1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Bij mijn weten hebben ze maar één cd uit: "World Downfall"
     
  2. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Slayer heb ik Reign in Blood, Seasons in the Abyss, God hates us all en Diabolus in Musica. Ik heb nog het meest naar Reign in Blood geluisterd :D is er nog een goed album die ik toevallig gemist heb?
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd, was eigelijk een project he, gelukkig hebben ze maar 1 CD uit zou ik zeggen, meestal word zoiets steeds minder als ze doorgaan, nu hebben ze alleen om dit album al een min of meer legendarische status, houden zo!!! :cool:


    Mja zoals da -Z- als eens opmerkte heeft Slayer eigelijk nooit echt een slecht album uitgebracht, maar persoonlijk vind ik de albums met Lombardo er altijd iets bovenuit steken, maar goed ik ben een fan van de man, met Bostaph zou ik voor Divine Intervention kiezen maar dat is zo persoonlijk, wat ik goed vind kots jij misschien uit......
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Gek genoeg (en Panzer gaat me echt haten nu :D) staat God Hates Us All bij mij op één. Alles is gewoon af aan die plaat. De productie is geweldig, Bostaph rammelt enorm sterk en Tom schreeuwt eens op een andere manier (hoger).
    Daarna komt Seasons in the Abyss (War Ensemble!!!) en dan pas, gek genoeg, Reign in Blood. Neemt niet weg dat Alle Slayer platen boven alle metal staan natuurlijk.

    Een plaat die gek genoeg altijd vergeten wordt maar altijd nog een heel lekker tussendoortje is, is Undisputed Attitude, een covercd vol met ouwe hardcore en punkkrakers. Mijn alltime favorite band, te weten D.R.I., word ook hierop gecovered. Het is geen ultieme Slayer natuurlijk, maar als je eens Slayer een andere stijl wil horen spelen, dan moet je zeker deze kopen. Hij ligt overal voor 10 euro geloof ik, en je krijgt ook eens een goeie introductie in de hardcore/punk klassiekers :).

    Na deze tour gaat Slayer weer de studio in en het schijnt, nu Lombardo terug is, dat ze alleen nog maar willen hakken a la Reign in Blood. Natuurlijk zeggen ze dat bij elk album, maar iets zegt me dat ze deze keer eens niet zullen liegen ;)
     
  5. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    IK HAAT JE!!!!! :mad: :mad:

    Nee hoor geintje, ik vind GHUS, ook niet slecht ik krijg er alleen in mindere mate het Slayer gevoel bij, wat ik wel krijg bij de eerste 3 albums, show no mercy blijft ook een klassieker!!
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maar klopt het dat die zanger van Slayer in de band Soulfly zit? Hoorde zoiets. Leek me vreemd, aangezien Slayer meer anti-geloof is en Soulfy sterk gelovig is. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

    Roorback van Sepultura blijft ook een ijzersterke plaat. Luister de laatste tijd ook geregeld Beseech.
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee, dat was Max Cavalera die voorheen in Sepultura zat. Jammer genoeg had hij onenigheid met zijn band gekregen en is hij eruit gestapt. Wat een soap was dat zeg, omdat zijn broer ook in de band zat en hij die niet meer wilde zien bla bla bla. En ouwe Max richtte toen maar een nieuwe band op: Soulfly wat totaal niet aan het gouden verleden van Sepultura doet denken

    @Panzer: Hammerfall zuigt nog steeds :D
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee idd. En helaas zijn beide er niet over vooruit gegaan van die split.
    Sepultura is gewoon minder goed zonder Max, maar het is duidelijk dat Max ook niet zonder Sepultura kan want Soulfly haalt op geen enkele plaat van hun de kwaliteit die vroegere Sepultura cd's hadden.

    @[2k] Als je het echte Sepultura wil horen moet je eens Chaos A.D. en Arise beluisteren.
     
  9. Halogamer

    Halogamer manowarfreak

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    [/B]Manowar
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
  11. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh my god they killed Dimebag Darrell you bastards! |:- |:- :mad: :mad:
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat een idioot... En waarom?...
    Ik hoop het beste voor Vinnie, helaas is dat te laat voor dimebag.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Te gek voor woorden. Die gast moet echt compleet gestoord zijn om daar een beetje rond te gaan lopen schieten en diegene die het overleven en trauma te bezorgen.
     
  14. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    je kent ze daar in de US wel toch ...
    hey hij beantwoord mijn brief niet... grrr
    nou dan schiet ik hem, maar dood.
    rare jongens, die amerikanen
     
  15. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoorde het net, kan het niet geloven het moet niet gekker worden, rillingen over heel mijn lichaam man, "Diamond Darrel" was god, een verschrikkelijk goede gitaar speler, echt man dit is zo kut kan er niet over uit, ben altijd een groot Pantera fan geweest en nu dit mijn god wat een wereld...... :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

    Edit: http://www.nu.nl/news.jsp?n=453569&c=22
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  16. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit veel Pantera geluisterd maar het is hoe dan ook k*t als zo iets gebeurd

    R.I.P
     
  17. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    R.I.P _O_
    cemetary gates van sepultura _O_

    maargoed om terug te vallen, hmm slayer is gewoon, spreekt mij niet aan slipknot wel, en bv. children of bodem vind ik niks aan.
    ze spele wel snel, wat altijd cool is maar die stem.
    vind er niets aan, en slipknot ja, die hoor je meer zingen en daar zal het wel aan leggen dan.
    en panzer, wat is iron maiden dan ?? ik bedoel oude band toch en ik ben super fan van hun _O_ maiden is het gewoon _O_ haha

    ps: shz ik kick jou opschool vrijdag, f*cktard }:]
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  18. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Sepultura cemetary gates???

    Tuurlijk jongen......... |:- :'-( :{
     
  19. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    van wie is cemetary gates dan??
    damnit, ik bedoel pantera.
    mijn fout
     
  20. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    'ze spele wel snel, altijd cool'

    wat is dat voor een kutopmerking?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina