1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dudes misschien intressant voor mensen .. maar bij freerecord (hier in de bijlmer tenminste) hadden ze System of a Down (steal this album) voor 7.99 en 36Crazy fists (bitterness the star) voor 9.99

en @ panzer.. ik heb Dance of Death beluisterd gisteren.. kon niet echt zeggen dat ie me meteen boeide maar ik heb nu wel steeds wat deuntjes in mijn kop daarvan. Meestal is dat wel een goed teken.

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Steal this Album? Klinkt goed nemesis! Thanx! Was je trouwens nog naar Helloween gegaan?

3. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hehe ja en voor die prijs is het praktisch stelen ;)
    Nee ik ben daar verder niet heen geweest.. laatste tijd eigenlijk erg weinig tijd voor dingen als concerten.
    Ach.. ff wachten tot Six Feet Under hier in de heineken music hall speelt ;)
    Overigens heb ik de cd Manifest of Hate van The Forsaken ook al een paar keer voor onder de 10 euro bij FRS zien liggen..
    Er zijn ook verscheidende Korn CD's goedkoper.. Issues b.v. (en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet.. mcfarlane had de cover gedaan)

4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Steal this album is goeie cd :)

5. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    bij de freerecordshop zijn heleboel cd's afgeprijst. (bijna) alle cd's van iron maiden zijn nog maar 7,99. ook de cd's van typo o negative en dream theater zij zeer goedkoop (9,99). verder zijn er nog een hele zooi andere cd's afgeprijsd!

uit jullie reacties kan ik dus opmaken dat panzer hammerfall wel goed vind. wat vind je dan het beste album, panzer? ikzelf vind renegade EP en glory to the brave wel aardig.

6. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    is er trouwens nog iemand van de zomer naar fields of rock geweest? ik in ieder geval wel, was echt super! vooral metallica was wel vet.

7. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraag.

ik ben vandaag naar de stad ('R dam) geweest en daar was nergens de single van iced earth te krijgen. heeft iemand hem al gezien?

8. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    welk nummer???
    En ook bij de Graveyard niet??

9. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    nee helaas nog niet. ik neem aan dat je the reckoning bedoeld. ben ook erg benieuwd. wil die nieuwe zanger wel eens horen!

10. crazysoldier

crazysoldier -

Leuk Bevonden:
    0
    ben vandaag naar de mezz in breda geweest, naar de metaalfabriek: Callenish circle + sauron+ flesh made sin.

echt harstikke wreed, iemand geweest/die de benads kent?

(11 januari weer , nu met :
    Textures
    Obsidian
    Vermin
    Cardinal
    Depredation)

11. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe zanger is bij de weg Tim "Ripper" Owens de oude zanger van Judas Priest, ik vond hem nooit zo, maar misschien past hij beter bij iced Earth.

Judas priest heeft gelukkig hun oude zanger weer terug, Rob Halford is god!!!!!!!

12. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    de oude zanger was wel beter ja (judas priest), maar de nieuwe (in middels de oude dus) mag er ook wel weze

ik heb trouwens the reckoning ff gedownload (weet het, mag niet) maar het klink allemaal wel moddervet hoor! wel wennen, maar de iced earth sound zit er weer helemaal in!

Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Sauron ken ik zelf niet. Flesh Made Sin ken ik alleen van naam.. Maar Callenisch Circle ken ik zeker. Ik heb hun laatste 2 cd's.
    Het is een vreselijke goede band van nederlandse bodem :)

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Roadrunner heeft een mooie package deal gemaakt voor metalliefhebbers, je kan nu 2 klassieke metalplaten op één cd kopen voor een prikkie, genaamd: 'Two from the Vault'. Zo heb ik vandaag Annihilator 'Alice in Hell & Never Neverland'gekocht evenals Suffocation 'Effigy of the Forgotten & Pierced from Within'. Ze hebben ook Gang Green uitgebracht maar die kan ik helaas nergens vinden. Dus ren naar je platenboer!!

15. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Annihilator hoort je idd te hebben, heb de remasters liggen van een paar jaar terug, toevallig gister nog gedraaid, blijft een supergitarist die Jeff Waters!!!!

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeej Panzer, ken jij trouwens Acid Bath? Just curious :)

17. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Zie een x aantal pagina's terug;)

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, excusez. Was een beetje gaar toen ik het intikte. Ik had de Acid bath aanstaan en realiseerde me weer wat voor een ongeloofklijke goeie band het was! beetje te enthousiast gereageerd denk ik :)

19. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    waar zit de graveyard?

je kan op de site van hun platen label gewoon de single streaming luisteren en nog 2 andere nrs. zijn helaas niet de hele nummers.

zoek op mijn site www.icedearthfan.tk

20. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Op het hoekje aan het begin van de Kalverstraat als je van het station komt, heet eigelijk boedisq ofzo, maar die metalafdeling heet the graveyard, althans vroeguh!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina