1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dat kind dat nu aan het zingen is weet nu gewoon dat hij rijk wordt later.

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Een mooie herdenkingsdienst voor een groots artiest, alleen wel erg Amerikaans.

3. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    dat kind (shaheen) wordt inderdaad een rijk jochie.

Maar ik heb ook het gevoel dat mensen zichzelf wel erg belangrijk vinden.

Wat weet Usher nou van die man. Laat z'n familie aan het woord en z'n echte close friends. Niet z'n ontdekkers en toeroperaters en dergelijke

Maar dit is wel geweldig mooi om te zien. We are the world en Heal the world

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Was dat Paris die een arm om der heen had van Mariah Carey? Die kinderen zijn dan ook al groot geworden..

Wel een mooie herdenkingsdienst vind ik. Sommige speeches wel wat overdreven maar toch mooi in zijn geheel.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bizar om te zien hoe goed sommige sprekers zijn (lees dominee's). Niet zo raar dat zoveel mensen volgen (daar ging het daar niet om, dat begrijp ik, maar vond het opvallend).

Neemt niet weg dat hij mooie dingen heeft gezegd, alleen naar mijn mening wel te veel black/white gedoe weer.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kind. :'-(

Mis eigenlijk wel Timberlake dacht dat die ook kwam. Om voor de laatste keer Thriller of Bad te doen.

7. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Indrukwekkend om dat van zijn dochtertje zo te horen. Moest toch echt wel even slikken.:'-(

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als z'n kinderen zeggen dat Michael "the best daddy in the world is" ... dan leg ik me daar bij neer. Fuck mensen die hem afkraken, fuck mezelf om te denken dat ik het beter wist ... Michael Jackson WAS de man. Een icoon. Een legende maar vooral ... een persoon. 90% van de speeches die gegeven waren zorgden dat alle twijfel e.d verdwenen waren.

Prachtig afscheid. Beter kan niet.

Ben ik overigens de enigste die zat te wachten op een stukje uit "This is IT"? Zat te wachten op Joe Jackson dat hij zou zeggen : "People, when you leave please make sure you buy the $15 T-Shirt and $20 CD before leaving" ... misselijke vent.

Rust zacht Michael.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er mooie dienst, en of je het nou te groot of te Amerikaans (wat in Europa als negatief wordt ervaren, waarom weet ik niet, geeft het land een eigen identiteit..) vind, ik vond het echt super. Mooie woorden over een echt groot man. Niet alleen zijn muziek maar zeker ook de persoon Michael Jackson.. als in liefdadigheid enzo..

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als je in 'Amerikaans' een synoniem ziet voor 'nep' of 'aangezet', kan je waarschijnlijk beter indenken waarom veel Europeanen er zo over denken.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie dienst, vooral Paris. Had het echt effe moeilijk toen ze zei dat MJ gewoon de beste pappa van de hele wereld was.

12. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Paris:'-(.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

:'-(

Hele mooie dienst.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    De dienst was echt FAN-TAS-TISCH! Zo mooi was het. Leuk dat allerlei celebs kwamen, dat prachtige muziek langskwam en dat hopelijk veel mensen nu wel geloven dat Michael Jackson onschuldig was bij allerlei incidenten. Wat ook zo mooi was, was dat Michael mensen hielp in noodtoestanden, zoals in Afrika. De meeste sterren kopen van hun geld auto's, maar MJ spendeerde het aan goede doelen uit. Ook velen verhalen maakte mij erg emotioneel. Vooral ook het einde, waarbij Paris dat zinnetje voorleest: echt emotioneel, moest gewoon tranen laten. Michael, nogmaals BEDANKT!!!!!

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Pff... dat was inderdaad eff heftig. :eek:

RIP Michael.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    BTW:

Voordat die hele dienst begon, hoorde ik nou dat die ene jongen het nu na Michael's dood heeft ontkend van die aanranding ed. Als dat zo is, vind ik dat je echt zeer, maar door ook echt ZEER TRIEST ben. Sorry dat ik dit zeg, maar het moet eruit: zo'n vent moet je levenslang opsluiten of gewoon doodschieten. Dat je op zo'n manier een leven kan ruïneren!!! Kan je dan nog wel leven, denk ik bij mij eigen :confused:.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die heeft z'n geld toch al binnen. :9

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Het stukje van Paris was inderdaad onwijs emotioneel, maar wat ik ook supermooi vond was dat het stukje van 'man in the mirror' met dat lege podium met die spotlight erop.
    Zo van: Dit was zijn plek en nou staat ie er niet meer. Kreeg daar toch ook wel een brok van in m'n keel. Zo confronterend

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was zeker ook heel mooi, dat lege podium en alleen de microfoon en die spotlight.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk omdat 'wij' zoiets niet kennen. Het hoort bij de cultuur, net zo goed dat in bepaalde landen iedereen (voornamelijk vrouwen) ook gigantisch 'over the top' (volgens 'ons' dan) reageren op bepaalde gebeurtenissen. Alhoewel bij Pim Fortuyn en Theo van Gogh we soortgelijke taferelen ook zagen.

*edit: naampje :+

Deel Deze Pagina