1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja, dat is niet te vergelijken natuurlijk...
    Plus, ik denk dat de pa van Jan ook niet zo eentje was van het kaliber Joe Jackson :p.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja hij werd eerst ff flink in elkaar gemept door z'n vader, en toen mocht ie met een big smile optreden. Lullig.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen idee wat er allemaal verteld is in deze thread...wat ik wel weet is dat VRESELIJK veel mensen geen flauw idee hebben waar ze over praten. Hersenloze reacties zoals...hij is een pedo, al dat werkelijk achterlijke gebrabbel verbaasd mij nog altijd ongelooflijk. Waarom?

Omdat de fucking feiten er gewoon zijn, daarom!!!!! Ik zal ze eens uitleggen...en hopelijk gaan mensen dan misschien de MOGELIJKHEID overwegen dat ie misschien gewoon onschuldig was? Goh zeg....ja dat is moeilijk te geloven of niet?

Als mensen de tijd hebben en misschien wat ZWAAR onthullende info willen lezen (maw , minder dom lullen invervolg)

http://www.allmichaeljackson.com/mjinnocent.html

http://michaeljacksonconspiracy.blogspot.com/

Dan zal ik nog vertellen over een AUDIO TAPE RECORDING jaren geleden, nog voor de eerste aanklachten...een gesprek tussen de vader van het joch...genaamd Evan Chandler tussen ene Dave Schwartz....in dat gesprek
    zegt ie werkelijk dat hij een zeer sinister plannetje heeft om MJ's carriere kapot te gaan maken. LEES

“I am prepared to move against Michael Jackson. It’s already set. There are other people involved that are waiting for my phone call that are in certain positions. I’ve paid them to do it. Everything’s going according to a certain plan that isn’t just mine. Once I make that phone call, this guy is going to destroy everybody in sight in any devious, nasty, cruel way that he can do it. And I’ve given him full authority to do that.”

“And if I go through with this, I win big-time. There’s no way I lose. I’ve checked that inside out. I will get everything I want, and they will be destroyed forever. June will lose [custody of the son] and Michael’s career will be over.”

“[Jordan's welfare is] irrelevant to me. It’s going to be bigger than all of us put together. The whole thing is going to crash down on everybody and destroy everybody in sight. It will be a massacre if I don’t get what I want.”

“This attorney I found, I picked the nastiest son of a bitch I could find. All he wants to do is get this out in the public as fast as he can, as big as he can, and humiliate as many people as he can. He’s nasty, he’s mean, he’s very smart, and he’s hungry for the publicity.”

– Upon hearing the taped phone conversation between Evan Chandler and Dave Schwartz, Pellicano immediately interviewed the boy in question. According to Pellicano, Jordan Chandler denied any wrongdoing on Jackson’s part.

----

En op die sites staat nog zo vreselijk veel meer....ook heel veel over de laatste rechtzaak....als hij nou zo schuldig was he...tell me this...hoe de FUCK kunnen er dan dit soort feiten zijn he? please!

EN NOGMAALS...ik heb niet de hele thread gelezen...maar ik kan mij niet voorstellen dat echt iedereen hier pro-MJ zal praten.
    Ik lees op vel forums zulke rare dingen...en ik zal ongetwijfeld overkomen als zeer boos en agresseif nu...boeit me niet.
    Ik ben groot geworden met zijn muziek, ben in die tijd een grote fan geworden, grote supporter en iemand die ALLES las wat het lezen waard was. Dus ja...ik heb de rechtzaken goed gevolgd..en ik weet de feiten. HEEL HEEL veel mensen niet.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik ben nog steeds erg benieuwd wat precies de oorzaak is. Het kan nog wel zo'n 8 weken duren hoorde ik.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wist ook niet wat ik hoorde, dacht eerst van zal wel weer en grap zijn. Want die ver%$#de Media maakt of breekt je! En bij MJ was het puur hem pakken op zijn zwaktste punten. Nooit hebben ze die man met rust kunnen laten en altijd maar beweren dat ie schuldig is ook nog na de bewijzen van onschuld! Ja dat is de lekkere media. Door mensen als Kwalbert Verlinde en Patty brard etc, zij konden nooit een keer normaal over hem praten maar altijd stomme grapjes maken over zijn neus die eraf kon vallen.. WTF man wat een humor |:-

Dan die domme grap van grafbak Giel Beelen (of hoe die dwarrel ook mag heten) die vond het nodig om ff te zeggen "rest in pieces" tijdens een radio uitzending. Volledig respectloos, helaas ook weer iemand van eigen bodem:mad:

In mijn ogen een GROOT verlies voor de muziekwereld, ook al maakte hij geen platen meer zijn aanwezigheid was meer dan genoeg. Dat het een impact heeft heeft gemaakt op velen is logisch en bij mij ook. Gisteren en vandaag toch rare dagen zelfs als je gewoon werkt...

MJ we zullen je missen:'-(

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    CNN liet net zien dat volgens Jesse Jackson...de Jackson Familie misschien een independent autopsy wil van Michael. Ze vinden iets verdacht....tjonge ...:mad:

Hopelijk negeren mensen mijn grote bericht niet, want het het is belangrijk genoeg. Mensen mogen nu wel eens een keer inzien niet altijd die kut tabloids te geloven. Kijk gvd naar de feiten zeg...zo moeilijk is het niet.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mij was die ook onschuldig. Hij heeft een proces gehad en daar is die onschuldig bevonden, en dan is over voor mij. :)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heel goed...maar voor velen is dat niet genoeg, omdat die eerste zaak nog altijd rondspookt. Maar daarvan zijn zoveel details bekend, zoveel 'groundbreaking' informatie....en als mensen het dan nog steeds niet willen zien....dan zijn die mensen gewoon achterlijk.

Ik sta gewoon perplex over hoeveel mensen nog zo mis-geinformeerd zijn (woord bestaat niet, maar boeie).
    Het lijkt wel alsof ze gewoon willen dat ie onschuldig was, koste wat kost. Triest...zwaar triest.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Doe eens ff normaal zeg..
    Jij beweert feiten te hebben, maar je komt met wilde conspiracy theories. Dus wat zijn jouw feiten?
    Echt, wat een agressieve manier om te discussieren.

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nou is Giel Beelen ook één van de grootste mongolen die Nederland rijk is.

Heb zelf verder helemaal niks met Michael Jackson, vind een paar van z'n nummers wel leuk.
    Zal er verder dan ook niet wakker van liggen.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik ben boos..mag ik ? Sorry...daar ga jij gelijk al weer met onzin.

niks conspiracy theories man. Het is toevallig een site die zo heet...omdat het een boek is van die schrijfster met FEITEN over de zaken. niks conspiracy aan hoor..ga het maar gewoon lezen. Het zijn feiten van beide rechtzaken.

Die de media gewoon nooit verteld heeft...dus nogmaals...niks conspiracy theories..waarheid!!!!

Ik geef toe, ik begon wat boos..maar dat is niet zo gek, voor een MJ fan die gewoon de feiten weet is het
    zeer ergelijk om domme dingen te lezen. Dus nogmaals..ga gewoon die Allmichaeljackson link lezen, en daar lees je al heel veel.
    Er is NIKS conspiracy theorie aan dat gesprek ook..het is echt. En het is een behoorlijke 'bombshell' zou ik toch willen zeggen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vind je nogal aggresief overkomen, je beweert dat hier mensen zijn die Michael schuldig vinden, maar die zijn hier helemaal niet? Quote ze anders eens...
    En wat versta jij onder feiten? Dat bandje zegt niks.

Michael is gewoon vrijgesproken in de rechtzaal, dus nogal wiedes dat die onschuldig is? Daar heb je toch geen wazige websites voor nodig? Ik snap je punt niet echt van die post.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb wel een paar mensen zien zeggen, dat die een pedo is. :)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dan hierbij mijn excuus....ik had van iemand gehoord dat hier behoorlijk triest werd gesproken. Ik kan je forums laten zien waar ze namelijk zo praten. Het punt van die sites? Het is zeer onthullende informatie over echt van alles....tuurlijk zegt dat bandje heel veel. Hoe kan je nou zeggen van niet?
    Dat is dan toch duidelijk dat die man van begin af aan kwaad in de zin had?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik geloof best dat er mensen zijn die niet in zijn onschuld geloven, maar die zijn in de minderheid. Plus, er is een officiële rechtzaak geweest, waar MJ officieel vrijgesproken is.
    Ik zie dan geen enkel nut om een conspiracy site te gaan lezen?

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Just like Mastat? En de vergelijking met de zwempedo heb ik ook langs zien komen...

Maar ik snap je helemaal BigKabuto. En idd, de media heeft ook vanalles lopen lullen over hem, de afgelopen 10 jaar is niet wat het hoorde te zijn, en dan nadert zijn comeback en dan gebeurt dit... :'-(

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

God forbid dat die site zo heet...ik legde toch net uit dat die site zo heet omdat
    het over dat gelijknamige boek gaat? Die over echte gebeurtenissen gaat. Die vrouw schreef dat boek omdat zij ook in alle leugens geloofde...zij was ook van de media...zij volgde alles in de laatste rechtzaak...zij was in die rechtzaal.

Dat soort sites zijn dan bedoeld voor de lui die hem pedo noemen...je mag een mening hebben hoor,maar domweg pedo zeggen is zeer hersenloos. Bekijk de feiten, bekijk de onthullende informatie, waarheid....klaar. Want het is duidelijk dat de vrijspraak voor vele mensen lang niet genoeg is....

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, waar de fuck sloeg dat op?
    Ik vind het hem zo irritant. 3fm is mijn standaard zender (enige met zender met ong. mijn muzieksmaak), maar dan is altijd weer Giel Beelen in de ochtend met zijn flauwe grapjes.

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Als Patty dat heeft gedaan, moet ze nodig zeggen die make-up doos! :emo:

Echt naar! Die laatste jaren hebben gewoon allemaal van die gasten hem letterlijk uitgekleed. Dat mensen gewoon iemand voor de rechtszaak erbij pakt om geld te krijgen. =(

MJ zat toch de laatste jaren in de dikke schuld of niet?

@ Titan1980

Dat zijn ook weer van die 'mannen' die denken dat ze zwaar grappig zijn. Hij lacht gewoon om zijn eigen grapjes. Daarbij neem ik hem ook nooit serieus.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja volgens de mildste analyses heeft ie een schuld van een half miljard dollar in de VS. Structureel gaf ie 30 tot 40 miljoen dollar per jaar meer uit dan dat hij verdiende. In 2006 had hij een totaal aan leningen van 300 miljoen dollar.

En die grapjes vind ik totaal niet erg. Laten we alsjeblieft de humor behouden. Iedereen die de grapjes maakt, zeker Giel Beelen, erkent het genie dat Micheal Jackson ooit was. Maak je daar maar geen zorgen om.

Deel Deze Pagina