1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe tja gelukkig verschillen smaken ;)
    Wel een intressante collectie.. zie ook aardig wat cd's er tussen staan die ik ook heb.. Veel Tool.. das altijd goed.. :)
    Wat je misschien eens moet proberen is Zimmerhole.. Zo aan jouw cd's te zien vind je die denk ik ook wel goed

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hij's goed he? Wat vind je trouwens van de productie van dit album? Erg grof maar wel übervet. Met name het nummer "Enshrined by Grace" is vet. Dit is het nummer waar Sandoval een normale 4kwartsmaat drumt maar op de derde tel overgaat in een blastbeat. Sowieso dikke gitaarriffs op dit erg sterke album!

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Coole collectie, veel bands waar het draait om melodie. :)

4. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hij is zeker goed..
    idd groffe productie.. aan de ene kant had het van mij wel iets scherper gemogen aan de andere kant hoort het wel heel erg bij de muziek..
    Ik luisterde de CD in de winkel en ik hoorde het intro van Enshrined by Grace. Meteen de koptelefoon afgezet en gezegd die neem ik :)
    Dit is zonder twijfel 1 van hun betere albums.

5. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de nieuwe Six Feet Under [Bringer of blood]al, ga ik van de week even arresteren heb alle albums van die jongens, voor de klassieker Haunted zou iedere zichzelfrespecterende [Death] Metalfan moeten hebben!!!

Check http://www.sfu420.com/ maar eens even!!!

P.S: Wat staat er op de 2de CD van Heretic????
    Zag gister in Rottedam een speciale versie staan van Heretic met 2 CD maar er stond niet op het hoesje of in het boekje wat er op die 2de CD staat!!!

6. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    2cd versie..? AAAAARGH!!!!!!!!!! haat en nijd.. ik heb dus net de 1cd versie gekocht.. grumble.....! :mad:

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    *houdt van de lijst* :9 :9 :9

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Een van die gasten (ik geloof Trey) is helemaal gek van Quake en zit in allemaal clans. Volgens mij staan er allemaal Quake levels op die 2e cd-rom, maar pin me er niet op vast aan gezien ik ook enkel cd-1 heb

9. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    2cd versie op www.nlstore.nl voor 17 euro inc.!!!!!

Gaat ik maar even bestellen denk :9

10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    shit en ik dacht dat ik aardig wat had.

11. xforz

xforz Guest

hehe, jup nouja de vriend van mijn zus schrijft cd recenties voor een website volgens mij, hehe kweenie precies eigenlijk maar hij regelt altijd van die bootlegs, en ja de rest is gewoon kopen als je ze ziet :9

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    o dat verklaart een hoop, ik heb nie genoeg pecunia voor zoveel collectors albums enzo.

13. xforz

xforz Guest

vanacht plaats ik hier een full report over het concert van APC + Deftones :p

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    *wacht met spanning* :D

15. xforz

xforz Guest

Ok hier komt mijn report:

Na een dubbelwopper menu ben ik maar eens de zaal in gegaan, maar hellaas kon ik niet vooraan staan aangezien je een stempel nodig had anders zou de Pit te gevaarlijk worden, maargoed boeien :p
    het concert begon een beetje vroeger dan verwacht 19:10 ofzo, een band genaamd revolution smile, was echt waardeloos naar mijn mening.
    maar na een aantal saaie nummers was het eindelijk voorbij, de support act mocht vertrekken, en in een korte pauze werd er een spetterend optreden van APC voorbereid. Niet veel later gingen de lichten uit en ik versteende, EINDELIJK na al die jaren zie ik ze dan weer, Maynard (de zanger) stond achter een doek en zn schaduw was zichtbaar, erg indrukwekkend want ze opende met het nummer Pet van hun nieuwe album, maar de stem van maynard was zo ongeveer 10x beter dan op de cd, perfect gewoon, helemaal zuiver en in de wat ruigere stukjes perfect gezongen, ik was helemaal onder de indruk en ik ging helemaal uit me dak, nouja in mijn hoofd dan :9 daarna speelde ze nog de volgende nummers:

Pet << geniale opening
    the package
    the hallow
    judith
    3 libras
    brena
    the outsider
    blue << Hellaas werd het refrein een beetje vaag gezongen
    weak and powerless'
    Magdelena
    sleeping beauty

eigenlijk alle nummers die op mijn verlanglijstje stonden, vooral natuurlijk judith :p en the hallow, maar outsider wilde ik ook heel graag eens live zien.
    dit concert was gewoon perfect, de drummer speelde echt ontiegelijk strak, echt perfect, de gitarist, billy howerdel was ook weer eens geniaal bezig met een aantal leuke solo's, en misschien nog een leuke extra voor de tallica fans, een aantal bandleden bleven nog even wat klungelen en gingen toen master of puppets spelen, hehe was opzich wel comische met twiggy (marilyn manson's bass player als ik me nie vergis).
    maargoed toen kwamen de deftones, en dat begon dus echt zwaar kut, de microfoon bleek niet helemaal goed te werken, maar het geluid stond ook totaal verkeerd afgestemd, later werd het geluid stukke beter, maar eigenlijk verlangde ik alleen nog naar the passenger, die ze HELLAAS uiteindelijk niet hebben gespeeld omdat maynard het podium niet meer op wou komen voor een lied, wel begrijpelijk want maynard blijft altijd een beetje op de achtergrond tijdens een optrede wat bij de deftones moeilijk zal zijn. maargoed, kheb niet veel te zeggen over de perfmance van de deftones, we weten allemaal wel hoe die gaan, beetje van alle albums, 7 words, root, nosebleed, my own summer, feitciera, change, etc etc etc... eerlijk gezegd heb ik me dood verveeld, het optreden was van redelijke kwaliteit maar het is wel eens beter geweest.:'-(
    maar a perfect circle dat was gewoon echt stukke beter dan de deftones of die support act.

hehe ps. was wel grappig, maynard veronschuldigde zich nog voor de daden van de president van zijn land. (amerika :p)
    hehe achja hij praatte igg een stuk meer dan we van hem gewend zijn.

leuk concert dus _O_

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ineens een trend ofzo??

zo'n beetje elke artiest doet dat ineens? (terecht ook maargoed)

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand gister nog naar Dimmu Borgir gegaan (in Paradiso)
    Dikke shit

18. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand gister nog naar Dimmu Borgir gegaan (in Paradiso)
    Dikke shit

19. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    hmmm... dacht dat dat vandaag was :confused:

maar mij is Dimmu Borgir toch een beetje TE duister :D

wat vond je ervan??

/edit: ohnee, natuurlijk; vandaag staan ze in 013... gisteren in Paradiso... my bad :eek:

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Gasten! De nieuwe Limp Bizkit is uit!!! Ren NU naar de winkel. Echt een goeie band.... :D:D:D:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina