1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    een paar dagen geleden zeiden die lui die die tour organiseerde dat er een hele dvd zou uitkomen van 3 uur

2. Dropdown

Dropdown Guest

Tuurlijk komt die er. Ze hebben niet voor niets meteen alle rechten op het videomateriaal wat er was gekocht. Hier gaan ze, al is het alleen voor het geld dat het opbrengt, nog een hele mooi dvd van maken. Mark my words \o/

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Een week geleden :'-(

R.I.P..

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Echt geweldige opname die video van enkele minuten van zijn tour. Ik denk serieus dat als deze concerten door zouden zijn gegaan ze echt legendarisch waren geworden.

However, nu we weten dat er beelden van zijn geschoten, moet het haast wel dat er een mooie 'This is it' DVD komt met het concert. Als ze alle repietities mooi weten te plakken, zetten er de geplande decors digitaal neer, met CGI publiek of publiek uit vorige DVD's, heb je toch een semi live DVD die legendarisch wordt. Ik ga hem alvast preorderen.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vraag me toch af hoe dat concert was afgelopen. Vooral na 40 optredens kan die man toch niet meer presteren? Die video ziet er wel weer schitterend uit denk ik dan.

En van die huilende fans, is dat zo vreemd? Ik krijg ook een raar gevoel toen ik een van z'n beste nummers weer hoorden, Stranger in Moscow.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    40/50 is ook gewoon veel te veel, vooral van dit soort grote concerten. Ik zou het zelf bij een grote concert hebben gehouden, nog een keer vlammen en dat was het dan.

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Tribute t-shirt van The Wild Ones:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijf het toch heel jammer vinden dat die dood is. Iedereen zei wel dat het slecht ging met hem, maar als ik zo de beelden zie van de rehearsal is die nog super fit.

Koning _O_

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben btw helemaal van gedachten veranderd nu ik de beelden van de Rehearsal heb gezien.

Hij was helemaal niet in slechte toestand de dagen rond zijn dood. & dat geheimzinnige gedoe rond zijn arts. Er zitten hier nog steeds veel vraagtekens bij, want waarom was hij spoorloos kort na de dood van MJ?

Ik denk dat hij met opzet een overdosis heeft gekregen > dus om zeep geholpen.. :{

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom dan weer met opzet? Waarom moeten mensen altijd van die achterlijke dingen bedenken?

Zie ook weer mensen zeggen dat er helemaal niks met 'm aan de hand was. Dat is TOTAAL niet te zien zo, omdat ten eerste z'n hart heeft gefaald, en dat hoeft zich helemaal niet fysiek aan te kondigen, en ten tweede hij cosmetisch enorm kan zijn opgelapt (pruik anyone?). Je ziet trouwens weldegelijk aan z'n benen dat ie erg dun is.

Echt, relativeer toch eens een beetje mensen....

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik vond het bij de repetitie helemaal niet ogen alsof hij fit was eigenlijk. Onzettend mager en ik was ook niet impressed over het dansgedeelte. Ik weet overigens niet of hij aan het playbacken was, maar het klonk wel verdomd goed.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik vond hem eigenlijk ook broodmager om heel eerlijk te zijn. En dan ben je imo niet fit! Ik vind gewoon nog steeds jammer dat hij is overleden. Ik luister elke dag non-stop Michael Jackson. Eigenlijk best raar! Hebben meer mensen dat ze andere muziek van deze tijd links liggen en hoofdzakelijk naar MJ luisteren?

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, maar ben dan ook geen MJ-fan ;).

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik zal mijn mening verduidelijken, en ik weet bijna zeker dat wat ik nu zeg, ook nog eens waar is maar goed.

1. Die idioot van een arts heeft hem gereanimeerd op bed!!!
    Alleen dat al zegt genoeg voor mij. Elke arts weet dat je iemand op hard ondergrond moet reanimeren..

2. De drugs die in zijn huis gevonden is mag niet gegeven worden voor thuisgebruik, maar moet voor medisch personeel blijven. Dan kan er wel gezegd worden dat MJ aandrong, maar dan nog is de desbetreffende arts fout, fout, fout bezig, want de betreffende drug is levensgevaarlijk i.c.m pijnstillers.

3. En dat die arts spoorloos was ná de dood van MJ, waarschijnlijk omdat er iets fout is gegaan.. Ik vertrouw dat gewoon niet

Herkenbaar geval. Ik heb mijn conclusie in ieder geval getrokken.

Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Laat horen?

Anyway, het is zeer verdacht ja. Maar nog verdachter is dat de politie de arts te pakken heeft, maar hem totaal niet verdacht! Dat was het eerste wat die PD kerel zei bij de persconferentie. Dat is toch veel raarder?

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat heb je met de politie. Ik ken genoeg gevallen waarbij de politie diegene niet meer verdachtte, dat diegene dus alsnog de fout in is gegaan nadat de politie diegene vrijliet.

Zijn talloze voorbeelden, maar bijvoorbeeld die kerel die die moorden pleegde op zijn school, en die filmpjes op Youtube had gezet met zijn pistool...

Diegene is verhoord door de politie en kort daarna vrijgelaten.. Dat soort dingen.

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb wel meteen even History aangezet ja :+ maarja, dat komt gewoon omdat het eerst normaal was dan luister je het niet zo veel en nu is het weer volop in het nieuws op de tv etc. dan heb je ook meer de neiging om het aan te zetten..

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond hem tijdens de rehearsal er best goed uit zien en ook kwam hij fit over. Ook de familie vertelde dat hij niet ziek was of in een slechte conditie.

20. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem er juist niet fit uitzien, kijk eens naar zijn benen man, kan toch niet goed zijn.
    Ook bewoog hij niet echt actief mee, ik weet dat het 20 jarige dansers zijn, maar toch...
    Denk gewoon dat hij niet echt fit was hoor.

Deel Deze Pagina