Laatst naar metallica (en korn en slipknot) geweest. Vaker metallica live gezien, slipknot en korn beide nooit. Slipknot is me echt vies tegengevallen (vooral als je vergelijkt met die liveclips van hun) ik had er echt meer van verwacht. Ze stonden er maar als een stelletje houten poppen bij... Nou, de muppets zouden er jaloers op zijn. Allemaal (geacteerd) samen bij stukken tegelijk headbangen. Het was meer acteren dan live spelen. Het leken wel danspasjes. Ik bedoel, je bent dan wel in een klein landje, maar dan mag je als band toch nog wel helemaal gek worden daar op het podium. Ze hoeven zich niet in te houden voor ons... Slayer heb ik afgelopen dynamo nog live gezien (2de keer) maar nu stond ik 1e rij (vorige keer zo een beetje achteraan). Ze spelen live echt geweldig en ZO zou een metalband live moeten spelen. In dat opzicht vind ik slipknot echt een stel amateuristische prutsers (nu krijg ik volgens mij wat mensen over mij heen
![Devil }:] }:]](styles/default/xenforo/clear.png)
). En hatebreed... Ik heb er zelf niet zo veel mee. Een TE andere stijl dan slipknot en slayer, dat werkt niet echt. Tenminste, bij metallica (gaan we weer) met korn en slipknot was het (bij mij in de buurt(vooraan)) niet gezellig. Al die fans gingen zo op elkaar zitten zeiken, dat korn beter was dan slipknot en andersom.. echt triest. MetallicA was toch de beste van heel die avond (ZELFS DYERS EVE GESPEELD!!!!

). Al vond ik Korn live zeker niet slecht. Ik ben geen fan van hun, luister weinig tot niet naar hun muziek maar ze deden hun ding goed daar.
Conclusie, nee ik ga niet naar hatebreed, slipknot en slayer

Klik om te vergroten...