Ik heb hem vanmiddag gekocht en het is toch weer een zeer sterke cd geworden. De allereerste keer dat ik Reise Reise beluisterde had ik nog wat twijfels over een aantal nummers, maar nu ik hem ondertussen voor de derde maal heb beluisterd staat er naar mijn mening eigenlijk geen een slecht nummer op. Alleen de nummers Los en Armour vind ik iets minder dan de rest. Dit is echt weer typisch zo'n cd die je na een paar keer beluisteren pas echt gaat waarderen. Het is wel zo dat deze cd over het geheel wat rustiger is dan hun vorige cd's, maar ik kan me er eigenlijk totaal niet aan storen. Ze hadden van tevoren al aangegeven dat ze met Reise Reise een wat andere kant op zouden gaan en ik vind dat het prima heeft uitgepakt. Er staat alleen niet een echte Rammstein klassieker op zoals bijv: Engel, Ich Will, Sonne of Mein Herz Brennt.
Overigens staat er ook nog een zgn easteregg op de cd.
Als het nummer Reise Reise begint, spoel dan terug. Als het goed is, spoelt je cd speler dan door in de min tijd (dus na 0:00). Dan kan je een vliegtuig horen crashen (duurt ongeveer 30 seconden).
Dat verklaart ook gelijk waarom de cd een vluchtrecorder van een vliegtuig als cover heeft
Laatst bewerkt: 28 sep 2004