1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    aangezien jij in Tilburg woont, neem ik aan dat je Metalfest in de 013 bedoelt...

    en het geluid was inderdaad niet perfect, maar imo goed genoeg... behalve bij Brutus vond ik het geluid een beetje brak, maarja, daar kwam ik toch niet in de eerste plaats voor ;)
     
  2. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk nummer heb je van ze gehoord?
    Ik vind Kreator ook een waanzinnig goeie band, en heb pas een live cd van ze gekocht: Live Creation.
    Het is een live-cd van zeer goeie kwaliteit, en Kreator is een fantastische live band, een cd om aan te raden dus.
    Het is echter wel zo dat er maar 5000 copys van deze cd wereldwijd zijn uitgebracht, dat staat op de hoes, dus het is een limited edition.
    Maar als je hem tegenkomt, kopen! Krijg je geen spijt van.
    Extreme agression is trouwens ook een hele goeie (al wat oudere) cd van hun, ook om aan te raden.:)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Violent Revolution heet het nummer. Snel op zoek naar het album.
     
  4. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een goed nummer:)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Thuis maar eens wat meer van luisteren!
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Luistert nu veel naar Time Requiem, de vorige band van Richard Andersson. Man man man, neo klassieke power metal van de bovenste plank, aanrader voor iedereen die van goed gespeelde metal houd!!!
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Bizar, lees net dat Timo Tolkki van Stratovarius neergestoken is in Spanje. Het zit die vent niet echt mee de laatste tijd...
     
  8. johnablade

    johnablade get a life!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    das vet jammer, stratovarius is echt een top band!
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Leeft ie nog wel? Inderdaad bizar.

    edit: Slipknot komt binnenkort met nieuw album. Joepie. En voor diegene die Slipknot zonder maskers wil zien, heb filmpje op mn site staan. klik mij.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2004
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hey Da-Z had jij ook niet dat laatste album van Iced Earth?
    Wat vind jij er nou van ten opzichte van horror show?

    In de eerste instantie vond ik horror show beter maar hoe meer ik die nieuwe ga luisteren des te meer ik die de betere van de 2 ga vinden...
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik weet dat ik hier nu heiligschennis ga plegen ten opzichte van een aantal members hiero :), maar Iced Earth blijft me als gehele band niet genoeg boeien. Ik ben redelijk bekend met Horror Show en heb inderdaad de laatste cd. Die laatste cd heb ik een tijd gedraaid, maar ligt nu toch alweer een tijdje te verstoffen. Ik weet niet waarom, de laatste Nevermore draai ik grijs, Iced Earth laat ik weer liggen. Adagio draai ik plat, Brazen Abbott laat ik weer liggen. In principe allemaal redelijk dezelfde muziek, maar het één pakt me meer dan het andere.
    Maar weet je wat, ik ga vanavond gewoon weer 's ff zitten voor die laatste cd van Iced. Ben nou toch weer nieuwsgierig geworden waarom ik 'm ook alweer niet meer draai ;)
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    haha nou ja of het heiligschennis is weet ik niet ;)
    kwestie van smaak denk ik.. Nou heb ik zelf niet de laatste van nevermore maar wel de 1na laatste. Vreemd genoeg draai ik juist die weer veel minder terwijl het toch een goede cd is.
    Maar ik ken het wel dat de ene cd je wel pakt en de andere weer niet. Heb dat ook vaak genoeg met bands waar ik al cd's van heb. Klinkt hetzelfde en het is goed maar het heeft dan toch niet "het".
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Precies! Meestal heb ik het al met één band. Kijk bijvoorbeeld naar die Elements-cd's van Stratovarius. Part 1 vind ik te gek, Part 2 boeit me voor geen meter (als Panzer dit leest hang ik waarschijnlijk morgen aan de hoogste boom ;))
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    haha ja dat ken ik.. heb ik met king diamond.. abigail 1 vond ik echt tegek.. (heb hem op vinyl gehad) dus toen kwam die 2e abigail uit op cd, ik meteen kopen, helemaal blij.. zucht... wat een tegenvaller...

    (offtopic.. egh zal je wel even helpen en de aandacht van panzer afleiden... "iron maiden is veel slechter als limp bizkit" , denk niet dat jij je nu nog zorgen hoef te maken Da-Z- :+ )
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ooops....
    Nemesis, je hebt net je doodvonnis getekend. Maar ach, je hebt wel gelijk. Een band als Normaal knalt een band als Six Feet Under helemaal weg....oooops.....:+:D
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ach. dood gaan we allemaal ;)
    dat is zeker zo.. maar ja Bauer is natuurlijk ook weer veel beter als slayer... lol
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    WWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTT, stelletje verdorven zielen!!!!!:+

    Maar als je me echt op de kast wilde hebben had je over de band weins naam niet genoemd mag worden moeten beginnen, lol, denk dat jullie wel weten welke ik bedoel, of durfde jullie dat gewoon niet aan????;)

    Nee, maar om ff met de discussie verder te gaan, ik heb precies hetzelfde, sommige metal bands vind ik echt super en andere kan ik weer een stuk minder diggen, terwijl het eigelijk 1 en dezelfde stijl is, alleen heb ik wel dat ik de trendsetters [Iron Maiden, Judas Priest, Slayer] vaak gewoon beter vind dan de volgers, op 1 of andere manier klinkt dat blijkbaar door.

    En trouwens gaat er nog iemand naar hetArrow classic rock festival??
    Ik ga zaterdag 21 juni, de line up:

    - Judas Priest »
    - UFO »
    - Scorpions »
    - Alice Cooper »
    - Motörhead »
    - Bad Company's Paul Rodgers »
    - Blue Öyster Cult »
    - Ten Years After »

    Vooral voor The Priest natuurlijk, derde[!!!!!] optreden met Rob Halford na de reunie, dat word echt super vrees ik!!!
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    graspop metal meeting for me :D www.graspop.be



    De tot nu toe bevestigde meuk......

    VRIJDAG
    White Lion
    In Extremo
    Exodus
    Circle II Circle
    Anathema

    ZATERDAG
    Alice Cooper
    Motorhead
    Cradle of Filth
    Queensryche
    Anthrax
    My Dying Bride
    Evergrey

    I Scream Records 10th anniversary
    Agnostic Front
    Slapshot
    Blood For Blood
    Discipline
    Backfire
    ISR Publics Choice


    ZONDAG
    Judas Priest
    Life Of Agony
    Saxon
    Children Of Bodom
    Testament
    Hatebreed
    Therion
    Death Angel
    Dying Fetus
    Malevolent Creation

    met nog Dimmu Borgir, Slipknot, Pleymo, Chimaira en Morbid Angel wat zeker is maar nog niet op de site staat



    over een vette line-up gesproken :D
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    En iedereen NU de nieuwe Grip Inc. kopen!!!! Holy holy holy holy SHIT!! Voor mij nu al één van de platen van het jaar!!!!!!!
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Is ie zo goed?
    Hm van de week maar even kijken dan.
    Hoe verhoudt ie zich met hun vorige cd's.?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina