1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Oh kom op nou, het is wel erg naief om te geloven dat hij niet is blijven gebruiken of niet weer opnieuw is begonnen. Die kerel heeft een bijzonder tragisch leven gehad, resultaat is dat ie lichtelijk de weg kwijt was.

Verder is de aanname (of ie nou wel of niet ziek was) dat hij niet ok met zich zelf was er een die snel gemaakt is, gezien de verbouwingen aan zijn gezicht.

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    @BigKabuto

Al deze dingen zullen altijd, hopelijk niet (!), raadsels blijven. Ik hoop toch echt dat er meer duidelijkheid komt rondom Michael's leven. Misschien heeft hij wel meerdere ingrepen gehad, misschien toch niet. We zulllen dat nooit weten.

Zelf geloof ik Michael wel wat hij zegt. Ik weet niet, maar hij brengt gewoon echt vertrouwen op je over. Natuurlijk ken ik wel dat iedereen alles kan zeggen en alles kan ontkennen, maar ik geloof gewoon niet dat Michael bijvoorbeeld kinderen seksueel heeft misbruikt. Misschien wil ik het gewoon niet geloven.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zeg alleen maar dat het niet persé hoeft. We wetne dat niet...zelf denk ik ook van wel. Maar daar ging het niet om...het ging mij om die Rampage en dat ie zei dat MJ niet leed aan Vitiligo. Absoluut overduidelijk wel.

En Janter, het is heel goed dat je juist in zijn onschuld geloofd, want echt alles wijst er ook naar. 'Haters' baseren hun 'hij is schuldig,vuile pedo' alleen maar op dat zinnetje 'What's wrong with sharing your bed' . Ze kunnen het nergens anders op baseren, zo simpel is het...er is niks anders. Als mensen willen weten dat de kans veel groter is (ik ben er van overtuigd, maar goed) dat ie onschuldig was....dan is daar zoveel onthullende info over te vinden.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee had hij niet. Ik ken ook iemand met die ziekte en als je zelf een beetje gegoogled had, had je kunnen zien dat het ziektebeeld heel anders verloopt. MJ had dit dus duidelijk NIET!!

5. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft zelf gezegd dat hij de ziekte had. Als jij een beetje gegoogled had, had je dat ook geweten. Er zijn verschillende vormen van die ziekte en MJ had dan waarschijnlijk een andere vorm dan die persoon die jij kent. Hij had in ieder geval vitiligo universalis, waar nog maar op weinig plaatsen in de huid pigment overblijft.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja... hij had die ziekte.

Nog nooit is er iemand op de WERELD geweest die ZWART geboren word en WIT sterft. Dat KAN gewoon niet. Klaar.

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, en Michael Jackson dan? :+
    Blijkbaar kan het wel :+

edit: wat heeft die man een sneu leven moeten leven eigenlijk. Volgens mij heeft iedereen wel met hem te doen. Als je je gezicht zo laat misvormen, dan heb je echt een heel groot steekje los. Kijk dacht gezicht, dat is toch niet om aan te zien. Dan vraag ik me af waarom? Het was toch gewoon een goed uitziende gozer? Damn, waarom...

Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien de rest zelf blank gemaakt om het te verbergen? :thumbs:

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Allemaal door zijn vader. Diezelfde vader die nu lekker loopt te cashen...

Hij wilde niet op zijn vader gaan lijken en heeft zelfs gezegd dat hij vroeger moest overgeven bij het zien van zijn vader.

10. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is is er wel een testament. Waar instaat dat de vader niks krijgt.

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ja, heb ik ooit in een documantaire over Jackson gezien. Door die ziekte kreeg hij overal op zijn lichaam witte vlekken, en op een gegeven moment waren het er zoveel dat het minder moeite was om de overgebleven zwarte plekken wit te schminken.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Allemaal heel leuk een aardig die website's maar de meeste die Kabuto post zijn PRO-MICHAEL.

Iemand die gewoon neutraal ( jaren lang ) naar die man heeft gekeken zal zelf ook wel met 99,99% zekerheid kunnen zeggen dat hij de laatste jaren gewoon compleet van't padje af was. Dit is hij niet altijd geweest. Sterker nog, daar mag hij z'n vader voor "bedanken".

http://en.wikipedia.org/wiki/Skin_whitening

Lees dat maar eens. Jackson had last van racisme, zijn vader, kreeg klappen ... de man had gewoon geen fijne jeugd. Ik ben fan van Jackson, al sinds ik 3 jaar was en dat zegt al wat. Toen ik hoorde dat hij overleden was moest ik wel even slikken. Desalniettemin moet je gewoon toegeven dat Michael rare dingen deed.

DIT dames ( als ze ondertussen niet weer gebanned is) en heren, DIT ... was Michael Jackson : ( afbeelding staat in SPOILER! )

En dan denk ik nu na ... wat als hij gewoon zo had gebleven? Zo zijn ding had gedaan? Niet zichzelf wilde maken naar het dominante ras ( blank )? Niet zichzelf kapot had gemaakt?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee joh....je hebt dus geen enkele video gekeken? Je hebt niet de eerste video gekeken waarin hij uitleg geeft hoe het begonnen is en dat hij allemaal witte vlekken kreeg en dit steeds erger werd? Dat ze met allerlei makeup troep
    hebben geprobeerd het weg te werken. Je weet gewoon niet waar je over praat joh. Zoek op wikipedia, zoek videos...zoek informatie erover aub zeg. En ik zeg niks over rare dingne..je wijkt volledig van het onderwerp af....jij had het over vitiligo en dat het niet zo is. Het is zeer zeker wel...en die skin whitening is wellicht iets wat hij heeft gebruikt om de donkere plekken weg te werken...want wie wil er nu zo uitzien als op die pics waar je iemand ziet die blank is en donkere vlekken over hele lichaam hebt...juist!

Wat een gelul over dat de sites pro michael zijn...dude...gewoon google pictures ? Heel pro MJ ja...
    Waarom is het zo moeilijk te geloven dart hij die ziekte had? Net als Lupus. En heeft ook ziektes aan zijn
    keel gehad..wellicht daarom playbackte hij de volledige HIStory tour.

En iedereen weet allang dat ie veel aan zijn gezicht heeft laten veranderen, niks nieuws...zeer triest. Maar heeft niks met
    vitiligo te maken. Helemaal niks.

Ben er nu ook klaar mee.

Nu aan erg mooi artikel over hoe de laatste rehearsal van MJ ging...en des te idioter wat er allemaal gebeurd is..en triest.

http://www.time.com/time/arts/article/0,8599,1907601,00.html

Jackson had been preparing to take the world back, Holley says, and during the singer's final night, he finally knew he was ready. "You would think that, on the one hand, the world has kind of beaten him up, and you could forgive him for having some trepidation and fear. But he didn't have any of that," says Holley. "Words fail to describe what people would have seen with the tour. I couldn't even imagine until last week when it became physically apparent [on the set]. He was ready to show the world, and I so wish there could have been just one concert so the world would have seen."

haar-stylist van MJ die het heeft over een rehearsal op die dinsdag , diezelfde week.

http://www.accesshollywood.com/inside-michael-jacksons-final-rehearsals_video_1130597

En hier nog een hele mooie

http://www.mtv.com/news/articles/1614882/20090629/jackson_michael.jhtml

Vooral over Dirty Diana klinkt fantastisch....

Dus fuck al die onzin berichten in de media dat hij niet meer kon zingne en dansen en weet ik veel...dit is toch bewijs dat hij er echt klaar voor was .

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gast, wat zeik je nou man?

Ik heb een MENING over Michael Jackson. Jij hebt een mening over hem. Dat wil niet zeggen dat iedereen JOU mening maar hoeft te delen.

Ik geloof niet dat iemand die ZWART geboren is STERFT als een BLANKE man. Dat KAN gewoon niet, klaar.
    Een kennis van ons heeft ook Vitiligo. Die plekken blijven normaal en worden niet groter. Waarom is Michael dan zowat de ENIGSTE die in een wit persoon is veranderd?

Oh, als je wat verder had gekeken dan je neus lang was had je waarschijnlijk gezien dat ik die foto van jou gegeven website af geplukt had. Juist, de website met foto's dat ze z'n plekken weg willen werken.

Nogmaals, ik vind het dood-en-doodzonde dat de beste man er niet meer is. Als ik nu de foto's van The Sun bekijk zie je hem ook weer met PLEZIER op het podium staan. Dat is Michael Jackson, een performace-beest :)

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu neem je al die media niet serieus, maar notabene MTV en Accesshollywood wel? :+

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    De meest geniale conspiracy theory na de eerder geposte versies:

:lol:

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ook een pro MJ site?

http://www.people.com/people/package/article/0,,20287787_20288162,00.html

Er zijn verschillende manieren van vitiligo...dat is wel duidelijk. Logisch toch as hij met allerlei spul de donkere plekken wegwerkt..dat ie dan wit is? Gewoon research doen. niet zo moeilijk. Heeft ook echt niks met een mening te maken.

Ik herinner me nog een video met de make-up persoon van MJ tijdens die docu die in ging tegen die van Bashir. En daar zegt die vrouw ook dat de ziekte heel serieus was...en dat ze constant die vlekken weg moesten werken. Ook zijn er videos van MJ zelf (en je mag dat geloven of niet...) dat hij zegt dat ie zeer veel trots inzich heeft nog (om negroide te zijn). En dat het hem pijn doen als mensen zeggen dat ie geen neger meer wilde zijn.

Hoppa.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maakt niet uit, ik begrijp Kabuto wel :)

Zijn woord tegen de rest. De Vitiligo plekken zouden gecontroleerd kunnen worden maar zijn huid weer geleidelijk aan gewoon steeds witter. Ineens was het wit. Het is gewoon raar dat dat bij hem alleen gebeurd want, zover ik weet, is er geen ander iemand die van zwart > wit is gegaan.

*zucht*
    Lees nu de post van Kabuto. Lees je die van mij wel? Tuurlijk zegt hij dat'tie trots is om een neger te zijn ... lijkt me heel erg lullig met miljoenen zwarte fans achter je om te zeggen : "Ik haat het om een neger te zijn" ... of niet? ;)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Euh...wat?

Accesshollywood is puur een VIDEO van een een interview met de hairstylist van MJ over de laatste paar rehearsals? That's all? En MTV's artikel is puur
    van wederom iemand van MJ's team die bij de rehearsal aanwezig was en erover verteld?

En ik zeg niet dat ik alle media niet serieus neem...ik negeer alleen The Sun, Dailymail en vergelijkbare sites/kranten.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Owwnee? hmmmm --> :confused: bekijk de fotos, lees dan het stuk. Het begon klein bij iemand..en het nam al gauw het hele lichaam over. Denk jij je eens in dat jij zoiets krijgt..en fucking niemand gelooft je..je moet gvd al met zo'n rotziekte zitten...en dan krijg je ook nog eens al die verhalen en leugens over je. WEL kun je zeggen dat het een fout was van MJ om niks te zegge....pas bij dat Oprah interview echt vertellen hoe het zat.

En omdat je zo graag geen PRO MICHAEL sites wilt....hier

http://www.bio.davidson.edu/Courses/Immunology/Students/Spring2003/Leese/Vitiligo.htm

Zie dat volledig blanke kind.

What is Vitiligo: [på Svenska]
    A skin disease causing the loss of pigmentation in which patients develop white spots in the skin that vary in size and location. The spots occur when pigment cells, or melanocytes, are destroyed and the pigment melanin can no longer be produced.

How many people have vitiligo?
    Approximately 1% - 2% of the American population has vitiligo. This percentage is between 2 - 4 million Americans.

What is the economic impact?
    The mainstay of treatment for vitiligo patients, PUVA, can cost close to $6000 or more per patient. This figure is based on 1 - 1 1/2 years of treatment or 120 treatments. The cost includes medication, office visits, light therapy, lab tests and eye exams which are necessary because of the possible damage to the eyes as a result of the light therapy. This figure does not include the patient's loss of work time, or travel expense to obtain treatments. Most insurance companies do not cover the cost of treatment, therefore, many patients are unable to receive proper care for the disease. As a result some patients have lost their jobs or are unable to obtain work due to their cosmetic disfigurement, especially if the work involves interaction with the general public.

What percentage are women?
    Vitiligo affects men and women of all race and age equally.

Lab Bench to Bedside -- Progress in research:
    There is no cure for vitiligo but treatment forms have certainly improved over the years. The treatments are unsatisfactory and many patients tend to lose the pigment they were successful in gaining through PUVA therapy.

Prevention:
    There is no known prevention for vitiligo, otherwise there would be no such disease. Considerable research is needed in this field to help find a cure for vitiligo sufferers.

Vitiligo facts

Another example of vitiligo: Black and White

"My skin got changed, but I still remain the same. The slavery of the beauty and the welfare make us inhuman. Now I'm more free".

Jeffrey Stanton Bell, black or white? He was born black, but vitiligo is winning the game and now, almost all his body is now white. Jeffrey, 43 years old, was a top model in New York but this illness took him away of his work, leaving him almost without friends and plunged him in a depression and anguish. "I had only an obsession: to give some sense to my existence" he said. He leaves the treatment with ultraviolet rays and he has decided to assume his change of identity. "The day that I understood the nature had done its way and that its steps were irreversible, it was when I left myself to be carried for the river of life". Now he owns a restaurant in Manhattan and reads clasics books.

tja.......en wie heeft het dus weer helemaal mis.

(ik word niet voor niets zo boos steeds)

Deel Deze Pagina