1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    De cd heet in ieder geval Reign in Blood (Heers in Bloed)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Om ff het lijstje van Panzer maar weer aan te halen. De afgebeelde cd heet 'Reign In Blood', DE thrash klassieker van de jaren 80 (en eigenlijk de klassieker voor altijd :9). En daar staat ook weer het nummer Raining Blood op.

Ohja, het nummer wat je hoort onder de kerry king-kleding website heet 'Payback' van 'God Hates Us All'. En nu verdorie snel naar de winkel om je Slayer collectie uit te breiden

Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  3. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Agreed!!![​IMG]

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    dus Reign in blood is WEL goed? ik vond God hates us all niet super maar das smaak waarschijnlijk.

5. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    ok.. bedankt voor jullie antwoorden en zo. ik heb em dus gekocht en hijs goed!!! (god hates us all) nog meer aanraders???

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Reign in Blood is zeg maar voor Slayer wat Ride the Lightning is voor Metallica.. Alleen is Slayer kwalitatief gezien constanter in hun muziek.. :)
    Persoonlijk vind ik Reign in Blood nog steeds hun beste album

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Plenty! Als Slayer je ding is moet je ook zeker The Haunted proberen! En Entombed! En Darkane! En ... en.... en...

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ritual Carnage.. ook een aanrader

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

WOW! The Birth of Tragedy! Jammer van die k*tproductie maar die Jappen kunnen wel spelen! Ietsje agressiever die band

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    dat is waar.. de productie is niet echt top.. Maar de muziek is goed.. Birth of Tragedy heb ik ook is erg goed.. Maar Every Nerve Alive is ook een aanrader

11. Scorpy

Scorpy XBox360 n00b

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik al die 14 pagina's niet ga lezen :D

Maar ik ben zelf helemaal gek van de Scorpions
    Ik heb alle cd's ... plus de meeste single cd's, een aantal bootlegs en de dvd's ....

Je moet er van houden, de een vindt het niks de ander zozo ... En er zijn er maar heel weinig in Nederland die ze ECHT goed vinden, want tijdens een concert (waar 2000 man in kon) was het nog niet uitverkocht en pas een half uur voor opening zaal kwamen er wat mensen (zat ik daar om 3 uur al op de stoep in me uppie :D) ...

Verder luister ik veel naar Anouk en Metallica ....

12. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Scorpions is not really my cup of tea, maar heb laatst nog wel een nummer van ze gekocht, op een verzamel CD, big city nights, zal je wel kennen dan.

Heb vandaag de nieuwe Maiden gekocht en moet tot mijn schande bekennen, dat het niet meer is wat het ooit geweest is, ze kopieeren zichzelf gewoon, en dat is nog niet zo errug als ze de oudere Maiden maar kopieerden, maar nee het album heeft bij vlagen gewoon heel veel weg van hun werk in de jaren negentig, en dat staat nou niet bekent als hun beste periode.
    Dacht ik dat ze met Brave New World weer op de goede weg waren, en hun concert op Waldrock eerder dit jaar behoorde tot het beste wat ik ooit van ze gezien heb,en de recensies waren ook lovend maar het valt mij echt zwaar tegen tot nu toe.

Het is gewoon een veel te grote brij van muziek, of dat nu aan de 3 gitaristen ligt, er gebeurt veel te veel, en naar mijn mening ligt de zang [die ik nog nooit zo slecht heb gevonden] veel te diep in de mix, vroeger was alles strak simpel en goed, nu willen ze te graag te veel!!
    Ik ben echt een Iron Maiden fan en ik had nooit gedacht dit te zeggen maar, tot nu toe vind ik het nieuwe album niet Maiden waardig!!!!

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Top platen van Maiden vind ik nog steeds (persoonlijk natuurlijk)
    Iron Maiden en Killers..
    Zijn niet de enige die ik heb van ze maar ik vind het wel de beste (heb ook nog Piece of mind en Brave New World) Dickinson heeft me nooit echt aangesproken als zanger.
    Denk dat ik daarom de eerste 2 (zeker killers) het beste vind..

Ook een beetje een nostalgische factor hangt daaraan, Killers was namelijk de eerste metal plaat die ik gekocht heb..

Maar als ik jou zo hoor Panzer hoef ik dat nieuwe album niet eens te proberen.. Vind het altijd jammer als zo'n CD tegenvalt..
    Gisteren ging ik kijken voor de nieuwe van Powerman 5000. De vorige was echt gaaf, beetje rob zombie geluid.
    Deze echter is zo basic en nu metal als het maar kan.. blah wat een teleurstelling..
    Niets gedurft, geen vreemde samples.. alles wat de vorige zo goed maakte zit er nu niet in...

14. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    metallica!!!!! l_l

15. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmmmmmmm, moet mijn mening alweer bijstellen, plaat is een groeiplaat gebleken, het titelnummer is weer de "oude" maiden, en na nog een paar keer luisteren bleek het allemaal mee te vallen gelukkig!!

@ xbox rocksss!!! bedankt voor deze hoogstaande mededeling!!!

16. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ok dus hij is het proberen dus zeker waard? ok.. toch maar eens luisteren dus..

18. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand nog bands die klinken als Metallica? En dan bedoel ik wel zoals de eerste cd's.

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja, die klasse van Justice for All of Master of Puppets zal je denk ik niet snel vinden.... en die precies zo klinken, tja....

sorry...

ik kan je wel bands als Chimaira, Shadows Fall, Queens of the Stone Age (ken je ongetwijfeld al :D ), Peter Pan Speedrock, Misfits of Rancid aanraden....

maar ik denk dat je de meeste van bovenstaande al wel kent...

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Fear Factory: Demanufacture= goed!!! (vind je misschien ook wat Metallica elementen op)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina