1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Billie Jean
    Man in the Mirror
    Say, say, say
    Wanna be starting somethin'

Ach, zoveel nummers.. :)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    We've had enough is ook prachtig, een nummer wat uitkwam tijdens de laatste rechtzaak. Het nummer stond op The ultimate collection. Het bewees gewoon dat hij het nog steeds in zich had...prachtige nummers maken. Want persoonlijk vond ik het Invincible album een echte tegenvaller. Paar nummers waren heel goed...maar het kwam niet in de buurt van een HIStory of Dangerous.

Donderdag is er een tribute party in NL, waar het is heb ik nog geen idee van...ik email met iemand die nu naar die fan meeting is in Best,Eindhoven. Hoe dan ook..ga ik daar aanwezig zijn.

Paradiso, Amsterdam dus.....

David Perry(yup, van gaming) heeft het over zijn ontmoetingen met MJ op Neverland...erg mooi vind ik zelf.

Michael Jackson - You will be missed.

Michael Jackson was a gamer, he wanted me to come up to Neverland and talk to him about games. The first time I went up and after walking in the door, he handed me a black plastic trash bag and told me to put it on. I was like, "HUH?" He started putting his trash bag on. Then one of his staff walked in with a giant PILE of eggs. A bunch of his friends came in (wearing the requisite black trash bags) and we all went into the garden area and started a giant egg fight. I threw my first egg FULL FORCE (I have long arms), then the world went into slow motion, I thought, "Oh No!", as I saw the egg flying full speed towards his son's face, and I noticed they were filming everything for Michael's home video collection (so they'd know who did it!) What a great start to make his son cry. Luckily, it whizzed right by his ear missing him by millimeters. I then went into "Here, take this" as I performed the lamest egg throws you've ever seen. So everyone survived, and I was invited to stay.

There were always celebrities there, Marlon Brando was staying there for a while (this was when he was really ill and was there to escape the media), Brett Ratner (Director - Rush Hour / X-Men) was there just hanging out.

I was given complete free roam, and took advantage of it, I've played his arcade machines, been on all his rides, I even fired up his go-karts, and drove his bumper cars (while listening to Michael Jackson music turned up to 11.)

As I wandered around, I walked into his movie theater and watched him play with his kids, he was an amazing father to them. I watched him quietly from the shadows at the back, he had no idea I was there. They were watching the Three Stooges but had given up on that and instead were just having fun. Anytime anything turned serious, he'd fight it, one time his chef was cooking me something, and he walked in. He saw that the chef had turned the news on the TV, and he said to the chef, "Please turn that off, this is why people come here, to get away from all that." I guess the point is that he was always surrounded with the pressures from the real world, but was trying hard to provide an escape, not just for himself, but for everyone else too.

I hated that people would say negative stuff about him as they had never met him.

I was invited back a few times and always saw interesting things, like the road would be blocked as they were exercising an elephant, my wife came up and fed his bear. I made some dumb mistakes too, like he was totally into magic, so I showed him that leviation trick but got the angles wrong, he didn't say it was the most lame magic he'd ever seen, but you could tell he was thinking it, as then he started talking about David Blaine being a friend of his. Let's just say, I gave up on the magic.

Our discussions lead us to plan for him to release his next music album as a video game FIRST, then as an album. This would have introduced many new players to video games. He was incredibly interested in the idea, and we got quite far down that road, working on the story, mechanics etc. We were excited about the press potential, I remember saying to him, "Oprah never talks about video games", to which he replied, "Oprah is a friend of mine". This was a theme I learned, he had so many friends, and actually spent time with them all. It was really impressive.

So I feel lucky to have spent time with him, I think the music industry lost a major part of its history yesterday, I know his children will be devastated, and for people like me that spent time with him, that got to see the "real" guy, (outside of his celebrity) the world lost a really great person too.

David Perry.

OH, one other thing, I have another quick Michael Jackson story from the other side... I used to know the head of security for Wembley Stadium in the UK. He gave me one of those reflective security staff jackets to wear so I could go anywhere I wanted. So I went to see tons of famous acts (Madonna, David Bowie, Prince, everyone), and literally would stand at the side of the stage and watch the show. I did this with Michael Jackson, and it was the worst show ever! Why? Well everyone kept bloody fainting! "Mister!!! My girlfriend just fainted, help me save her, PLEASE!" I spent most of the concert carrying sweaty-crushed-passed-out women to the medical crews. I'd NEVER seen that many at any concert before. There are tons of great bands out there, but it's a whole new level when your fans can't remain conscious! He rocked.

http://www.dperry.com/archives/news/dp_blog/michael_jackson/

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  3. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Billie Jean echt een topnummer!

4. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie poep van MJ:

Thriller (het hele album eigenlijk):thumbs:

ennnn nummers zoals:

Bad
    Liberian Girl
    Scream (met zn zussie samen)
    Smooth Criminal
    Ghosts

und so weiter..

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik blijf deze toch wel het tofste vinden.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus Kabuto, je kan niet alles goed praten van Michael Jackson man. Die gast was in het begin een super-artiest. Gewoon super.

Naderhand begon hij onder de druk van de pers en zichzelf steeds verder weg te zakken. Medicijnen, drugs noem het maar op. En dan maar vol blijven houden dat hij vertiligo had. Hij heeft wel vaker als 10x op de operatie tafel gelegen omdat hij zichzelf schaamde dat hij een neger was.

Als je dat allemaal gaat ontkennen dan kan je ook zeggen dat Jackson niet dood is... want Jackson was zwart. Ik ben bang dat de komende maanden het imago van Jackson slechter zal worden.

Dit omdat alles wat nog nooit bekend was vanzelf naar buiten komt rollen. Medische rapporten en andere meuk ...

Laatst bewerkt: 29 jun 2009
  7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Michael was een levend skelet

LOS ANGELES - Van de vorige week overleden Michael Jackson was weinig meer over dan een levend skelet. De King of Pop was in zijn laatste dagen bijna helemaal kaal, woog amper 50 kilo en zijn lichaam zat vol gaatjes van injectienaalden.
    afbeelding vergroten Michael Jackson. FOTO EPA
    De Britse tabloid 'The Sun' meldt ook dat Jacksons maag vol pillen zat. Eten deed hij nauwelijks, hooguit eén keer per dag. Zijn lichaam vertoont littekens van minstens dertien chirurgische ingrepen.

Toen hij vorige vrijdag overleed, droeg de kale Jackson een pruik. Volgens de patholoog leek zijn hoofdhuid op het velletje van een perzik, er zaten alleen kleine haartjes op. Verscheidene van zijn ribben waren gebroken, als gevolg van de reanimatiepogingen.

De experts zouden ook versteld hebben gestaan van de manier waarop Jackson op zijn sterfbed is behandeld. Een van de vier pogingen om adrenaline in zijn hart in te spuiten, miste zijn doel. Er was ook zichtbare schade door het aanbrengen van een zuurstofmasker en door de buisjes die weren ingebracht bij de reanimatiepogingen.

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het begint er steeds meer op te lijken dat MJ min of meer onder druk is gezet om weer op te gaan treden. Geestelijk en lichamelijk kon hij het allemaal niet meer aan.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tja, dat merkte je toch al. Hij was zelf ook boos dat hij uiteindelijk 50 concerten moest doen. Elke idioot weet dat het niet zou lukken, je zou al blij kunnen zijn als hij 1 spetterend concert hield.

10. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    TUNIS - Een Tunesisch meisje heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet over de dood van haar idool Michael Jackson. Dit heeft de krant Le Quotidien maandag gemeld.

Het meisje luisterde de hele dag in haar kamer naar de hits van de King of Pop. Daarna slikte zij een grote hoeveelheid pillen.

Jackson had veel fans in het Noord-Afrikaanse Tunesië. De Amerikaanse popzanger gaf zijn eerste concert op Afrikaanse bodem in 1996 in Tunesië. Er kwamen 65.000 bezoekers op af.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eerlijk gezegd kijk ik er niet geheel van op. Bij een herdenking wegens de dood van zanger Kurt Cobain (Nirvana) in Seattle pleegde de achtentwintig jarige Daniel Kaspar zelf moord na afloop van de herdenking. Maar later ook in een Australië pleegde er iemand zelfmoord wegens de dood van Cobain. In Turkije sloot een zestienjarig meisje zich op in haar kamer, zette Nirvana's muziek op en schoot zichzelf door het hoofd.

Het zou me niets verbazen als we de komende dagen nog meer van dit soort treurige berichten gaan zien. Als één van mijn idolen zou overlijden zou ik er uiteraard kapot van zijn maar mezelf daarbij ook van het leven beroven, nee bedankt.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De komende 2 maanden zullen er meer slechte berichten van MJ opdoemen. Zo gaat dat altijd.

Maar de eerste autopsie rapporten zijn toch wel ... schokkend. Pillen in z'n maag, huid die loslaat ... kaal, man. De beste man was gewoon een wrak. Deze had waarschijnlijk 1 optreden kunnen geven om vervolgens op of naast het podium in elkaar te storten.

Toch, Michael Jackson +1

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al wat heeft Michael toch sluik haar, en zo'n volle bos ook nog. Niet echt iets wat ie vroeger had, en meer het type haar van een "blanke" man. Maarja, dat zijn lichaam totaal op was zag je eigenlijk toch wel. Zijn loopje met de gebogen rug en hoofd half hangend; lijkt me sterk dat ie in zijn gesteltheid overtuigende moonwalks zou kunnen laten zien. Ik denk dat het zeer tegenvallende concerten zouden zijn geworden. Vooral qua energie, hij was gewoon op en zou soms om de 2-3 dagen optreden. Ja daaag.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, van mij had hij nog een concert mogen geven. Al had hij maar 2 zinnetjes gezongen zoals vroeger ... :thumbs:

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, hij zou dan niet meer de King of Pop zijn geweest. Hij zou al zijn geloofwaardigheid op musicaal gebied zijn verloren. Nu blijft men zich eeuwig afvragen of hij het stiekem nog had gekund. Natuurlijk weten we ook wel beter, never nooit had hij het gekund.

Maar afgaan op het podium terwijl je Michael Jackson heet is niet zo verstandig. Laat mij dan maar in de waan dat hij nog altijd de King of Pop was op het moment dat hij stierf.

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Toch wel epic fail dan..

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hoezo epic fail? gewoon sneu

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En dan noemden ze hem Wacko Jacko.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Was ie ook, maar daar kon hij niks aan doen.

20. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Ahmadinejad vermoordde Jackson'

de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft Michael Jackson vermoord. Zo leidde hij de internationale media-aandacht af van zijn land.

Dit is één van de complottheorieën van de Britse krant Telegraph.
    Voor Ahmadinejad kwam de dood van Michael Jackson precies op het juiste ogenblik. De berichten over de verkiezingen in Iran zorgden voor veel westerse kritiek. Maar sinds de dood van de 'King of Pop' is Iran in de meeste kranten naar de achterkant verwezen. Op Twitter werden de verkiezingen in Iran als toponderwerp vervangen door 'RIP Michael Jackson'.

De krant zoekt nog naar hard bewijs tegen Ahmadinejad.

Andere theorieën

Volgens een andere complottheorie leeft Jackson nog en is hij een leven buiten de schijnwerpers begonnen, net zoals Elvis.

Weer een ander verhaal zegt dat de echte Michael Jackson al twee jaar dood is. De Jackson die enkele maanden geleden zijn concerten in Londen aankondigde was veel groter dan de 'echte'. Bovendien had hij stompere vingers en een andere loophouding.

bron: Spitsnieuws xD
    ps. mooie pruik heeft hij he!

Deel Deze Pagina