1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    De tekst hierboven spreekt voor zich, althans...dat vind ik.

    Fuck de tienerpsychologie, die kinder TMF bandjes van nu zijn allenmaal geen bout waard, en veel van hun lyrics worden niet eens door hun zelf geschreven maar worden gewoon voor hun op papier gezet door andere mensen, hoe lam en lui kun je zijn? Als je 1 band gehoord hebt, ken je ze allenmaal..aangezien ze zich allenmaal hetzelfde voelen, gefrustreerde amerikaanse pubers die denken dat ze verkracht worden door de maatschappij en niet fatsoenlijk worden behandeld door hun ouders. (waarschijnlijk omdat ze het grootste uitschot zijn wat op aarde rondloopt, maar ze zijn NIX zelf schuld!, gimme a break) Ik zou het zelf geen eens "nu-metal" willen noemen, want het is belachelijk simpel en alles lijkt op elkaar. Ik noem het "TMF Rock". Ik vergelijk ze altijd met die boybands, Backstreet Boys, *N Sync, 5ive...etc etc etc. Ze laten zich even zien, zetten zichzelf gigantisch voor lul, genieten even van hun eige puberale smoelwerken op TV en worden weer vergeten, zo werkt het gewoon...

    En nog even over "Linkin Park"...als je jezelf ziet als een serieuse band, en je gaat dat een nr zingen met een of andere achterlijke rappende mongool die zichzelf de grondzetter van de rap noemt, ben je wel erg belachelijk bezig. Zoiets noem ik geen Metal Band....NO RESPECT!
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  2. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Woehoe. ^.^

    Favoriete bands:
    Epica
    Within Temptation
    Tristania
    After Forever
    Sonata Arctica

    Heheh...
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  3. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat gedeelte over Linkin Park ben ik het helemaal eens, het is gewoon geen metal meer.

    Zijn er hier eigenlijk ook mensen die naar Dio luisteren?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik snap het gezeur op Linkin Park eerlijk gezegt niet zo. Ze hebben nu een projectje gedaan met rapper Jay-Z, so what? Het is een band die onder het rap metal subgenre valt for cryin' out loud. Je hoeft er niks aan te vinden, maar sommigen kunnen ook echt overdrijven zeg.
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    "Rap Metal" subgenre? Gewoon te belachelijk voor woorden...
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Vanwaar je verbazing? De metal/rap hybrid is er als sinds de jaren '90 hoor. Persoonlijk kan ik het iig best wel waarderen. Maar goed, ik waardeer zoveel.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Limp Bizkit valt daar zover ik weet ook onder, schijnt. Tja, er zijn zoveel metal stromingen.
     
  8. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    als we het toch over lyrics hebben, luister dan is naar Dream Theater omg dat zijn pas teksten.

     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dream Theater heeft cool inderdaad, ze nemen geen standpunt in, maar beschouwen elke kant en geven goede argumenten an elke kant. Met name in het nummer 'The Great Debate' gaan ze flink los over stamcellen en klonen. Muzikaliteit blijft voor mij toch altijd nummer 1, dan pas teksten. Maar als de teksten geen nivo hebben, dan word de muziek voor mij ook ineens een stuk minder :'-(

    @shz:luister geen Dio, maar wel een hoop bands die erop lijken. Dio is cool, heb je zijn aandeel in Rainbow wel eens gehoord? Rainbow is een coole band
     
  10. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow vind ik ook zeer goed ja :D
     
  11. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hier zaterdag (of zondag voor Belgen) naar Xmassfest geweest?
     
  12. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    kent iemand hier danzig??
    ik vind het wel een goede band, ook aardig oud al
     
  13. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken alleen 'Mother' van Danzig. klinkt best wel goed moet ik zeggen :9
     
  14. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ja idd, ik ken deze band ook alleen maar van het spel''GTA SA''maar heb gelijk naar wat meer nummers gezocht.
     
  15. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik wist nog geeneens dat Danzig in GTA SA zit,
    Faith No More zit er tog ook in?
     
  16. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, faith no more, nummer weet ik ff niet precies.
    maar hij is wel goed
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n lievelings bands zijn tog wel slipknot en metellica. Maar m'n nr. 1 is tog wel limp bizkit, ook al is het jammer dat ze niets meer van hun laten horen. Ik draai ook altijd slipknot en metellica bij burnout 3, dat past er wel bij.
     
  18. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Limp Bizkit ken ik niet zo veel nummers maar ik luister ook vaak Metallica en Slipknot tijdens het gamen :D
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vreemdgenoeg ben ik niet zo een Metallica-freak. Een paar nummers zo nu en dan horen is een problemen, maar een hele cd achter elkaar luisteren trekt me niet.
    Moet het meer hebben van hun supernummers als 'One' :)
     
  20. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je Cenotaph (Death/grind uit Turkije) , Vomit Remnants (death uit Japan), Cardinal, The Legion en Belphegor luisteren.
    Goede shit, joh
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina