of stuur me een PM want ik zoek ook nog wat CD's van relatief onbekende bands. :thumbs:
     
  10. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm ik ken de site nog niet. Ga eens ff kijken, zo op het eerste gezicht zijn de prijzen best wel pittig, het assortiment is opzich wel groot. Bij play.com zijn de meeste cd;s wel tussen de 6-12 euri te vinden.

    Heb je trouwens zelf ervaring met deze site? Want bij de aanbiedingen staan wel een paar aangename cd's.

    Mja sommige bands zoals Bane en No Turning Back kan ik wel vinden op play.com of cdwow alleen die vind ik soms net een beetje te duur (lees 14 euri).

    De echte underground shit kan ik idd niet vinden. Die cd van My City Burning wil ik echt graag. Zo spelen ze echt 4x in 2 maanden ofzo hartstikke dicht in de buurt en zo hebben ze een nieuwe CD uitgebracht en gaan ze 2 maanden touren in Europa, echt lame xP

    Maar goed misschien dat hier iemand een site speciaal voor hardcore cd;s wist/weet met mooie prijzen x)

    Welke bands zoek je btw?

    Zijn er hier trouwens al mensen die de nieuwe BMTH hebben beluisterd?
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet hem nog luisteren. Al kan het me eigenlijk niet zoveel schelen ik luister meer folks metal op het moment.
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf nu 1x helemaal beluisterd en moet zeggen dat ik het tot nu toe een prima plaat vind. Het is veel melodieuzer dan hun vorige werk maar zeker niet verkeerd. Eigenlijk wel weer verfrissend.
     
  13. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik hoop My City Burning live te zien in December bij de Persistence Tour :D En dan ga ik meteen hun cd kopen als ik hem tegen die tijd niet al heb.

    Ik zoek bijv. cd's van: As Enemies Arise, Poison My Blood, The Arusha Accord, Cruel Hand, Abigail Williams, Champion, Forget To Forgive, xAFBx, Donnybrook en nog een hoop :p. (Een paar ervan zullen vast wel te vinden zijn maar ik heb ze nog nooit echt ergens gezien).
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dis-order is een betrouwbare site! Als je je registreert kan je je ook aanmelden voor een nieuw-update, krijg je elke week een mail met de nieuwe releases en aanbiedingen. Voor de echte liefhebber een must!
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag de laatste cd van Napalm Death besteld bij CDWOW. Staat leuk in contrast met de cd van Manu Chao die ook morgen komt8)
     
  16. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    The Arusha Accord hebben ze bij play.com en Champion hebben ze bij cdwow. Die cd's van Champion wil ik ook nog wel eens een keertje aanschaffen.

    Ah oke, cool, misschien dat ik dat zo wel ff ga doen. De site zelf vind ik wel een beetje onoverzichtelijk btw.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is echt een vreselijke site, haha. 8) Maar je kan wel verschillende achtergronden kiezen hoor. :') Ach, het ziet er uit als een amateuristische boel, maar ze hebben tenminste een gigantisch aanbod!
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, en ik heb alleen maar goede ervaringen met Dis-Order.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hier ook een goede ervaring. Een keer wat gekocht en kwam binnen twee dagen aan. Schijnt dat ze hier in Zaandam zitten, vlakbij m'n huis :+
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dan kon je net zo goed langsgaan8)
     

Deel Deze Pagina