[Muziek] Metal algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 26 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind Primordial een geniale band, verder is ook Dimmu Borgir meesterlijk.
    Godsmack enzo vin dik ook wel leuk.

    Als er trouwens mensen van keiharde death-metal houden zoals Emperor of Marduk, moeten ze een Thorium proberen. Dat is zo ongeveer de hardste metal die ik ken, harder dan Marduk in ieder geval dat zegt wel wat denk ik........
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Als je van death metal houdt: Dew-Scented!! Technisch zo ongelooflijk strak!
     
  3. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was er bij. was op 30 mei jarig zelvde dag als het consert, kado'tje van mijn vrienden. het was echt super vet.
    weet alleen niet ofdat ze binnen kort nog een keer terug komen
     
  4. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb alleen maar losse nummers gehoord nooit een heel album, maar wat ik gehoord heb was wel aardig.

    Marduk ben ik nie echt fan van..ik heb daar het gevoel bij zo van we zetten de recorder aan en gaan allemaal zo hard en luid mogelijk spelen. Maja iedere zijn ding.

    Dimmu Borgir is ook wel te pruimen jah.
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Advies
    -Ages of panic ,hardcore
    -Dead by dawn ,hardcore
    -after forever (gothic)

    Kennen jullie meer gothic bands?
    Zoals Tristania en after forever?
     
  6. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Lacuna Coil is misschien wat voor je. En nightwish alleen weet ik niet pcies of dat nu gothic of symphonic is.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Of een beetje van allebei?.....en een beetje van maggie.

    Mijn top 5 bands:

    1) Primordial
    ( even wennen, maar het zit technisch zo goed in elkaar, en ook de teksten zijn ongelooflijk. gaat echt ergens over.
    2) Dimmu Borgir
    ( need I say more???een klasse apart)
    3 Thyrfing
    ( Als ik dat hoor moet ik altijd aan bomengeluiden denken, klinkt vaag, maar is heel melodieus en ingenieus verzonnen.
    4) Sathyricon
    ( snap nog steeds niet hoe 2 gasten zulke vette muziek maken, alsof er een hele band staat. vet)
    5) Godsmack
    ( zachter dan bovenstaande, maar toch bijzonder krachtige metal. lekker om teksten mee te schreeuwen bij concert.)
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Wat zijn hier ontzettend veel Godsmack liefhebbers zeg. Of zijn het de hele tijd dezelfde members die aangeven dat ze van Godsmack houden...?

    Zijn er eigenlijk hier nog liefhebbers van GWaR? En dan echt van de muziek (de shows zijn sowieso al geweldig)?
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Muziek van GWAR vind ik wat minder.. de show daar integen is gaaf..
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben met onze geliefde member (behalve bij [Munch]) Technoob overtuigd dat "America must be Destroyed" een van de beste metalplaten van de jaren '90 is. Dat al hun andere platen minder zijn ok, maar deze plaat....wow.... Iedereen die zegt dat ze niet kunnen spelen begrijp ik niet. Check het echt eens een keer uit, dikke shit!!
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik zeg ook niet dat ze niet kunnen spelen.. Ik vind alleen zelf hun muziek wat minder.. Eerlijkheid gebied me dan wel om te zeggen dat ik die cd nooit geluisterd heb, hehe zal ik dan ook een keer doen ;)
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    *zet de cd Faceless van Godsmack nog maar eens op en schreeuwt lekker mee met Straight Out Of Line

    De enige keren dat ik ooit iets van GWAR heb gezien was vroeger bij Beavis and Butthead als ze van die videoclip stukjes lieten zien. Persoonlijk vond ik dat al meer dan genoeg.

    *He hoor nou, de buren houden ook van Godsmack... ze slaan gezellig met het ritme mee op de muur. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2003
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Zonder enige twijfel kopen die CD. Metal zoals metal moet klinken.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    lol.. hij is dus in ieder geval aan te raden.. hehe maar ik luister hem toch eerst ff ;) enige band waar ik luisterloos een cd van koop is Tool . Maar ik er zeker ff achteraan
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Voorkant:
    [​IMG]

    *Houdt verkooppraatje*
    Check de magistrale beginriff van "Crack in the Egg", het bluesy "Have U Seen Me", het ministry-achtige "America must be Destroyed" en de rock 'n roll stamper "The morality Squad". Weet je wat, koop 'm ook maar blind: dit is zoveel beter dan Tool (o o o hier ga ik zoveel haatreacties op krijgen...:D :D :D )
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2003
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Noem het dan ook niet beter maar anders. TOOL rockt ook absoluut erg lekker (vandaar ook mijn avatar) en hun clips zijn haast net zo ziek als die van GWAR
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    huh? waar zie je dat ik zeg dat ik tool beter vind? Tool is alleen voor mij de enige band waarvan ik een cd koop zonder te luisteren.. Tool is vind ik de enige band zo'n beetje die elke keer weer een goede cd kan afleveren, regelmatig beter als hun vorige.
     
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik bedoelde jou ook niet maar in het laatste zinnetje van da-Z- z'n reply zegt hij dat de GWAR cd zoveel beter is dan die van TOOL
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het is ook meer een reactie naar mij toe ;)

    Ik zei:
    Maar een ding is waar: Tool = trés cool _O_

    En techneub is me weer eens voor!
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    aaaah ok :) hehe dacht dus dat je het tegen mij had.. :+
    lol.. nou ja haat reacties zullen toch wel meevallen, blijft allemaal een kwestie van smaak ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina