Hahaha, man dat lijkt mijn verhaal wel (godverdorie ook dezelfde leeftijd notabene). Ik ben een tijd naar illegale houseparty's geweest maar op een of andere manier is bij mij de liefde voor keiharde metal altijd wel gebleven.
Waar ikzelf de laatste tijd erg veel naar luister zijn de laatste cd's van Motorhead, erg strak geproduceerd en ingespeeld. Masterplan, het vervolg op Helloween met een normale zanger (geen luchtsirene weet je wel ). Alle cd's van The Haunted, deze spelen zoals Slayer ten tijde van 'Reign in Blood' maar dan met een moderne productie.
Eigenlijk ben ik de laatste tijd erg omgeslagen naar power metal, met name Gamma Ray is mijn favoriet, je moet alleen van de zang houden. Ook erg leuk is Superjoint Ritual, de nieuwe band van Phil Anselmo.
Eeehm, daarnaast kan ik de laatste van Napalm Death aanraden, erg vet geproduceerd en enorm strak. En last but not least, alle cd's van Grip Inc. en Hypocrisy
Nou, hier moet je het maar ff mee doen. Het is een vrij breed lijstje, maar je kan zelf waarschijnlijk wel invullen welke stijl elke band heeft
Laatst bewerkt: 7 jan 2004