1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Komt omdat hij nog zoveel andere hits had, dan is het kiezen he ;).

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Als ik soms luister naar ze muziek of kijk naar ze optredens op youtube denk je toch van damn...

:'-(:'-(

Als je begrijpt wat ik bedoel...

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Jazeker.

Nog meer stukjes van de trailer........het is leuk natuurlijk maar eigenlijk ook een fucking hype zeg, steeds kleine kutstukjes releasen. Eerst gaf MTV geen flikker om MJ meer en nu ineens is hij weer hot...ach.

http://www.youtube.com/watch?v=YcYwFoxDgK0

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Tsja moet eerlijk bekennen dat ik de laatste jaren ook niet meer zo into MJ was.
    Kwam deels ook omdat hij de laatste jaren niet veel meer deed.
    Maar nu die dood is word je er toch vaak stil van als je er naar luistert...

Net nu hij zijn comeback wilde maken..

=(

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Er gaan nu zelfs verhalen dat er een hologram van MJ zal zijn. Een beetje zoals dit dus......

http://www.youtube.com/watch?v=agZTP7I0994

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Madonna's speech was echt fantastisch, zo waar en zo goed. Echt eerlijk, had ik nooit verwacht.

De trailer is ook super en je ziet gewoon dat hij echt veel van plan was....gvd.

http://www.myspace.com/trailerpark

Daar is de trailer in HD.

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Prachtig om te zien :)

Dansen kon hij dus echt nog steeds ... na al dat gedoe met z'n lijf. Mooi hoor.

Maar, ( ik zou Rampage niet zijn als ik niks te klagen had), ik vind hem echt angstaanjagend dun.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hij is nooit dik geweest, maar ik snap wat je bedoeld. Dit is denk wel iets te dun.
    Maar dan toch nog zo in vorm zijn? Pffff....wat bedoel je met gedoe met z'n lijf?

De media heeft veel lopen lullen over dat hij een wrak was en zwak en bla bla.....er was zelfs een schrijver genaamd Ian Halperin met een boek vol onzin.
    Waarin ie vertelde dat Michael niet meer kon zien aan één oog. Niet meer kon zingen en zeker niet meer dansen....whahahaha. Mja...

http://www.mtv.com/videos/misc/436439/madonna-pays-tribute-to-michael-jackson.jhtml

Echt zien dat ook.

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig. Maar inderdaad zoals Rampage al zegt, hij was echt angstaanjagend dun :'-(

Damn, hoe mager gewoon. Maar vol energie, dat kun je zeker zien!

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je kan niet ontkennen dat ,als hij de afgelopen jaren in het openbaar verscheen, je niet zou zeggen dat het de "king of pop" was.

Ik vond hem altijd, tja kwetsbaar. Weet niet, ik kan het niet echt uitleggen.
    In die trailer ziet hij er beter uit, gewoon mooi om dat te zien :)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wanneer hij in het openbaar verscheen dacht ik er niks bij, voor mij is persoonlijk allang al jaren bekend dat hij de King of pop is. Je hoefde
    gisteren ook maar de VMA's te kijken om erachter te komen wat de
    tegenwoordige 'muziek' is, tjonge jonge.

Kwetsbaar....ik snap dat je het zegt, maar zet hem op een podium en hij ging los, bleef weinig van die kwetsbaarheid over ;)

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Arme Blanket :'-( Volgens mij was Blanket wel het meest close van de 3 met zijn vader, omdat hij qua persoonlijkheid het meest op hem leek. Nja. :'-(

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige hebben vast vergeten dat Janet Jackson in een interview had gezegd; Dat Michael Jackson voor bepaalde mensen meer waard dood dan levend was. Dat zijn dood meer zou opleveren dan de 50 shows, wat in totaal zou opbrengen van een bijdrage van 50miljoen dollar.

Nou voor de mensen die hadden opgelet. De memorial vond plaats in Staple Center (onderdeel van AEG) Alle tv kanalen filmde bijna de hele dag dat gebouw waar Michael zat. Mensen stonden daar buiten, misschien hoge bedragen kaartjes op naar binnen te komen etc. etc. AEG heeft nu een deal gemaakt met de Jackson familie om een bepaald hoeveelheid rechten te krijgen van de laatste uren van Michael om dat film te maken. Ze kregen iets van 10% van de winst (dat is zeker veel, als je er bij verbeeld hoeveel mensen wel niet daar heengaan). Nou die 2 bedrijven zijn in controle door Joden/Zionisten. Intelligente mensen met een stragisch gedachte. Het is bij sommige bekend dat Joden de media controleren. En dat in Amerika. De bron van informatie verspreiden. Moest het ff kwijt

16. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Goed geïnformeerd en mooie vooroordelen :emo:

BTW, is Hitler je grote voorbeeld?

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Simpele redenering: Michael Jackson had jarenlang in artistiek opzicht niks meer van zich laten horen. Ja dan laten ze de clips ook niet meer zien en draaien ze de muziek amper. Hoe groot Michael Jackson ook was, zo gaat dat nou eenmaal. Muziekzenders laten zien wat er op dít moment speelt. Wat op dít moment interessant is voor de doelgroep. Ze blijven dan niet in het verleden hangen. Je hoort niks op MTV van artiesten die de muziekgeschiedenis hebben veranderd. Ik noem naast Michael Jackson een Elvis Presley, Jimi Hendrix, The Beatles, Black Sabbath of Queen. Deze muziek zal nooit en te nimmer uitsterven en zal altijd beluisterd worden.

Omdat Jackson jarenlang geen plaat meer heeft gemaakt of een clip heeft geschoten dan zag je hem ook niet als artiest meer op MTV. Dan laten ze liever de 50 Cents, Eminems of Rihanna's zien die wel om de haverklap met een nieuw nummertje komen. Nu Jackson overleden is, is hij uiteraard volop in het nieuws en is het voor een commercieel bedrijf als MTV weer interessant om zijn werk te laten zien. Het is geen zender die teveel leunt om de hits van weleer, maar op de hits van nu. Leer mij de media kennen.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik bedoelde het eigenlijk anders, een tijdje geleden tijdens een award uitreiking kreeg MJ een award. Hij bedankte voor de award en had begrepen
    dat het een artist of the milinium award was, hij stond echter voor gek want dit bleek totaal niet het geval te zijn....althans, zo leek het op het eerste gezicht.

Al die tijd heeft hij voor 'gek' gestaan en dacht dat hij fout zat, en ineens na zijn dood op MTV's site bij een stukje over een tribute aan MJ stond dat hij wel degelijk die award won, flauw toch? Behoorlijk flauw. Jack Black, die daarbovenop later nog een parodie op maakte...gekleed ging als MJ en heel overdreven en triest erover deed....MTV had gewoon hun fout moeten
    toegeven. Niet echt een leuke manier om een celebrity die zoveel betekent heeft voor MTV te behandelen.

Was het trouwens niet Latoya Jackson die dat beweerde EgYoWns? Want volgens mij heeft Janet zich uiterst stil en rustig gehouden na haar broers dood.

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Echt man, die Dangerous-dance blijft echt te gek! :D Moeten jullie gewoon bekijken op youtube, als je hem nog niet heb gezien.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dangerous Live in Bucharest _O_

Deel Deze Pagina