1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. 360pwns

360pwns Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RIP, zeker iemand die, vooral door zijn muziek, altijd bij je blijft...

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoorde het in de stad en dacht dat het een grap was, zeker toen ik hoorde over zelfmoord.. ongelofelijk=(
    Vanmiddag las ik nog op teletekst ''extra kaarten concert Michael Jackson''.
    En ik heb de hele Thriller vanavond nog geluisterd, wel freaky.

Zelfmoord zal het natuurlijk niet zijn.
    Dan geef je niet allemaal afscheidsconcerten, dan pleeg je gewoon geen zelfmoord.

50 jaar pas, maar hij is en wordt nog meer een legende, R.I.P the King of Pop.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vraag me af wanneer er Tupac-achtige complot-theorieën komen over Michael Jackson. Michael Jackson is er gek genoeg voor...

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar is het echt zo bizar dat hij zo jong overleden is? Hij gebruikte veel te veel, hij was zo gek als een deur en had echt geen normaal leven.
    Tuurlijk is het jammer voor de fans, maar ik heb het gevoel alsof sommige mensen denken dat de wereld vergaat.
    Neemt niet weg dat Thriller toch wel heel hoog in mijn album top-10 ooit staat. :)

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je maakt een punt Volkoren. Het was duidelijk dat Michael Jackson nooit de 65 zou halen. De man heeft decennia lang zichzelf gesloopt. Het lichaam vind het na een tijd ook genoeg. Dan is het over, afgelopen, finito. Helaas is dit een logisch gevolg.

Het neemt niet weg dat Michael Jackson uiteraard een icoon is in de popmuziek. Zijn dood schokt en verrast mij allerminst, maar zijn ouvre moet herdacht worden. Nooit fan van hem geweest. Dat gekke gedrag van hem en zijn muziek deed mij ook weinig. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak, gezien de velen die hem adoreerden of zijn muziek gewoon goed vinden.

R.I.P MJ

6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat is toch wel even schokkend als je wakker word met dit nieuws. RIP MJ

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Omg, dit had ik écht niet aan zien komen... Die man was een icoon, hij was legendarisch.

R.I.P. Wacko Jacko... =(

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    R.I.P MJ

Ik had nooit wat met hem en ook niet met z'n muziek maar toch wel een groot verlies. Z'n muziek is legendarisch en vooral Thriller.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    What he said...

Rest in peace.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ben er niet kapot van. Klote natuurlijk enzovoorts voor nabestaanden, maar verder had ik er niet veel mee. Legendarische muziek, maar dat was ook al jaren niet meer.

11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Lekker wakker worden dit. Heb alle albums en hij is m'n meest geluisterde artiest zo ongeveer. Voor mij een held. RIP

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    R.I.P.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat verwacht je als je zoveel medicijnen vreet...

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik pakte vanmorgen de krant en zag groot zijn foto staan. Ik ben nog steeds in shock. Ik had helemaal niets met MJ, sterker nog, ik vond het maar een vreemde man. Iedereen wist wel dat zijn gezondheid niet heel erg goed was, maar zoiets verwacht je nooit. Zodoende is het des te meer een shock en vergeet je bijna dat Farah Fawcett ook overleden is gisteren. :eek:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lees het net ook. RIP, al ben ik nooit echt fan geweest van hem. Vroeger toen ik klein was 'Thriller' en in Vice City 'Billy Jean' alleen. Maar die gozer is en blijft een legende.

16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een icoon, niet alleen op muziekgebied. Het klinkt misschien raar, maar nu gaat de tijd aanbreken van zijn 'legende' status, en verdiend want zijn muziek is gewoon onevenaard.

R.I.P. , King of Pop.

17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    R.I.P en gecondoleerd voor alle naasten.

:mad:

18. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Hij mag blijzijn dat hij die 50 heeft gehaald.Jammer dat dat bij mijn eigen vader dat niet is gelukt |:-

Ik had echt niet gedacht dat hij die 50 zal halen, jullie wel?

RIP MJ

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet zoveel met zijn muziek maar toch raakt het je wel als zo'n icoon er plotseling niet meer is. Hij was natuurlijk de afgelopen jaren al een wrak, maar toch.. anyway R.I.P

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    aaaaargh wat een kutnieuws, hoorde het vanochtend. Ben echt jaren gek geweest van die kerel zijn muziek. Liberian Girl vond ik vroeger helemaal super

Deel Deze Pagina