1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hele tijd geleden zag ik een site van Zwavel, zwart metaal. Een Nederlandse metal band die vrij nieuw was enzo en klein stukjes er van kunnen horen en klonk goed. Alleen weet ik de site niet meer en kan ik niks meer van hun horen... iemand die iets van die band weet?
     
  3. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs een goeie cd aangeschaft;
    Kreator - Live Kreation
    Jeps een live-cd dus, maar wel een WAANZINNIG GOEIE CD!!!!
    Vroeger had ik ooit Extreme aggression en Pleasure to Kill op plaat, en ik dacht laat ik weer eens een cd'tje van ze luisteren, ik vind hem iig waanzinnig, zeer goeie live band, alle bekende nummers (zoals riot of violance, flag of hate, betrayer, people of the lie) staan erop.
    Verder staat erop dat er maar 5000 copies worldwide van zijn, en dat het dus een limited edition is...
    Nou, ik heb em dus gewoon bij de Free record shop gekocht dus.....
    Maarja, wel een aanradertje in ieder geval :D
     
  4. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    deicide vind ik niks. iki zou graag zien als iemand wat over een band verteld wat voor metal het is aldan niet black death powers heavy enz. dan kan ik wat makkelijker zien wat me wel en niet trekt.
     
  5. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    Iron Maiden Gonna Get All Of You..}:]


    Iron Maiden The fucking Best.

    heeft iemand hier wel eens iets van Bruce Dickinsons solo cariere gehoord, zijn echt fucking vette nummers, zoek maar eens : bruce dickinson_O_

    I'm on my way, out on my own again. Wildest Dreams_O_


    en Lacuna Coil, heb ik gezien op waldrock is ook super vet, maar dan wel hun eerste album}:]
     
  6. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    I was once like you............................
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb tijdje geleden een cd van Adagio gekocht "Underworld". In het begin trok ik het voor geen meter, maar nu begint hij vetter en vetter te worden. Mmmm, meestal zijn dat de cd's die ik nog héél erg lang blijf draaien :)
     
  8. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, er komt een bootleg van het concert in arnhem! je kan 2 nummers op http://www.nedtallica.nl.nu/ downloaden, ik mocht er jammergenoeg niet naartoe opmdat ik 12 ben.
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    mmmmm, wat zou de reden zijn dat ik de muziek waar mijn vader naar luistert (Led Zeppelin, Marillion) cooler vindt dan Metallica...? :+
     
  10. johnablade

    johnablade get a life!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    led zeppelin is zeker cool! die andere ken ik niet. maar metallica is natuurlijk ook enorm vet!
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Iemand nog interessante muziek, iets dat naar Metallica of Hatebreed klinkt? :)
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    De eerste twee cd's van Snapcase!
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Machine Head, Downthesun, 40 Below summer misscien XiroKe?
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, da -Z- zijn wij nou de enige op dit hele forum die echt een beetje verstand van muziek hebben???

    De jeugd lijkt alleen maar te houden van commercieele metal, terwijl wij juist wat verder kijken en zo bands tegen komen die het waarschijnlijk nooit zullen maken bij het grote publiek maar die daarintegen wel retegoede muziek maken, mee eens???
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Helemaal mee eens, maar aan de andere kant... Het is ook wel relaxed om goeie bands te kunnen kijken tot laat in de nacht zonder rekening te houden met kinderen die sesamstraat moeten kijken (of klokhuis voor de al wat oudere jongere :D)

    [edit]voor de wat melodieuzere punkertjes onder ons, Epitaph Records gooit zijn cd's in de uitverkoop. Alle cd's van Pennywise, Bad Religion, NOfX, Rancid, etc.etc. te koop voor 9.99 pleuro's[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2004
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zal zometeen wat gaan zoeken, kijken of het wat is. :cool:
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Smaken verschillen, daarom hoeft iets wat jou niet bevalt slecht te zijn. Wat is commercieel, een band die het goed doet en op tv komt? Naast Iron Maiden en de andere oudere metalbands is het toch niet zo vreemd dat er ook mensen zijn die daarnaast ook van nieuw en lekker ruig metal houden?
     
  18. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij begrijpt duidelijk mijn punt niet, maar ik wil hier geen flamewar uitlokken, jij vind goed wat je goed vind ik vind weer iets anders goed, iedereen blij, ok????:)
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    tjak.. aaaargh.. dwars door mijn metal hart :)
    En dat terwijl ik vroeger al luisterde naar Killers.. die de oude metallica nog op plaat had (en nu op cd heeft).. Die nog keek naar dat metal programma op sky channel ;)

    Niet-commercieel of niet-mainstream is ook nauwelijks meer te vinden. Vroeger had je ook idd metal programmas op tv die meer deden als alleen maar de mainstream clips uitzenden.
    Hetzelfde geld eigenlijk voor de bladen. Meeste hardrock bladen focussen tegenwoordig alleen nog maar op het mainstream spul. Jammer dat hierdoor sommige juweeltjes over het hoofd gezien worden.
     
  20. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    :eek: :eek: :eek: :eek: Schaam, schaam, sorry Nemesis, was je niet bewust vergeten, maar in mijn relaas kon je de naam da -Z- ook vervangen door Nemesis, nogmaals mijn welgemeende excuses!!!:eek: :eek: :eek: :eek: :) _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina