De tekst hierboven spreekt voor zich, althans...dat vind ik.
Fuck de tienerpsychologie, die kinder TMF bandjes van nu zijn allenmaal geen bout waard, en veel van hun lyrics worden niet eens door hun zelf geschreven maar worden gewoon voor hun op papier gezet door andere mensen, hoe lam en lui kun je zijn? Als je 1 band gehoord hebt, ken je ze allenmaal..aangezien ze zich allenmaal hetzelfde voelen, gefrustreerde amerikaanse pubers die denken dat ze verkracht worden door de maatschappij en niet fatsoenlijk worden behandeld door hun ouders. (waarschijnlijk omdat ze het grootste uitschot zijn wat op aarde rondloopt, maar ze zijn NIX zelf schuld!, gimme a break) Ik zou het zelf geen eens "nu-metal" willen noemen, want het is belachelijk simpel en alles lijkt op elkaar. Ik noem het "TMF Rock". Ik vergelijk ze altijd met die boybands, Backstreet Boys, *N Sync, 5ive...etc etc etc. Ze laten zich even zien, zetten zichzelf gigantisch voor lul, genieten even van hun eige puberale smoelwerken op TV en worden weer vergeten, zo werkt het gewoon...
En nog even over "Linkin Park"...als je jezelf ziet als een serieuse band, en je gaat dat een nr zingen met een of andere achterlijke rappende mongool die zichzelf de grondzetter van de rap noemt, ben je wel erg belachelijk bezig. Zoiets noem ik geen Metal Band....NO RESPECT!
Laatst bewerkt: 19 dec 2004