1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hahahaha, nee man, jij bedoelt Jorn en die zingt er zeer zeker niet in! Bij Money Money Money is het Oliver Hartmann die zingt, maar ze hebben nu een nieuwe zanger genaamd Mats Leven (is goeie maatjes met Stratovarius byteway :))
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    OH MY GOD Stop de tijd NU ALLEMAAL STUCK MOJO DOWNEN "Hatebreed", ik ben jaren geleden [dammit ik word echt een oude lul] stad en land afgereisd [OV]voor hun debuut CD, die was destijds echt nergens te krijgen en toen alleen om het nummer "not promised tomorrow", was ze uit het oog verloren tot ik vanmiddag langs dit nummer kwam super gewoon dit vind ik nou heerlijke muziek, dikke aanrader!!!
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Stuck Mojo...lange tijd geleden dat ik dat heb geluisterd. Leuke band wel, rednecks met gekleurde mensen.
    Luister nu weer eens Terrorizer, oldschool!!! Bonken met je kop!!! |:- |:- |:- :)
     
  4. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg mensen, ik wilde hier eigenlijk een link neerzetten naar 2 videoclips van DEATH die je snel kan downloaden en als mpeg kunt afspelen.
    Death is (hoewel ze helaas niet meer bestaan vanwege het overlijden van Zanger/gitarist Chuck Schuldiner) 1 m'n favourite bands, en ik ben toch wel benieuwd wat anderen van deze band vinden.
    Dus kan ik hier die link plaatsen of mag dat niet?
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik weet niet of het mag, maar je mag ze me zeker PM'en :9.
    Death blijft een vand e beste bands aller tijden!
     
  6. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja en PM mij dan ook meteen ff 1 van jullie!!!
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    death, toch wel een hele goeie band, vooral het nieuwere materiaal vind ik wel geweldig (zelf gitarist, dus...) Maar vooral de plaat symbolic is heel erg goed. Ik moet trouwens ook ff kwijt dat sinds Dynamo ik ook meer naar Children of Bodom luister. Het is old-school metal, maar toch zo vervormd dat het eigenlijk een nieuwe vorm van metal is. Alleen jammer dat de zanger z'n gitaarsolo's alleen maar bestaan uit 'sweeping technieken'. Als je dat kunt, kan je alle solo's van children of bodom meespelen. O ja, annihilator is ook vette muziek, maar dan wel ECHT 100% old school *) . Beetje dom dat ik als metalhead nu pas deze thread heb ondekt :eek:
     
  8. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zet die link hier wel neer, en als het niet mag hoor ik het wel van een moderator ofzo:)
    Het is bovendien geen reclamesite ofzo dus...
    www.emptywords.org/downloads.htm
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Videoclips mogen wat mij betreft wel, als je maar geen links plaatst naar illegale mp3's of complete albums.
     
  10. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, nou check in ieder geval die 2 clips.
    Het zijn 2 klassiekers van Death namelijk The Philosepher en Lack of Comprehension.
    Zeer de moeite waard!
     
  11. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0

    Van Annihilator vind ik alleen die eerste cd goed (Alice in Hell)
    Maar ja dat ligt vooral aan de zanger.
    Die 1ste vond ik erg goed passen bij die muziek, die 2e veel minder.
    Jeff Waters is een goeie gitarist trouwens. Maar niet beter dan Chuck Imho *)
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb geluisterd (en gekeken) naar Lack of Comprehension. Klinkt goed. :cool: Video is wat minder, maar ik vind de video's van rock/metal bands over het algemeen aan de slechte kant.

    The-Dentist, gelieve gebruik te maken van de [​IMG]. :)

    Edit/ clip van Duality vind ik overigens erg mooi, net gedownload, heerlijk. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    The-Dentist for president _0_!!
    Het blijft doodzonde dat Chuck aan ****** overleden is, het was echt van de meest getalenteerde gitaristen in de metalwereld. Op het moment dat ze echt groot begonnen te worden, pullt hij de plug er zelf uit :'-(

    [edit]hebben jullie trouwens ookzo'n moeite die clips te downen? Heb nu wel de philosepher binnen, maar krijg 'lack of' maar niet binnen :mad:[/edit]
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Downloaden?

    Ik heb hem gewoon laten streamen terwijl ik direct keek. Nu even dat andere nummer luisteren. :)
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb 'm al binnen :)
    Death is en blijft zo'n fantastische bands, een van die bands die je altijd doen 'kippenvellen' als je hoort
     
  16. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik wil jullie mening over Trey Azagtoth [Morbid Angel] wel eens horen, imo toch niet 1 van de minste en toch zeker ook een grondlegger?
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Morbid Angel is zeer zeker ook fantastisch. Weliswaar niet zo toegankelijk als een Death, maar sinds Heretic uitkwam ben ik weer volop hun muziek aan het draaien. De mannetjes zelf weet ik echter niet, was het niet Trey die op 'Blessed...' Hitler eerde?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Morbid Angel heb ik in Februari en Juni live gezien, en die drummer is echt een monster, die snelheid is echt belachelijk _O_

    de muziek komt echter op cd niet uit de verf vind ik... een bak herrie waar geen touw aan vast te knopen valt meestal... vooral op Altars of Madness
     
  19. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben naar Morbid Angel geweest in Nighttown, toen was Blessed are the sick net uit.
    Laaaaang geleden dus :)
    Man wat was dat gaaf!!
    Unleashed zat toen in het voorprogramma. Ik dacht dat dat een scandinavische band was.
    Ook erg tof.
    Anyway, nog even over Death.. Zijn er hier mensen in bezit in cd's van death?
    En zo ja, welke dan?
    En welke cd vind je het beste van Death?
    Zelf ben ik helemaal gek van Leprosy en ook The sound of persevearence (hun laatste cd) vind ik ontzettend goed.
    Iig leuk om te zien dat er hier ook mensen zijn die Death tof vinden, en het is idd een band die kippenvel bij je op doet komen da-z :)

    Ik ben het overigens niet helemaal met perfect shit eens over dat de muziek van Morbid Angel niet helemaal uit de verf komt op cd.
    Altars of madness vind ik 1 van de beste Death metal cd's ooit gemaakt.
    En dat het wat chaotisch is tja.... }:]
    Dat hoort een beetje bij Morbid Angel.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  20. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Mjah, dat is toch zeker een plaat die het hele death-metal genre gedefineerd heeft [met nog enkele anderen natuurlijk], hij staat iig in mijn top 10 lijstje met beste CD's vooral Chapel of Ghouls, enne da-Z-, wat hij voor politieke denkbeelden heeft weet ik niet, maar dat boeit me ook niet zo...... _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina