1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb het geprobeerd, maar blijf het tien keer niks vinden. Als die kleine dwerg z'n keel opentrekt, tja.....
    Snap eigenlijk ook niet goed wat iedereen er zo goed aan vindt. Incubus is velen malen leuker, maar is dan weer veel minder bekend
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou inderdaad sinds wanneer is het cool geworden om te gaan staan mekkeren over hoe bout je het vroeger wel niet hebt gehad omdat je vriendjes wel op mochten bijven om The A team te kijken en jij niet?!

    Wat is er mis met zingen over bier, vrouwen en Satan?!
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Incubus is idd vele malen beter dan Linkin Park.
    Tja de generatie die linkin park aanspreekt zal dergelijke dingen waarschijnlijk belangrijk vinden ;)

    Maar als je echte klaagzang wil horen moet je voor de aardigheid Life Of Agony - River runs Red - luisteren.

    Heb iemand wel eens gehoord van Ektomorf? Ik heb pas geleden hun laatste cd - destroy - binnen gekregen en ik moet zeggen dat ik het een goede plaat vind.
    Doet me een beetje denken aan sepultura ten tijde van Chaos A.D.
     
  4. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Ektomof wel, clip van hun op tv gezien en ik moet je gelijk geven, ze lijken iid op Sepultura. Ik was al een hele tijd van plan die cd van hun te kopen, ik heb alleen een beetje weinig geld, dus het is er nog niet van gekomen. Maar ik koop hem zeker nog wel een keer.
     
  5. Incubus _O_ _O_ _O_

    Blijft echt super goeie muziek. Ik luister het nog steeds heel vaak, heb ook alle cd's van ze. Vooral S.C.I.E.N.C.E en Morning View zijn heel goeie albums :). Eerlijk gezegd vind ik het niet echt metal-achtig, als we het dan hebben over de standaard metal, hun muziek is gewoon echt eigen stijl.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2005
  6. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Limp Bizkit is standaard metal zonder emotie, bij black metal heb je dat wel.
    Luister Marduk-heaven shall burn
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, ja ik moet ook altijd wel een beetje huilen als ik Gorgoroth opzet...
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hmm, deze muziek is anders wel huilen met de pet op }:]
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er ook heen met mijn vriendin(-->StealthRam). Altijd al een keer Tony Iommi live willen zien spelen _O_ . Slash heb ik (tot mijn grote schaamte) ook nog nooit live gezien, dus ik ga zeker!

    Wie gaat er nog meer?
     
  10. tsjaaa...

    tsjaaa... Guest

    haha vooral bij under the sign of hell meesterlijke plaat _O_
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin om 69 pagina's door te spitten, dat doe ik later misschien wel een keer, maar zijn er hier meer mensen die zich afvragen hoe het nieuwe Dissection album gaat worden? Tuurlijk, we moeten nog een tijdje wachten(opnames zijn 2 februari gestart), maar met voorgangers als The Somberlain en Storm of the Lights Bane verwacht je automatisch veel. Nu weet ik ook wel dat evenaren of verbeteren misschien wel onmogelijk wordt maar ik verheug me al op nieuw materiaal!
     
  12. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat er nog iemand naar Napalm Death in mei?
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Napalm Death heeft de laatste tijd wel geweldige platen uitgebracht! The order of the leech is nog regelmatig in mijn cd-speler te vinden. Sterker nog, ik heb de hele cd gekopieerd naar de harde schijf van mijn xbox, tijdens race games werkt deze muziek fantastisch :). Waar spelen ze?
     
  14. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht, ik ben alleen de preciese datum effe vergeten. Ik ben in ieder geval wel van de partij.
     
  15. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Twist the knife..........slowly
     
  16. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Napalm Death _O_

    Necessary Evil }:]
     
  17. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    heb laatst van me neef :
    kreator - enemy of god
    shadowfalls - war within

    geleend, moet zeggen die shadowfalls is heel goed maar kreator een enkel nummertje, vind het wel redelijk.
     
  18. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ShadowFalls is echt super goed
    A Fire In Babylon van het album The Art of Balance is echt mijn lievelings nummer op dit moment.
     
  19. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit een gewaagde uitspraak, maar toch vind ik Slipknot een gave band. Vooral 't 'nieuwe' werk is echt goed, dat zullen zelfs de echte Slipknot-haters onder ons moeten toegeven. Ik heb nu Vermillion opstaan, prachtnummer.
     
  20. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    dat je dat durft te zeggen ;) . vind het echt klote muziek. eerst had ik er nooit naar geluisterd en dacht ik dat ik er vooroordelen over had. nadat een bandlid wat heeft laten horen van hun, vind ik ze nog steeds slecht.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina