1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Op de 1 of andere manier vind ik alleen Wait and bleed goed van slipknot, de rest vind ik meer oeverloos geschreeuw in een gitaarbrij...............:{

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    het gaat bij hun meer om het imago (maskers, pentagrammen, satanistisch getinte muziek, etc...), en het Live-gebeuren...

Stone Sour (andere band van Corey Taylor) vind ik beter, melodieuzer, vetter :D

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben blij, ik heb twee Alice in Chains cd's gekocht en de nieuwe van KMFDM gechecked. Lekkerrrr. En wat nog beter is: ik heb op volle kracht Symbolic van Death weer eens gedraaid. En nog eens. en nog eens. Wat een wereldband. Echt jammer dat Chuck dood is :'-(

4. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ja wat wil je als je band zo heet

5. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je daarmee zeggen?

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, Technoob is een grote Death liefhebber dus ik zou me er niet te druk om maken :)

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Die heb ik live gezien in 013 dat was vet. Slipknot luister ik eigenlijk alleen als ik mijn push-up oefeningen doe voor het slapen gaan.

8. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0

Da's beter. Ik dacht dat ie van Techno hield ofzo.

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dat doet 'ie ook! Hij heeft blijkbaar nogal een brede muzieksmaak :)

10. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ach daar kan je ook heel gelukkig mee worden zullen we maar denken.........................:{

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ach, D.R.I. en Slayer vind 'ie ook tof, dus ik denk wel degelijk dat hij gelukkig is :D

12. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    zijn hier eigenlijk ook mensen die megadeth goed vinden?
    Is toch wel 1 van me favorite bands hoewel ze volgens mij niet meer helemaal bestaan :mad:
    Death vind ik trouwens ook super, heb er alle cd's van, en scream bloody gore en spiritual healing vind ik de 2 beste.
    Helaas is chuck overleden ja:mad:
    Wat een geweldige muzikant was dat toch..

13. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwens bij m'n buurmeisje ( die zwaar blackmetal freak is) een paar covers van Slayer door Cradle of filth gehoord.
    Oa. Dead skin Mask en Hell awaits...
    Klonk wel heel heftig moet ik zeggen

14. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    'Breakpoint' van Megadeth is toch wel een van mijn all-time favorieten. Goeie band ja!

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    gisteren de nieuwe van Six Feet Under gekocht.. Kan hem jullie echt aanraden.. vreselijke goede cd

16. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    t schijnt trouwens dat fear factory weer een tour aan het plannen is.
    Weet iemand wie er nu wat speelt daar bij FF? tis echt een zooitje geworden.

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    hmm.. zou zeker fijn zijn als Fear F weer es naar Nederland kwam...

maar ik volg niet welke bandleden weggaan, erbij komen, of welke band uit elkaar gevallen is...

dus ik kan je het niet vertellen :D

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb net recensie + interview gelezen in de nieuwe Mindview. Ziet er goed uit inderdaad, heb wel weer ff trek in beukwerk. Heb vandaag namelijk de laatste Opeth gekocht en die is vooral....rustig...

[mietjemode]Ach, is ook eens lekker om eens rustig in te slapen ipv dat harde beukwerk[/mietjemode] :D

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb de nieuwe Six Feet Under nu ook, krrrrraaaakeeeerrrrr! Goed om Chris Barnes weer eens aan het werk te horen.

Ff wat anders: is iemand hier opde hoogte van Stratovarius? Ik draai het nummer 'elements' al geruime tijd (op verzamelaar platenmaatschappij en het is een kraker IMO) en ik vroeg me af met welke cd ik het beste van hun kan beginnen

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hij is goed he.. Laatste paar dagen zit ie minimaal wel 1 keer per dag in mijn CD speler..
    Die cd heeft me aangenaam verrast.. Nou vond ik hun vorige ook wel erg goed maar deze is toch stukken beter..

Ik ben helemaal niet bekent met hun dus daarmee kan ik je helaas niet helpen

Overigens voor de fans van Coal Chamber.. Die moeten de band Devil Driver proberen.. De zanger is die van Coal Chamber..
    Muzikaal ontloopt het ook niet veel van Coal Chamber en ik moet zeggen (heb hem gisteren gekocht) een goede CD

Nieuwe van Machinehead is trouwens ook een aanrader.. Vele malen beter als Supercharged (hun vorige)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina