1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ijsblok

    Ijsblok []

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is iedereen anti- LinkinPark Ft. jay-Z.
    Ik vind de 6 nummers die ik op mijn computer heb staan van hun samen wel dik.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niet iedereen is anti hoor;)
    Sommigen vinden het te commercieel (omdat het hun smaak niet is), anderen houden van LP.
    Zelf vind ik LP prima muziek. Het projectje met Jay-Z wat minder. Ben niet zo een hiphopper en vind het niet zo veel bijzonders. Reanimation deed me meer en daar had ik het idee dat men er echt aan gewerkt had. Tevens was dat ook een 'echte' cd met flink wat nummers. Collision Course bevat maar 6 nummers en komt op mij over als "even wat nieuwe vocals erop". Er staan maar 6 nummers op de cd en dat vind ik te weinig. Een keer luisteren is prima, maar ik kan deze cd geen 2x achter elkaar luisteren.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Metal/ hard-rock en punk rock. Daar gaat mijn smaak naar uit.
    Beste metal-band vind ik dan ook Metallica. Ok een laatste cd st.anger vind ik niks, maar alle oude albums-->great! Black, album, load, master of pupets, justice for all, ride the lightning allemaal geweldig! Korn mag er ook zeker wezen (metal of alternative?). Blind: "Are you ready!!!?!?!?!?"
     
  4. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik vind LP prima bandje, maar nu met die jay-z ik hou gewoon niet van die hip hop gedoe, is teveelk gepraat vind ik dan weer.
    Nieuwe album van Limpbizkit is wel even wennen maar er staan super nummers op,
    behalve nummers als red light green light. snoopdog kan ik niet aanhoren...
    metallica vind ik zomige nummers goed, maar alles, niet echt, master of puppets en black zijn prima maar de rest valt tegen
     
  5. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Master of pupets is echt relaxt. (*krijgt hele flashbacks naar zijn metallica jeugd* :p ) maar ik vindt justice for all en kill em all ook echt supper.
     
  6. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, One is erg goed ja maar de restvind ik toch wel wat tegenvallen
     
  7. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Master of Puppets ook maar eens geluisterd (hoort bij de opvoeding) maar ik vond het niet echt een wereldplaat. Ik ben sowieso niet zo'n Metallica fan, geef mij dan maar Slayer!
     
  8. Halogamer

    Halogamer manowarfreak

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    He luitjes jullie moesten is naar ManOwaR luisteren. Dat is snoeiharde metal met een vette drummer en de snelste bassist van de wereld namelijk Joey de Maio. Donders vet die band
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Manowar....
    Dat is toch die band met gespierde mannen die strakke leren broeken aanhebben en die geen tshirt aanhebben. Beetje chippendales rock als je het mij vraagt. Maarja, als je op mannen valt kan het leuk zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  10. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    De 'kings of metal', niet zo zielig als linkin park, maar ze komen een eind! Diep- en dieptriest (en ook niet snoeihard).
     
  11. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    nou snoeihard kan ik het nou ook niet bepaald noemen 8)
    maar ja ik hou ook niet zo van power metal :9
     
  12. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral dat hoge gegil...
     
  13. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit met zo een band in me hoofd maar kan niet op de naam komen ....
    zijn ook 4 gasten dacht ik, hebben allemaal zoort schedel ofzo op hun hoofd, meestal onder het bloed, hebben ook een blootlichaam met een broek en bretels volgens mij.
    iemand een idee, die gasten komen best gore over
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    American Headcharge of Mudvayne?
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lievelings album is toch nog wel St. Anger!!! Die vind ik echt geweldig. Alle nr's zijn vollebak. Geen een soft nr. Echt geweldig ! Super CD. Toch?
     
  16. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, als je mijn mening wil zou ik dit topic eens terugbladeren.......
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou voor zover ik weet hebben zij nog steeds het wereldrecord hardste optreden v.w.b. geluidsvolume dus snoeihard spelen doen ze wel alleen maken ze een beetje vrouwen-van-middelbare-leeftijd-muziek
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    8)
    Betekend dat jij het dan geweldige muziek vind Techno-B?
     
  19. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Jij kan het weten jij hebt je billen nog laten signeren op de ManOWar fan dag waar ik ook was.
     
  20. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Sul, je hoeft niet snoeihard te spelen om een hoog volume te hebben! Maar ja, zo verdien je als Manowar toch nog een beetje aandacht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina