1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Jammer genoeg? Mij persoonlijk maakt het niks uit. Hij WAS 100% hun vader , in de zin van dat die kids tegen hem opkeken en hem als pa zagen en Mike het als zijn kids. Of ze nou 100% echt van hem waren....lekker boeie :). En tja, als de joch echt vitiligo heeft...is die kans alleen maar groter vind ik, want de ziekte komt gewoon niet megavaak voor. Maar goed...als ie het echt heeft, hoop ik alleen maar dat het niet een hele erg vorm is want dan kan ie dadelijk ook met paraplu's in de zomer gaan rondlopen.

En over This is it, tja het is niet bevestigd he, dus wie weet krijgen we wel heel veel van de rehearsals te zien. Maar het zou me ook weer niet verbazen als meerendeel juist volledig andere dingen zijn. Het gaat alleen maar om het geld. Maar we zullen het zien.

In Breda word er een soort van party georganiseerd, komen er wat impersonators en je ziet er fans. Kaarten kosten 15 euro. Maar ja , Breda ligt niet om de hoek...en een bioskaartje was toch echt nog geen 15 euro voor zover ik weet. Zal wel met de impersonators te maken hebben.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ah, Breda is voor mij wel om de hoek. Ik zal Breda die dag dan mijden. Want als jij er ook bent heb ik geen zin om weer complete pagina's vol te spammen :lol:

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik ga niet naar Breda, ik hou het bij Groningen. hoezo paginas volspammen? Met wat?

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Rampage vs BigKabuto.

Waren er nog meer bij betrokken :+

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Haha die vind ik nog wel humor, althans ik kan er de lol wel van inzien. "t is niet alsof we vijanden zijn hoor...althans, zo serieus zag ik het nog net niet in :thumbs:

Hoe dan ook, binnenkort zal de trailer verschijnen ervan, ben benieuwd.
    Het zou gewoon erg cool zijn als we ook beelden van de sets te zien krijgen, hij had bijvoorbeeld een hele vette set gepland voor Dirty Diana, een soort van bed met allemaal vuur eromheen. Een echte clubscene-set voor Smooth Criminal en ook iets voor Earth Song.

Helemaal hoop ik op de speciaal gemaakte 3D short movies van Thriller en ik geloof Earth Song...maar er gaan dus verhalen dat die juist niet erin gestopt worden....tja, dan weet ik het niet meer hoor.

Trouwens...de fotos nog van 29 augustus @ Best, verjaardag en tribute van MJ.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ben jij dat? Ik wist niet eens dat jij dan een vrouw bent.

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hij niet :+

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Haha nee joh, dat was ik geloof een Engelse vrouw die met die taart kwam aanzetten. :)

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Hahaha ok :+

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mega high res versie verschenen van de poster

http://www.mjjcn.com/THISISIT.jpg

4.18MB

De pics die in de poster verwerkt zitten, waar hij echt werkelijk vol leven lijkt te zijn.........

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij had nog gewoon kunnen leven als iemand niet het verkeerde medicijn had gegeven. Dit is bijna hetzelfde geval als bij Heath Ledger. 2 medicijnen die totaal verkeerd op elkaar reageren. Erg jammer ...

Mooie foto's, echt LEVENDIG wil ik ze niet noemen want ze bewegen niet :+ Toch wel stoer om te zien. Kom maar op met die DVD. Hij was wel aardig mager daar ...

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar hij kreeg al een tijdje Propofol, dat is sowieso een medicijn die alleen maar gebruikt mag worden in ziekenhuizen om in narcose te raken. Ze hebben toch ook ongelooflijke hoeveelheden aan medicijnen gevonden in zijn lichaam? Dat bleek uit het autopsie-rapport. Maar inderdaad, al vrij gauw na zijn dood werd bekend gemaakt dat propofol in combinatie met een andere medicijn dodelijk kon zijn.

Met levendig bedoel ik natuurlijk hoe hij zich lijkt te gedragen op die fotos, levendig in die zin. Mager inderdaad...hij is altijd behoorlijk mager geweest maar dit is wel even wat meer, lijkt het. Maar uiteindelijk is de echt schuldige die Doctor Murray, die had gewoon van begin af aan moeten weigeren om Propofol te geven aan hem.

Heath Ledger's dood noemden ze toch een accidental overdose? Altijd afgevraagd wtf dat inhoud...accidental...hoe dan.

Laatst bewerkt: 9 sep 2009
  13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
  14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gewoon verkeerd gebruik van medicijnen. Dus bijvoorbeeld dat één medicijn het effect v.d. andere heeft versterkt, of zelfs een chemische reactie veroorzaakt --> overdosis.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn, ja dat is echt droevig.

Trouwens....zondag tijdens de Video Music Awards op MTV de trailer van This is it. Over MJ zullen we waarschijnlijk nooit de echte waarheid horen, de lijkschouwer heeft van alles in zijn lichaam gevonden. En 'dokter' Murray heeft
    toegegeven dat hij dat alles hem had toegediend diezelfde avond. Toch schijnen experts dan weer te zeggen dat die hoeveelheid hem neit echt gedood kan hebben en zou Murray dus liegen over de dosage....kortom...één grote kolerebende.

16. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    trailer van de trailer. 8)

9 Sec, maar wel 9 gruwelijke seconden waarvan we morgen het geheel zullen zien. :D

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heeeeel nice ja, echt. Hij ging los man daar.....hoe heeft het zover kunnen komen...gvd.

Hier animated gifs van alles, kun je beetje beter zien

http://tscmmj.blogspot.com/

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik echt een van zn beste nummers... Niet erg populair geworden maar sinds ik het heb gehoord... <3

Zeker het luisteren waard. :D

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Gruwelijk nummer jah! Klopt helemaal.

Er zit gewoon een heerlijke klank in, ik weet niet. Maar dat is zo ongeveer bij al z'n nummers.

20. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral dat ene nummer. Another Part of Me. Té zonde dat hij zo weinig is gezongen. Een paar keer tijdens de Bad tour, 1 nummer op het album en dat was het dan.. :'-(

Deel Deze Pagina