Gek genoeg (en Panzer gaat me echt haten nu
) staat God Hates Us All bij mij op één. Alles is gewoon af aan die plaat. De productie is geweldig, Bostaph rammelt enorm sterk en Tom schreeuwt eens op een andere manier (hoger).
Daarna komt Seasons in the Abyss (War Ensemble!!!) en dan pas, gek genoeg, Reign in Blood. Neemt niet weg dat Alle Slayer platen boven alle metal staan natuurlijk.
Een plaat die gek genoeg altijd vergeten wordt maar altijd nog een heel lekker tussendoortje is, is Undisputed Attitude, een covercd vol met ouwe hardcore en punkkrakers. Mijn alltime favorite band, te weten D.R.I., word ook hierop gecovered. Het is geen ultieme Slayer natuurlijk, maar als je eens Slayer een andere stijl wil horen spelen, dan moet je zeker deze kopen. Hij ligt overal voor 10 euro geloof ik, en je krijgt ook eens een goeie introductie in de hardcore/punk klassiekers
.
Na deze tour gaat Slayer weer de studio in en het schijnt, nu Lombardo terug is, dat ze alleen nog maar willen hakken a la Reign in Blood. Natuurlijk zeggen ze dat bij elk album, maar iets zegt me dat ze deze keer eens niet zullen liegen
Klik om te vergroten...