1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lijkt me een goede cd. Denk dat ik hem morgen eens ga halen.
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb hem vanmiddag gekocht en het is toch weer een zeer sterke cd geworden. De allereerste keer dat ik Reise Reise beluisterde had ik nog wat twijfels over een aantal nummers, maar nu ik hem ondertussen voor de derde maal heb beluisterd staat er naar mijn mening eigenlijk geen een slecht nummer op. Alleen de nummers Los en Armour vind ik iets minder dan de rest. Dit is echt weer typisch zo'n cd die je na een paar keer beluisteren pas echt gaat waarderen. Het is wel zo dat deze cd over het geheel wat rustiger is dan hun vorige cd's, maar ik kan me er eigenlijk totaal niet aan storen. Ze hadden van tevoren al aangegeven dat ze met Reise Reise een wat andere kant op zouden gaan en ik vind dat het prima heeft uitgepakt. Er staat alleen niet een echte Rammstein klassieker op zoals bijv: Engel, Ich Will, Sonne of Mein Herz Brennt.

    Overigens staat er ook nog een zgn easteregg op de cd.

    Als het nummer Reise Reise begint, spoel dan terug. Als het goed is, spoelt je cd speler dan door in de min tijd (dus na 0:00). Dan kan je een vliegtuig horen crashen (duurt ongeveer 30 seconden).

    Dat verklaart ook gelijk waarom de cd een vluchtrecorder van een vliegtuig als cover heeft :)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vet, jammergenoeg is het niet zo gegund met mn cash momenteel dus moet ik nog wel even wachten voordat ik hem kan halen.
     
  4. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    deze cd is inderdaad weer behoorlijk goed. ik wil alleen ff reageren op je reactie op het nummer Los, dit vind ik namelijk 1 van de beste nummers. misschien niet qua tekst maar zeker qua groove. dat nummer klinkt gewoon vet :cool: vooral op het eind zeg _O_ . ik vind btw dat 1 sloom nummer te veel op staat denk aan amour of Ohne dich. voor de rest dik in orde :9
     
  5. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm.. Tis toch echt Soil, had t ff gecheckt op de website van Soilwork (website van Soil is niet te vinden :confused:), het enige wat k van Soil kan vinden zijn lyrics. Maar het is n soort.. tjah :p weet eiglijk niet :p heb altijd wel moeite met muziek omschrijven. Anders moet je even kijken of je n nummer kan 'vinden' 'ergens' op internet ;)
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde verhaal, ik heb net wat te veel uitgegeven om hem direct te kopen. Van wat ik er van gehoord heb klinkt hij in ieder geval top. :)
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is zeker een aanrader.
    Heb hem afgelopen maandag gekocht en het is een zeer goede cd.
    1 ballad teveel dat is het enige.
    Minder hard als Mutter (vind mutter ook nog steeds wat beter) maar desondanks zeker een aanrader.
    Nu al een paar keer beluisterd en hij verveeld nog steeds niet.
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Wie gaat er hier eigenlijk allemaal naar Slayer op 21 oktober in de Ahoy??
     
  9. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar het concert van Nightwish 11 februari in de Heineken Music Hall :D
     
  10. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook een kaartje ga ik je lekker stalken daar hahaha
     
  11. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er eigenlijk wel heeeeeeeeeeel graag heen, ware het niet dat ik op financieel gebied andere prioriteiten heb op dit moment... tja..
    Bovendien boeien slipknot en hatebreed me niet zo..
    Ik vind het trouwens vreemd dat Slayer nu hier komt toeren, ik dacht dat er een nieuwe cd aan zat te komen?
    Komen ze dan nog een keer ofzo?
    Dat weet jij vast wel hoe dat zit Da-z, dus vertel me dat eens :cool:

    Btw... ik heb pas bij een maatje van me een cd gehoord van Runemagick.
    Een scandinavische Deathmetal band met een stem die klonk als die oude stem van Entombed, en muziekaal had het wel iets weg van Death vond ik, kortom, waanzinnig dus!!
    Kent iemand deze band toevallig?
    Ik vind ze geweldig in ieder geval.
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik denk erover om er heen te gaan. Volgens ticketservice is er nog plaatst op 2e rang, al zijn dit (volgens mij) zitplaatsen. Als ik ga, ga ik voornamelijk voor Slipknot though. Maar Slayer is natuurlijk ook geen straf om naar te luisteren.
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    de 2e support act is Mastodon i.p.v. Hatebreed...

    tot aan een paar weken terug dacht ik ook dat Hatebreed er zou staan... die ik liever had gezien dan Mastodon

    edit: 't schijnt trouwens dat Slipknot headliner was in Belgiƫ :confused:
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ach, in Belgie hebben ze geen smaak voor goeie muziek ;)
    Slayer heeft imo z'n plekkie wel verdiend en het is meer dan terecht dat ze headlinen in nederland. Ze zij inderdaad wel bezig met een nieuwe cd. Sterker nog, ze zijn al klaar maar ze wachten totdat ie gereleased wordt. Er schijnt altijd iets aan de hand te zijn als ze hun cd willen uitbrengen. Het sterkste voorbeeld is nog wel van hun laatste cd 'God Hates Us All'. Die werd 3/4 jaar later uitgebracht vanwege managment problemen, de dag dat ie uiteindelijk wel uitkwam was 11 september 2001....
     
  15. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo zie je maar mensen doen er van alles aan om de CD release van Slayer te dwarsbomen
     
  16. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ongelovelijk dat er bij sommige mensen gewoon twijfel bestaat of slayer moet headlinen, volgens mij spoor je dan niet wat heeft slipsnot ooit gepresteerd dat die discussie zelfs maar gevoerd word, 1 goed nummer [wait and bleed] and that's it!!
    Slayer daarintegen zijn de koningen van de metal, DE pioneers 1 van de weinige bands die nog nooit een minder album uitgebracht hebben, degene die al 20 jaar meelopen, die menig bandje hebben zien komen en er nog meer hebben zien gaan, die nu na 20 jaar nog steeds hedendaagse bands van het podium spelen, degene die nooit gebogen hebben voor commerciele invloeden, die geen maskers nodig hebben om op te vallen, naja, ik kan nog wel ff doorgaan maar het lijkt me niet dat Slipknot headlined in ahoy.....

    Het probleem is gewoon dat in deze commerciele wereld, populariteit verwisseld word met muzikaal vakmanschap, mensen zijn geneigd te denken dat als het goed verkoopt het ook wel goed zal zijn, en soms is dat ook wel zo, maar vaak ook niet en meelopers blijf je altijd houden en waar ik nu eigelijk heen wil met deze reply is me eigelijk alweer ontschoten, nouja ik heb gewoon een hekel aan commerciele @#$%&*^-bands!!!
     
  17. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook op 21 oktober. voornamelijk voor Slipknot. noem me gek, maar ik heb eigenlijk nog niet veel nummers van Slayer gehoord. een paar keer voorbij horen komen op Chronix, dat is dan ook alles. ik wil dus wel is wat meer horen van Slayer. welke nummers raden jullie aan. *)
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    angel of death en seasons in the abyss... dan heb je IMO het beste van hun gehoord.

    @panzer: Couldn't agree more with your reply
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    -hendrix
    -guns n roses
    -nirvana
    -de hardheid
    -less than jake
    -bob marley
    -bone thugs n harmoney
    -gangstarr
    -incubus
    -foo fighters

    allemaal bands/muziekanten waar k fan van ben
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Bij de FRS ligt hun laatste cd (God Hates Us All) voor 10 pleuro's, verplichte kost! Niks downloaden, gewoon supporten deze band door cd's te kopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina