1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    De bandleden zijn een ander verhaal natuurlijk. ;)
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    nee ik bedoel een gozer uit mijn band :+
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoorde woensdag Roccoman - Here's Johny. Best grappig nummer, al werd het wat eentonig. Mixje van hardcore en metal.
    Rob Zombie is ook wel apart. Niet dat ik het de hele dag kan luisteren, maar zo nu en dan een uurtje kan er best tussen.
    Rotting Christ klinkt ook erg heerlijk!
     
  4. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Roccoman vind ik echt niks, maar dat zal wel komen omdat ik daar de humor niet zozeer van inzie.

    Rob Zombie is gaaf, heb hier de CD Past Present & Future liggen, een soort 'Best of' maar dan met wat exclusieve tracks en een DVD met clips.

    Rotting Christ ben ik ook met je eens, erg leuke band.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Roccoman is echt zo een band waarvan je tussendoor een nummer moet horen en niet te lang. :)
     
  6. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Behemoth is ook erg gaaf; Poolse deathmetal. Hun laatste album Demigod is vet.
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hmm, de enige death metal bands uit Polen die ik trek zijn Vader (nostalgie) en Decapitated (indrukwekkende technische death metal).

    Laatst trouwens weer eens Painkiller van Judas Priest opgezet, blijft toch ook wel gaaf hoor. Is minder gedateerd dan je zou denken en Rob 'leernicht' Halford gaat los! Binnenkort weer een nieuwe plaat van ze, ben benieuwd of ze nu wel bij machte zijn Primal Fear te toppen :)
     
  8. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens:) De nieuwste cd vind ik heel vet, vooral idd vermillion, maar ook duality:cool: .
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Circle vind ik ook een geslaagd nummer op het album. Eindstukje instrumentaal vind ik erg chill, maar ja, het moet je smaak zijn. Het eerste nummer vind ik iets te eentonig.
    Thuis even lekker Dark Tranqunity (ofzoiets:) ) en Forgotten Thomb luisteren. Heb nummertje van beiden bands gehoord en klonk goed.
    Hole blijft ook heerlijke muziek. :)
     
  10. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    PROEST, JP was ten alle tijden bij machte PF te stoppen, hoewel de ripper jaren lang niet zo goed waren als de "Metal God" jaren, leverder het toch steevast een aantal sterke nummers op!!!!
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Tja, ik weet dat Primal Fear een regelrechte "rip-per" ;) is van Judas Priest, maar PF heb ik altijd iets beter getrokken. Misschien komt het doordat het een duitse band is met een zanger die heeft gezongen in een van de beste power metal bands ever, Gamma Ray :)
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En ook de metal thread heeft het magische 1000+ posts getal bereikt.
    Deze gaat dus dicht, de nieuwe is al gemaakt en kan je hier vinden:
    [Muziek] Metal algemeen [Deel 2]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina