[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Hahaha, heerlijk.
    bounty's dan he.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

En dat is waar, maar feit is wel dat Latoya uitleg hierover gegeven heeft. Het komt nu puur erop neer of je haar gelooft of niet.

http://www.youtube.com/watch?v=3VnPqCAv47c

En Exar, ik heb nu ook duidelijk gemaakt dat ik echt wel realiseer dat ik het nooit 100% zeker kan weten, maar wel voor mijzelf er 100% overtuigd van zijn. :)

Dit is precies waar ik naartoe wilde...gewoon laten zien waarom ik niet gauw tabloids geloof, meer niet.
    En naar mijn mening heb ik goeie voorbeelden gegeven ervan.

Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag word Michael eindelijk begraven... Damn, dat heeft ook lang geduurd.

Maar goed, eindelijk _O_

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Opgeruimd staat netjes inderdaad _O_

Kijken met hoeveel lappen tekst kabuto hapt...

5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Opgeruimd staat netjes? Ik zou het niet erg vinden als jou hetzelfde overkwam..

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het spijt me kereltje, maar ik moet je teleurstellen. Het is me allang duidelijk
    dat je een aardig sneu figuur bent , goeieavond verder :thumbs:

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En nu denk ik dat het topic beter gesloten kan worden want het draait straks uit op een Flame War. Wat ben IK blij dat ik er dit keer NIET bij betrokken ben.

Elkaar doodwensen o.i.d is nou niet echt bepaald iets leuks.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En nu kappen met dat gezeik. Het is te triest voor woorden dat een overleden persoon wordt gebashed zonder enige onderbouwing, om zo een ander over de zeik te helpen. Het gaat er de laatste pagina's al niet heel vriendelijk aan toe en daar is ook al eens eerder wat van gezegd. Ik ga dit topic ook niet op slot gooien omdat ik aanneem dat het niet zo ver hoeft te komen. Dus vanaf nu weer gewoon een beetje niveau en iets meer respect, zowel voor MJ als voor de leden.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het was weer lekker rustig, iedereen had besloten dat het wel genoeg was zo. En dan komt er weer iemand en die verziekt het. Het verbaast mij echter niks. Hoe dan ook...ik ben zelf ook zeer blij dat hij eindelijk nu begraven zal worden. Begrijp niet waarom het zo lang heeft moeten duren, maar ja...goed dat het ook privé is , niet zo'n media circus.

Ik kwam vandaag trouwens nog iets tegen.

http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0907/23/acd.01.html

Was tijdens het CNN programma Anderson Cooper 360, en vooral wat Dick Gregory zegt dat Michael gezegd zou hebben....is op zijn zachtst opmerkelijk te noemen. En ook een goed voorbeeld weer die laat zien dat we wellicht nooit de echte waarheid te horen zullen krijgen, want er word gewoon zoveel gezegd....

-------------------------

COOPER: Before the break, we told you the breaking news of what investigators found when they searched the office of Michael Jackson's doctor -- on the list, e-mails, vials of drugs, and other items.

As the case moves forward, new details, though, about Jackson's state of mine are emerging.

Randi Kaye is back with that information.

You spoke with an old friend of Michael Jackson, Dick Gregory. What did he say?

KAYE: Right. Dick Gregory is a comedian, a good friend of Michael Jackson's. They met many, many years ago -- decades ago, in fact -- when they were doing "The Wiz" together.

And he was actually with Michael Jackson during the second child molestation trial. And he told me that Jackson's parents called him and said that Michael wasn't well, can he come and help him. And a few days before the trial ended, Dick Gregory told me that he went back to Neverland with Michael Jackson, and that Jackson hugged him and said -- quote -- "Please don't leave me. They're trying to kill me."

Gregory says he asked Jackson when the last time he ate was, because he didn't look well, and that Jackson told him -- quote -- "They're trying to poison me." He asked him when he last drank water, and he said Jackson told him again -- quote -- "They're trying to kill me."

Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wel bizar dat ze hem nu pas na zo een lange tijd pas begraven.
    Dat hij nu eindelijk mag rusten.

Gone but never forgotten...

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Hahaha jij bent echt beest :+. DSQuared is toch wel erg hard gedist HAHAHAHA

Toch eindelijk, maar dan ook echt EINDELIJK dat mensen nou eens kappen met dat gezeik over hem. Het leek wel een burgeroorlog hiero :)

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand nog tv gekeken gisteren? Ik was het helemaal niet van plan, maar ik had nog een episode van Oz gekeken en toen was het al 3:00...tja...toen kwam CNN al gauw met de eerste beelden. Er was niet zo heel veel speciaals aan.

Toch apart...de media zou niet toegelaten worden en het zou volledig privé zijn. Toch hadden al die sites er gewoon 'feed' van.. ah well. Vanochtend op CNN bij Larry King vertelde Rodney Jerkins dat er nog albums aan material is..heel cool, wisten we echter natuurlijk al. Dit maakt het alleen maar kutter echter...wanneer gaan we nieuwe muziek horen?Één nieuw nummer op de OST van This is it straks in oktober..veel te weinig natuurlijk maar ja.

geduld i guess.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Is er ook al bekend wanneer die Rehearsal dvd uitkomt?
    Ben ik toch wel erg benieuwd naar.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk zelf dat dat een lange tijd gaat duren, ongetwijfeld gaan ze het in de bioscoop zal lang mogelijk proberen uit te melken...zou me echt heel erg verbazen als het dit jaar op dvd zou verschijnen...eigenlijk kan dat sowieso niet meer, bij films ook niet.

Dit is trouwens best een apart plaatje....helemaal niet gemeen of kwetsend bedoeld, maar wel
    eigenlijk heel mooi.

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Eigenlijk ook een heel triest plaatje...

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik krijg d'r zo'n "before" en "after" gevoel bij. Net alsof hij zelf het totaal plaatje van al die ingrepen niet zag.

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Indd, Rampage hetzelfde. :p

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ook ik ben met Rampage eens.

BTW: worden nog die spullen van Michael verkocht?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Absoluut heel droevig ook ja. Denk ook dat de maker er verschillende dingen mee bedoeld.

Ik keek net even op een MJ forum en zag dit staan, en het lijkt er aardig op dat helaas Prince Michael, zijn zoon dus...ook Vitiligo heeft. Het zou wel gelijk al die ongein uit de wereld helpen dat het niet zijn echte zoon zou zijn.

You can see the uneven patches of skin on his neck., that's how it started with Mike too.

Laatst bewerkt: 5 sep 2009

Deel Deze Pagina