[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217

    Dark Genesis is zeker een aanrader.. Die alive moet ik zelf ook nog maar eens halen (hehe ook op aanraden van Panzer)
    Ik vind zelf ook nog Horror Show erg goed.
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, nu moet op jullie aanraden wel 3 cd's halen. Ik ga in ieder geval die titels vanmiddag checken! Kreeg alleen wel van een maatje van me te horen dat de productie en mix van de Iced Earth cd's niet echt geweldig zijn

    Ff tussendoor en beetje offtopic, maar ik begin zowaar die nieuwe Metalica cd te trekken... Heb 'm in m'n pc staan en luister 'm toch regelmatig! Het is écht een groei-cd! Ik denk dat ik 'm toch ga meenemen. Mag ik alleen wel m'n posts gaan verwijderen in de metallica thread ...
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    3 cd's? :) Dark Genesis zijn hun eerste 3 cd's plus een CD met covers van o.a. KISS
    Alive in Athens zijn geloof ik 2 cd's en Horror Show is er wel 1 :)
    Dus we sturen je op pad voor 7 cd's :+
    Dark Genesis is niet overal te krijgen dus die wordt misschien lastig. Horror show zou ik zeker luisteren en Alive is in ieder geval ook een aanrader.
    Hm ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Het is in ieder geval niet zo slecht dat ik me eraan stoor. Maar het kan ook dat hij alleen oudere cd's van hun kent want de productie van HS b.v. is gewoon goed.

    hahahahahaha tja slecht is die cd gewoon niet.. p.s. bij media markt hadden ze het digipack voor dezelfde prijs als de normale cd
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    *dankt Nemesis & Panzer voor hun aanmoediging om failliet te gaan :D*
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    failliet failliet.. wat is failliet :) Jij bent straks een paar goede cd's rijker, daardoor zal je gelukkiger zijn, vrouwen zullen zich massaal op je storten, het is maar hoe je het ziet ;)
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mijn nederige excuses. Het is geen Iced Earth geworden...
    Wilde naast Iced Earth ook ff de nieuwe van Agent Steel luisteren en ow ow ow die is wel heel oldschool!!! Lekkere dubbele gitaren en riffs die vier maten duren. Te gek, lekkere obstinate ritmes, oldschool zang! Dus die is het geworden. Sorry.

    He, ik ga mijn ouwe gescheurde spijkerjackie met badges weer tevoorschijn trekken. Deze cd roept allemaal jeugdsentiment op. Straks ook maar State of Euphoria van Anthrax halen denk ik
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nemesis! Bedankt gozer. Ik heb 'm gechecked en direct meegenomen. Dit is cool!!!! Meestal hou ik inet teveel van keyboards maar deze is echt cool. Nooit verwacht dat powermetal nog zo agressief kon klinken. Lijikt wel at the gates x helloween x hypocrisy!
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Graag gedaan :)
    Ik ben nooit zo'n Children of Bodom fan geweest maar deze cd maakte meteen een goede indruk.. idd ook vanwege die agressie en snelheid.. Powermetal is over het algemeen niet helemaal mijn smaak maar als het zo gaat klinken ;)
     
  9. systemerror14

    systemerror14 Sonic Deaf Monkey

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217

    Deze is cool!!!!!
    Ik geloof dat dry kill logic in een nummer van hun een stuk wanna wanna van de spice girls heb.. is ook briljant..
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    De kogel is door de kerk: Helloween is bevestigd op 25 november in de 013 in Tiburg. Gooi je XboX in de hoek en haal die kaarten!!
     
  12. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Rammstein blijf wat mij betreft de beste metalband vooral de cd "Mutter" en "Hertzeleid" een lekkere stevige metal en lekker strak.
    Metallica is uiteraard ook nog steeds vet vooral "and justice for all" is een erg vette cd mijn nr. one (theONE2000) st. Anger is wel vet alleen de drums irriteren me mateloos
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zat net weer ff Dark Saga van Iced Earth te luisteren.. is ook een zeer goede cd. Het is een concept album over spawn
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Rammstein is overigens ook zeer cool.. weet niet of je wel eens naar een concert van hun bent geweest (ik helaas nog niet) maar wat ik ervan weet is het een enorme coole live band
     
  15. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, live best wel ok, maar niet echt mijn stijl

    Nog een band die ik vet vind is Godsmack, vooral omdat ze bijna geen minder goede nummers hebben, hun beste vind ik Bad Magick
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    tja smaak is natuurlijk over te twisten..
    Maar Godsmack is ook goed vind ik.. heb 2 cd's van ze ..
    GODSMACK Awake
    GODSMACK Faceless
    Beide goede cd's. Ik hoop ook voor ze dat ze onder de toch veelal negatieve "nu-metal" stempel komen. Voor disturbed geld dat ook vind ik.
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Als ze nog eens een keer in Nederland optreden moet je zeker gaan. Die gasten geven een zeer goede show weg en ze klinken live ook nog eens behoorlijk goed. Ik ben vorig jaar september naar het concert in Arnhem geweest en het was echt fantastisch.
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand btw of Chimaira nog eens naar Nederland komt?

    ik weet dat ze in het voorprogramma van Spineshank stonden een paar weken/maanden geleden, maar toen kon ik niet :mad:

    kick ass band die ik echt live MOET zien :p

    maar nogmaals:
    komt Chimaira nog naar NL?
     
  19. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo bands In Flames, Dark Tranquillity, CoB, Metallica.

    Verder heb ik pas de laaste cd van Anthrax gehaald, ik vind die best te pruimen.

    Rammstein en Godsmack vind ik allebei wel leuk. Alleen klinken bij Godsmack alle cd's zo hetzelfde.
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Rammstein niet wou je zeggen :{

    ik vind Mutter de hele tijd hetzelde, maarja :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina