1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, was leuk lezen al die discussies, maar aub gewoon de beste herinneringen houden over Michael Jackson?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Damn zeg....vanavond met broer samen gekeken naar een Bruce Springsteen live DVD. Omdat ik er vrijdag met hem en een vriend van hem heenga in Frankfurt, om in de stemming te komen zeg maar...echt fantastisch. Heb
    Springsteen altijd al heel goed gevonden en zal nu voor de eerste keer
    het live gaan zien.

Maar....de hele tijd toen ik hem op dat podium zijn ding zag doen zeg maar...dacht ik gewoon steeds weer aan Mike, dat ik hem zou gaan zien de 30ste. Hoeveel zin ik erin had...echt niet normaal.....zo zonde man :mad:

Maar donderdag word vast mooi. Er komen ook redelijk wat bn'ers hoorde ik. Allemaal fijn. Zolang ik maar geen Kwalbert Verlinde zie....want dan stap ik echt naar de directie en hoop ik dat ze naar me luisteren als ik vraag of die gast eruit gestuurd kan worden. Maar dat lef heeft ie niet.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had gehoord van mijn moeder over een fan van Michael Jackson die dus elk kaartje had gekocht (van de afscheidstournee) en die nu bewaart uit "eerbetoon". Dat soort dingen of mensen die huilend op straat liggen gaat mij toch wel echt veel te ver. Al die volwassen mensen bij mekaar die huilen om een popster die ze niet persoonlijk kennen. Dit staat overigens helemaal los van het feit dat hij een briljant artiest was. Ik snap ook wel dat sommige mensen allerlei emoties erbij hebben, omdat een van zijn nummers op hun trouwdag werd gespeeld o.i.d. maar kom op.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik laat me niet uit over anderen hun emoties...wie ben ik om daarover te oordelen?

Ik lieg er ook niet om , toen het nieuws uitbrak dat een ambulance bij zijn huis was, en het om 'cardiac arrest' ging....had ik zoiets van 'huh?..wat gebeurd hier?" Toen uitgezocht wat dat betekende.....allerlei bronnen die zeiden dat ie in coma lag..roddelsites kwamen al gauw met het bericht dat ie dood was, terwijl hij nog gewoon onder behandeling was door dokters volgens CNN,ABC,etc... Maar uiteindelijk toen Reuters,ABC,CNN...met het bericht kwam dat ie was overleden, (Al deed CNN er achterlijk lang over om het te 'confirmen', terwijl ze een kleine headline eronder hadden met "LA TIMES confirms MJ death) drong het niet tot me door...

En na een uurtje ..zoiets, toen drong het door en kwamen er gewoon tranen.
    Echt al vanaf mijn vijfde of jonger was ik gek van de man zijn muziek,de videos...alles. Toen al die kutgrappen kwamen en leugens en uiteindelijk de rechtzaken, werd ik een echte...tja...supporter, door al die onzin die verteld werd , werd ik steeds fanatieker zeg maar met het supporten.

Ik wist wat een goeie man het gewoon was, alleen al door zijn daden(hij staat bovenop in guiness book of records, gulste gever)zijn teksten over de wereld, feiten over hoe ongelooflijk oneerlijk en smerig alles ging tijdens de eerste rechtzaak en later tweede rechtzaak. etc....m.a.w. ..dan word hij een deel van je leven. En dat is ie voor heel veel fans. Dus tja.....

Daarom zeg ik, laat hun in hun waarde. En zijn zelfs al over de 12 zelfmoorden geweest onder de fans, ik ga dan niet zeggen dat dat
    achterlijk is of wat dan ook...ik zeg dat ik dat in en in triest vind
    en ook heel onnodig :mad:.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap best dat je een traan laat als, zoals ik eerder zei, je nogal emoties kent bij de muziek van MJ, maar doe dat lekker binnenshuis en ga na 10minuten weer verder met je leven. Als hij heel belangrijk was kan je vast wel iets anders verzinnen dan voor een cameraploeg in huilen uitbarsten midden op straat of bij een gedenkteken.

Verder laat ik mensen ook in hun waarde hoor, maar ik mag het hier toch discussiëren dat ik dat nogal ver vind gaan.

Die zelfmoorden gaan me overigens echt totaal de pet te boven.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ja oke, daar heb je gelijk in met die zelfmoorden. Maar met dat huilen kan hea! Je hebt ook mensen die nou net wat gevoeliger zijn dan de andere ;).

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Laat de mensen lekker. Als ze verdrietig willen zijn dan moeten ze dat ook zijn. Ik ben een groot fan van zijn muziek, ik ben met zijn muziek opgegroeid. Ik heb er geen traan om gelaten, niet omdat ik geen gevoel heb, maar omdat het eigenlijk helemaal niet zo verwonderlijk is. Hij was al jaren niet meer gezond, het is een popster en ik ken de man niet persoonlijk. Ik heb dus geen band met de beste man, alleen met zijn muziek.

Het gaat mij persoonlijk dan te ver om erom te gaan huilen, maar ik kan me prima voorstellen dat er mensen zijn die er helemaal kapot van zijn. Persoonlijk heb ik dat niet, ondanks dat ik het wel jammer vind dat hij is gestorven.

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik juist zie als ik de tv aanzet, zijn mensen die gewoon op straat staan, fans bij elkaar zeg maar...en hun verdriet...delen zeg maar. Op een gedenkplek, O2 bijvoorbeeld of zijn huis etc...als mensen daar bezig zijn met rouwen, dan is het de keus van een cameraman om erheen te gaan. En dit is iets wat ik alleen maar zie....niet een fan die expres precies voor de camera gaat janken. Maar goed...kweenie wat jij gezien hebt.

Je mag het zeker discussieren, ik heb nooit gezegd van niet. Ik zei alleen dat ik me daarover niet ga uitlaten. Want ik ken iemand (niet om MJ) die zo'n poging deed...zeg maar.

Dit vind ik zelf een erg mooie tribute song en videoclip

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh589n4F4yZ8155WLJ

Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Dat nummer is echt meesterlijk! Volkomen mee eens. Maar heb ik het nou verkeerd, want op de één of andere manier komt ie mij al veel langer bekend voor?

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Game's lyrics zijn best goed, zeker voor hem kennende.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lupe's Tribute is beter :+. Gewoon dansen op muziek van MJ, that's it. :cool:

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Echt heel tof, Lupe is sowieso zeer relaxt. Die paar gelekte nummertjes van hem...damn zeg.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben momenteel bezig met alle shit aan't downloaden van Jackson. Albums, nummers, noem het maar op.

Totaal van 211 GB momenteel :eek:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kopen man, for real...is het echt 100% waard.

Maar goed, ik weet niet of mensen nog een beetje de updates gevolgd hebben, tussen heel veel bullshit over of zijn kids wel of niet van hem waren..etc..kwam ook het bericht van een zuster die voor MJ werkte...die was bij CNN, en met veel tranen in haar ogen vertelde ze haar verhaal.

En helaas...lijkt dit steeds realistischer te worden. En al is het TMZ, een site waarvna ik weet dat die altijd gigantisch veel troep plaatste...ik ben bang dat
    dit steeds meer de realiteit zal zijn.

Hij kon totaal niet slapen...hier leed ie al een lange tijd aan.....nou ja lees maar.

Dangerous Drug Found in Jackson Home

Posted Jul 1st 2009 8:30AM by TMZ Staff

Michael JacksonSources tell TMZ an extremely dangerous and potent drug used for surgical anesthesia was found at Michael Jackson's house after he died ... and this may well be the drug that killed him.

We're told the drug Propofol was discovered at the residence. The drug is used to put people under anesthesia before surgery. It is an extremely powerful drug that is only available to medical personnel. As one source said, "There is no conceivable way this drug can be properly prescribed for home use."

The drug can only be administered with an IV. Interestingly, Propofol burns and the drug Lidocaine is used to reduce the pain associated with the Propofol injection. As we first reported, Lidocaine was found near Jackson's body.

One of the major side-effects of Propofol is cardiac arrest if it's taken in combination with narcotic painkillers, however, Propofol is so powerful it can stop someone's heart on its own.

A registered nurse has come out and said Jackson begged her for the drug Diprivan -- the brand name for Propofol. She says he needed it for insomnia but she declined to supply it.

Sources say the drug is so inappropriate and reckless for home use, if a doctor facilitated it for Jackson and it caused his death, he or she could be prosecuted for manslaughter.

15. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niet eens zo slecht :eek:, al is het maar een heel klein stukje.

17. Dropdown

Dropdown Guest

Hieronder ook een eerbetoon, alleen dan op een andere manier. Ik vind persoonlijk dat er zeker een goede kern van waarheid in zit. Let op: dit is op geen enkele manier kwetsend bedoelt voor de fans, moge dat duidelijk zijn :)

/Mod Filmpje gefixt - Slurpgeit

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt vreselijk om te zien dat hij in zo'n goede staat verkeerde :'-(

Echt zonde, hij had helemaal niks. Niks, niks. Perfecte conditie, geen haaruitval niks.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij ziet er fit uit.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik keek net ook, hopelijk komen er nog meer beelden.

Deel Deze Pagina