1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vreselijk dit soort dingen. :{
    Ik klik er niet eens op.

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Schijnt dat de beller toestemming moet geven om deze gesprekken te mogen publiceren.

Of dat is gebeurt, of iemand is hier heel rijk van geworden...=(

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, zal mijn verhaal ook maar vertellen dan.

Zat dus zo vandaag toen ik opstond, wou net de PC starten toen mijn pa naar me toekwam: Ik hoorde gisteravond op de radio dat Michael Jackson naar het ziekenhuis is gebracht, in kritieke toestand en misschien overleden? *Hij lachte zo van, dat kan niet toch?*

En toen i-net gecheckt, en het stond er idd. Ik vond het raar, apart, zo'n grote naam en daarbij stond er dan: overleden

Naja, Rest In Peace MJ. Je was een grote artiest :'-(

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nounou conquistador.. dat vind ik ook niet bepaald mod waardige reactie :{

Anyway, MJ echt voorbeeld van hoe je leven kapot kan gaan aan beroemdheid.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    volgens mij is deze reactie van conq. wel erg overdreven, als fingon dat vindt mag hij dat best zeggen vind ik (hoe grof het ook is, het is niet dat hij iemand hier ernstig beledigd).

vind het trouwens simpelweg luguber dat het 911 gesprek online staat, verdamme.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb verder niet alle pagina's bekeken maar ik heb nergens gezien dat Fingon zijn post ook maar enigszins heeft beargumenteerd. Maar goed, wat mij betreft :thumbs: voor Conq.

Maar goed, on-topic.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Beetje kinderachtig..

Maarja, dat 911 gesprek, dat mag toch niet vrijgegeven worden ivm privacy?

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wordt hij nou gebanned voor die opmerking?

Ik snap dat mensen het respectloos kunnen vinden, maar ieder zijn mening.
    Hij overtreed er niet direct regels mee.

En dan nog kan er toch wel eerst gewaarschuwd worden voor iemand Tempban krijgt?

Vindt dit beetje ver gaan hoor. Er worden hier wel ergere dingen gezegt op het forum waar niet meteen voor gebanned wordt.

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Gisteravond voordat ik naar bed ging las ik dat hij opgenomen was. Ik dacht tja, komt ie wel weer bovenop. Die man is 50, gaat toch nog niet zomaar de pijp uit. En toen, om half 1 belde een maat van mij me wakker. Michael Jackson is dood. Heb serieus waar nog een uur wakker gelegen. Damn 50 jaar. Geen leeftijd. Die man heeft echt zo'n goede nummers gemaakt die ik vroeg altijd nadeed. Ik zie mezelf nog op de basisschool in de gymzaal hem nadoen. Zijn clips waren geweldig. Erg jammer, maargoed. Zo'n muziek als hij toen maakte zou hij nu toch nooit meer maken. R.I.P

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    WOW @ Conq :eek:

MJ is gewoon slachtoffer geworden van zijn eigen succes. 50 concerten? Dat had z'n ... ja, dood geweest. Voor een volwassen man en dan nog maar 40 kilo wegen? Dat blijft niet goed gaan. Vind het wel jammer.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hij kan ook simpelweg wegblijven ipv hier te komen en zulke berichten te plaatsen. Als het je niks uitmaakt, kun je ook gewoon weg blijven. Want het interesseert mij niks dat hij er niks om geeft.

Verder is het natuurlijk verschrikkelijk om zo'n icoon te verliezen. Ik luister nog steeds naar zijn muziek en zal het ook nog lang doen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Deze man wist tenminste swingende muziek te maken in die smerige disco 80'ies:

Held _O_

13. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg sneu dat het zo abrupt eindigde maar volgens mij uiteindelijk alleen maar beter voor MJ zelf.
    Kan me niet voorstellen dat die man echt gelukkig was.
    Toen die jonger was werd hij het podium opgeschopt door z'n vader en naarmate hij ouder werd, kwam hij alleen maar negatief in het nieuws met als dieptepunt een rechtzaak.

Rust zacht MJ

_O_

Er zijn hier waarschijnlijk ook fans die wat willen posten of andere reacties lezen. Dan is het best sneu als zo'n hersenloos figuur hier ''eindelijk'' of ''who cares'' post.

Keep up the good work mods! :thumbs:

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Gewoon verdiend dat ze zijn gebanned!

Al zou je MJ haten, dan hoef je nog steeds niet zo respectloos te zijn.

Meestal zijn dat personen die hopen op een één grote ruzie in dit topic.

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wat is dat 911 gesprek dan ? Ik ga er niet op klikken :+

16. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het persoonlijk wel interessant hoor, dat telefoongesprek. Dan krijg je een beetje een ingeving hoe het verliep. Naja. R.I.P MJ. Echt vreselijk:{

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    911-gesprekken worden alleen vrijgegeven als daar toestemming voor wordt gegeven door de desbetreffende partij waar het gesprek over gaat. Dat is, neem ik aan, in dit geval ook zo geweest. Het is dus eigen keus

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gevecht om voogdij kinderen Michael Jackson.

Het gaat niet om de kinderen maar om de miljoenen/miljarden dollars van Micheal.
    Micheal mag dan wel een gigantische schuld hebben , maar met de cd/dvd verkopen nu stoomt het geld binnen als water.

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wie zegt nou weer dat het om de miljoenen gaat, ik word daar zo misselijk van. Mensen horen iets op het nieuws en bedenken er zelf een verhaal omheen.
    Ze houden waarschijnlijk allemaal van die kinderen, de een is hun moeder en de anderen zijn familie.

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Rust zacht MJ

Deel Deze Pagina