1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Dreamtheather is vet, luister het nummer The glass prison op de cd: Six degress of inner turbulance, das echt een vet nummer. En Change of seasons ook natuurlijk *)
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Yeah, ineens allemaal Dream Theater fans hiero!! Hebben jullie de nieuwe live cd al van ze "live at budokan"?
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, wel die van S.O.D!!!

    [Verplichte aanschaf!!]
     
  4. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ja Dream Theater is echt een goede band al vindt ik ze soms wel iets te rustig voor mijn doen. btw ja Change of seasons is echt een supper relaxt nummer de 23min. (als ik me niet vergis) dat het nummer duurt is echt supper.
     
  5. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja children of bodom is een leuke band. k zou ze wel een keertje live willen zien, maar ik vindt soms wel dat ze van die standaard toonladdertjes spelen, en veel nummers lijken op elkaar.
     
  6. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb wel once in a live time album van dream theater, die erg goed is en children of bodem is na mijn smaak slecht, maargoed iedereen zo zijn bands.
    bij mij moet je ook niet aankomen met slayer vind ik ook slecht maar slipknot vind ik weer supergoed
     
  7. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel is een heel album van slayer of children of bodom geluisterd?
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Kijk nou eens! Wat lief! Twee Iron Maiden fans uit Den Haag die tegelijkertijd op dit forum zijn, maar die vervolgens elkaar tegenspreken :D
     
  9. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    begrijp me niet verkeerd ik bedoel alleen dat ie niet te snel moet oordelen :D
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Absoluut. Hoe kan je Slipknot wel leuk vinden en Slayer niet??? :)
     
  11. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk luister ik ook liever naar Slipknot dan naar Slayer maar ik vind het verder niet slecht of zo.
     
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is voorgoed gedaan met de jeugd van tegenwoordig........ :'-( ,*zucht* ik word oud.........
     
  13. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei niet dat ik Slayer niet goed vind of zo :D ik heb er maar 3 albums van gehoord
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik val jou ook niet aan alleen vind ik het in het algemeen zo jammer dat de jeugd de trendvolgers beter vind dan de trendsetters, en ik denk dat ik toch wel mag zeggen dat er zonder een slayer geen slipknot zou zijn, maar goed geen probleem iedereen met goed vinden wat hij zelf wil........
     
  15. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me ook niet aangevallen :D maar ik dacht dat het misschien over kwam alsof ik Slipknot goed vind en Slayer niet. Waarschijnlijk komt dit omdat in Slipknot meer gezongen word, van wat ik heb gehoord van Slayer was alles schreeuwen.
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :'-( huilt met Panzer mee en zet nog maar eens good ole' Terrorizer op (luistert weer Fear of Napalm met lekkere 'dansritme' van Pete Sandoval en stagedived pardoes van pc-tafel :D)
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb vandaag eindelijk eens wat van Slayer gehoord en het beviel me uiterst goed. Heerlijke muziek.
     
  18. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Terrorizer idd, heerlijke plaat, en Napalm Death de kortste single ooit (1 seconde), those were the days man, THOSE WERE THE DAYS.......... _O_
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En je bent niet de enige die huilt.

    Slipknot beter dan slayer. Waar gaat het heen met de wereld. :'-(

    Zet Reign in Blood maar weer eens op.......

    Maar 'rejoice' het einde is nog niet nabij, weer een zieltje erbij die echte muziek weet te waarderen :)
     
  20. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    terrorizer moet ik eigenlijk ook eens gaan luisteren, welke cd is goed?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina