Jammer genoeg? Mij persoonlijk maakt het niks uit. Hij WAS 100% hun vader , in de zin van dat die kids tegen hem opkeken en hem als pa zagen en Mike het als zijn kids. Of ze nou 100% echt van hem waren....lekker boeie . En tja, als de joch echt vitiligo heeft...is die kans alleen maar groter vind ik, want de ziekte komt gewoon niet megavaak voor. Maar goed...als ie het echt heeft, hoop ik alleen maar dat het niet een hele erg vorm is want dan kan ie dadelijk ook met paraplu's in de zomer gaan rondlopen.
En over This is it, tja het is niet bevestigd he, dus wie weet krijgen we wel heel veel van de rehearsals te zien. Maar het zou me ook weer niet verbazen als meerendeel juist volledig andere dingen zijn. Het gaat alleen maar om het geld. Maar we zullen het zien.
In Breda word er een soort van party georganiseerd, komen er wat impersonators en je ziet er fans. Kaarten kosten 15 euro. Maar ja , Breda ligt niet om de hoek...en een bioskaartje was toch echt nog geen 15 euro voor zover ik weet. Zal wel met de impersonators te maken hebben.
Laatst bewerkt: 8 sep 2009