1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En er is weer een hoop geld verdient >< Binnenkort Moonwalker op XBLA. Bah wat een hypocriete zooi allemaal. Eerst stampt iedereen hem de grond in en nu zijn ze ineens allemaal in rouw...

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hahaha, zelf geloof ik er niet in nee. :) Het zal wel weer mooie video montage zijn geweest!

Wel jammer is dat al die attracties er niet meer staan. Dat had ik juist echt van dichtbij willen meemaken.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die 'geest' is een medewerker van een televisiestation die in een andere kamer voor een lamp langs loopt (dat had iedereen zelf ook wel kunnen bedenken). Zag het gisteravond op CNN toevallig.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die hele heisa rondom Theo van Gogh vond ik zelf misselijkmakend. De helft van Nederland had nog nooit van hem gehoord, en zeker negentig procent die hem wel kende vond hem maar een zeikende, kettingrokende vetklep die vage films maakte. Maar door de manier en de reden waarom hij vermoord werd, was opeens iedereen fan van hem terwijl ze hem jarenlang met de nek hebben aangekeken. Dat vind ik pas hypocriet.

Met Michael Jackson ligt dat iets anders. Iedereen op deze aardkloot kent MJ wel en heeft op een bepaalde manier wel iets met hem. Ik zal niet zeggen dat de grootste fan van hem was, en ik zal nooit een cd van hem kopen, maar ook hij had nummers die mij wisten te raken (van de clip van Earth Song krijg ik nog altijd kippenvel). Hij was een icoon en tegelijkertijd een enorm mysterieus figuur. Een artiest die zoveel mensen heeft geraakt en waar zoveel mensen fan van zijn verdient zo'n groots afscheid.

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, wat een haat omdat ik vind dat usher daar niet hoorde.
    Dat is gewoon mijn mening, jongens.
    Er zijn miljoenen mensen beinvloed en geinspireerd door MJ, maar als Usher daar wel hoort te staan. Dan horen Justin Timberlake, P.diddy, Madonna, Jamie Fox, Ne-yo, Wyclef Jean, Will.I.Am, Quincy Jones en zelfs Britney Spears en Uri Geller daar ook te staan. In mijn ogen tenminste.

Vond de hele dienst wel enigzins langdradig worden, alleen het einde was weergaloos mooi, Paris, het lege podium en Heal the World met z'n allen zingen.

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij hebt daar ook niks over te zeggen, dat jij dat vind boeit niet. Wat de familie vind wel en als de familie vond dat hij daar hoorde te staan, dan hoorde hij daar gewoon.

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    "Ever since I was born Daddy has been the best father you could ever imagine and I just wanted to say I love him so much"

Godsamme, wat was dat een moment zeg :'-(

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    In een forum wel. *)

12. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komen er nog wat nooit verschenen hits uit, dat lijkt me wel kicke :)

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die geestenzooi, jezus wat dom

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ben benieuwd hoe dat klinkt, een hit die niemand ooit gehoord heeft :p.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Moonwalker op XBA?? YEEAAHHH. Dat spel is echt te gruwelijk. :D Dat was vroeger een hele tijd mijn enige spel op de sega. :9 Dus echt 40 keer uitgespeeld ofzo.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klinkt volgens mij als Michael Jackson maar ik kan het fout hebben. :p

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Er komt in de kerst een gloednieuwe Michael Jackson game! Ben benieuwd wat het wordt.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ohja nu begint de lijkenpikkerij definitief.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hahaha die remake van Mario Bros, echt meesterlijk!

Deel Deze Pagina