1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    hmm komt Devil driver in de buurt van de Coal Chamber s/t kwaliteit? Ik vond ze daarna vrij hard achteruit gaan. Sterker het werd gewoon een slechte KoRn rip-off maar goed.
    MH lijkt me leuk om live te zien maar hun cds ben ik niet echt kapot van.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    s/t? welke CD bedoel je hiermee?
    hm deze cd (Devil Driver) vind ik absoluut niet klinken als een korn rippoff.. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
    Moet wel eerlijk zeggen dat ik de laatste cd's van korn absoluut niet goed vind.. De eerste van hun was de beste..
    Kwestie van smaak natuurlijk ;) ik was niet echt te spreken over supercharger, maar deze klinkt toch wel weer als oude vertrouwde machinehead

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    s/t= selftitled
    de eerste cd van coal chamber had geen naam dacht ik. Is in elk geval met o.a. Loco en Bradley.
    Dat waren goede nummers.

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    aaaah ok die.. hehe sorry.. het is nog vroeg..
    Hmm ik heb die al een tijd niet meer gehoord.. Maar ik ben geneigd om te zeggen beter.
    Ik heb namelijk die cd zelf ook (idd die daarna kwamen zijn niet bepaald goed) maar deze cd (devil driver) maakte meer indruk dan dat die eerste van CC deed.. Ik denk dat als je de eerste van CC goed vond je de cd van DD zeker moet proberen..

5. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die van Devil Driver is zeker goed.

Die nieuwe van MachineHead is ook goed, maar ik vond supercharger beter.

6. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Stratovarius, superband, Hunting high and low moet je eens luisteren (staat ook op het album elements)

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb vorige week elements pt 1. gekocht....en morgen haal ik pt.2. Dikke shit man. Ik hou niet zo ontzettend van bombasme (?) maar het nummer 'elements' is errug lekker.

*houdt bierpul in de lucht*
    ELEMENTS FEAR ANGER SORROW JOY

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Vandaag Elements pt.2 gekocht, maar ook de nieuwe van Dream Theater 'Train of Thought'. Mike Portnoy is echt een geweldige drummer, continu afterbeats op de raarste plekken. Ze klinken op deze plaat bijna als Metallica (ten tijde van Master of Puppets). Ik kende Dream Theater niet goed en ik dacht dat het muziek voor ouwe lullen was, maar ik vind dit echt een kraker! I hereby reset my opinion :)

9. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Hunting high and low nou al geluisterd????

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nee, maar ga het nu wel ff het nummer regelen, ben benieuwd :)

*edit* Mijn god, het is echt weer zo'n bierpullen nummer. Errug lekker.Vuist de lucht in en gaan. Moet ik dan maar kopen he ;)

Ben benieuwd wanneer het moment is dat ik Hammerfall dan toch eindelijk gaaf zal gaan vinden (het blijft me nu nog steeds weinig doen ondanks dat Stratovarius er veel van weg heeft)

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  11. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar begrijp ik geen kont van, Hammerfall is echt DA BOMB man, luister Templars of steel nou maar eens, down hem desnoods eerst, ik vond vroeger ook die overdreven metalbands niets, maar als je daar ff doorheen prikt, komt er waanzinnig goede muziek bovendrijven!!!

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb (weer) Hammerfall gedownt en ik weet het echt niet. Ik draai nu de 'Infinite' plaat van Stratovarius en het lijkt zo ontzettend veel op Hammerfall, maar ik weet het niet.... Ik vind Hammerfall te cliché ofzo, ik kan mijn vinger er niet op leggen waarom ik het niet trek.
    Gamma Ray: ja
    Helloween: ja
    Impellireti: ja
    Malmsteen: ja
    Stratovarius: ja
    At Vance:ja
    Hammerfall: nee

Misschien lukt het me volgend jaar wel :)

13. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, dat klopt gewoon van geen kant, je hebt gewoon een anti-patie tegen HF, stel je er voor open, als je zelfs Helloween goed vind, dan kan ik maar niet begrijpen dat je HF niets vind, maar ja smaken verschillen zullen we maar zeggen???

14. hoofdletters

hoofdletters FT spellenfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Heey Da-Z, als je Exhumed te gek vind, probeer dan ook Impaled eens, da's bijna dezelfde band qua bezetting, en nog dezelfde muziek ook!! Superbands!!!!!!!!! Immolation is trouwens ook niet verkeerd...

15. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet en dan vooral niet de klassieker Dawn of possession, door veel mensen ondergewaardeerd, maar een wereld album, die ieder zichzelf respecterende Death metal fan in zijn collectie hoort te hebben!!

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, cool om te zien dat veel mensen hier van verschillende soorten metal houden. Die adviezen ga ik vanavond ff uitchecken, thanx!

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van ColdPlay?

18. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf luister ik Iced earth, zijn er bands die dezelfde soort muziek maken?. power metal is echt mijn favoriete genre ook al weet ik dat iced earth geen echte power metal is maar je moet het een naam geven he. :)

19. Panzer

Leuk Bevonden:
    0

|:- Sorry, hoor maar ik verbaas me telkens weer over de domheid van sommige mensen..............................

20. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    lol
    is dat metal dan...
    maar had je antwoord op mn vraag? ik heb nu hammerfall, en ik vind het echt wel ruig!! kom maar op met die bands:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina