1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mijn leven is XBW, daarom heb jij ook meer posts dan ik. Ik let niet alleen op jouw berichten, maar als ik dit topic open en jouw bericht als laatste zie, kan ik er wel op reageren en let ik niet constant op jou. En als je alleen maar negatief over Joden bent en dat alles hun schuld is vind ik jou inderdaad een Anti-Semiet.

Stel dat jouw theorie klopt, dan zijn het de joden die het gedaan hebben en niet specifiek het bestuur van dat bedrijf. Wat zou je dan zeggen als AEG van Christenen of Moslims was?

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kom op even gezellig doen allemaal!

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn toevallig Joden. Om specifieker te zijn ik heb het over ZIONISTEN. Veel Joden zijn Zionisten, niet ALLEMAAL. Nee, dat niet. Over de rest is niks te zeggen, maar ik heb zoveel dingen gelezen over die Zionisten. En dat hier wel degelijk een verband mee is. Kijk maar naar de 2 grootste banken ter wereld ook. Daar is een controle dat naar wereld dominantie gaat leiden. Michael wist het en zijn familie kon niet eens in zijn buurt komen. Ik zeg niet zomaar iets, maar heb ik het duidelijker/specifieker gemaakt om wat voor groep het gaat. Joden die het ouderwetse geloof van Jodendom volgen, hebben niks met deze situatie te maken. En ik zeg dus ook niks over hun.

ps. Alleen de posts worden geteld BUITEN de non-xbox hokken. Daar heb ik meer gereageerd. Wie weet dat je in de non-xbox hokken meer dan ik heb gereageerd, maar dat het niet geteld word.

Maarja, laatmaar. Ik had het niet over allemaal natuurlijk.

4. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt beide termen gebruikt, maar weet je wat een Zionist is? Een Zionist is iemand die streeft naar een eigen land voor het Jodendom. Wat heeft dat nou met Michael Jackson te maken?

Maar ik houd nu op met reageren in dit topic hierover, omdat dit een Michael Jackson draad is.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja MSN Vandaag doet vrolijk mee met de rest, gewoon roddelkrant koppen als kop gebruiken. Had toch wel meer verwacht van hun, ah well.

Van diezelfde gast...die Rabbi...die dus dat verhaal in de wereld heeft geholpen, heeft nu allemaal tapes uitgebracht van zijn gesprekken met Michael. Het zou een vriend moeten zijn van hem, nou fijne vriend zeg....naar mijn mening doet een echte vriend dat niet. Denk ook niet dat ik de tapes ga luisteren.

Heb wel gehoord van een vriend dat MJ zelf veel onthuld over de pijn, die volgens hem voor menig mens al de dood had betekend. Over zijn vader, vrouwen, van alles...maar het is hardstikke privé. Ongetwijfeld heeft de Rabbi er leuke centjes aan overgehouden. Jammer zulke dingen. Maar ik snap wel dat mensen het gaan luisteren.

Deze meneer

http://www.wnd.com/index.php/index.php?pageId=30372

artikel is uit 2005...kijk hoe de media er nu mee rondloopt alsof het nieuw is, lol.

Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jij hebt het wel over de zionisten die de hele wereld controleren, maar leg dat eens goed uit dan vriend.... Je komt niet verder dan 'de 2 grootste banken ter wereld zijn joods etc' leg eens uit, bewijs wat.. Dit is gewoon allemaal sensatiepraatjes van jou, je bent net een papegaai, je lult wat mensen na wat je op internet hebt gelezen. Logisch denken? Die complottheoriën van jouw zijn totaal niet logisch.

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wereldoverheersing lijkt me ook wel wat! Waar kan ik me inschrijven? Of moet ik dan eerst joods worden? :+

Wat een debieltje ben je EgYoWns.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    By the way, ik heb tickets voor This is it. 31 Oktober ga ik erheen met vrienden en broer, ben benieuwd!!!! Gewoon normale ticket prijs ook, niet 17,50.

Die maat van me heeft dus geluisterd naar die tapes...geen enkele keer noemt Michael, Hitler een genie...hij heeft het niet eens daarover gehad.

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Erg triest dat mensen hem nu hij dood is nog steeds belachelijk proberen te maken met allerlei onzin verhalen. Mja, zolang al die verhaaltjes geld op blijven leveren door ze aan de media te verkopen....=( Hij is dood, laat hem lekker met rust.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies man, dat vind ik dus ook. Alles gewoon eraan doen om die man
    in een kwaad daglicht te stellen, dat is toch weer aardig duidelijk.

Rapper The Game heeft een nieuw nummer (voor wellicht zijn nieuwe cd)
    met een Thriller sample (Wanneer die evil stem praat in Thriller) erg vet nummer
    vind ik ook.

[yt]ediDQuitboI[/yt]

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Juist..........

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/10/1/011009_jackson_autopsie.html

Michael Jackson had een sterk hart en was "redelijk gezond". Dat staat in een autopsierapport dat persbureau AP in handen heeft weten te krijgen.

Ook had hij een gezond gewicht (62 kilo) voor zijn lengte.

Longen

Maar de King of Pop had gaatjes in zijn armen, chronisch ontstoken longen en wat artritis. Zijn grootste probleem waren zijn longen, maar dat was niet serieus genoeg om aan te overlijden. De doodsoorzaak werd vastgesteld als moord door een verdovingsmiddel.

De lijkschouwer in Los Angeles concludeerde in augustus dat zijn dood voornamelijk was veroorzaakt door de middelen Propofol en Lorazepam. Die werden bij Jackson toegediend door zijn arts Conrad Murray, waarschijnlijk door middel van een injectie. De details van zijn autopsie maken het nu waarschijnlijker dat Murray aangeklaagd zal worden.

In Jacksons maag werden geen pillen, illegale drugs of alcohol gevonden.

Huidziekte

Verder blijkt uit het rapport dat hij een huidziekte had waardoor de huid rond zijn gezicht, borst, buik en armen verbleekt was. Ook had hij getatoeëerde lippen en wenkbrauwen, evenals iets wat lijkt op een donkere tatoeage aan de bovenkant van zijn voorhoofd.

Volgens een arts die het rapport voor AP bekeek, had Jackson geen fysieke problemen waardoor hij niet had kunnen optreden. Jackson zou de afgelopen maanden vijftig afscheidsconcerten in Londen geven, onder de noemer This Is It.

Openbaar

Het volledige autopsierapport moet nog officieel openbaar gemaakt worden, maar de conclusie dat Jacksons dood moord of doodslag was, is al bekend.

Michael Jackson overleed op 25 juni in zijn woning in Los Angeles op 50-jarige leeftijd.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Dan weten we eindelijk dat hij dus echt Vitiligo had :). Ik geloofde hem altijd, maar toch had ik altijd zoiets van: "Je weet het niet zeker". Daar ben ik erg eerlijk in. Voor de mensen die hem dus echt niet geloofden, die weten het dan nu eindelijk. Toch wel stilletjes die mensen....

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Beetje triest zelfs...videos,fotos en volledige artikelen over Vitiligo en dan nog niet genoeg? Ach ja.....

Bepaalde fans zijn een campagne gestart genaamd This is NOT it.

Zij zijn van mening dat AEG en Sony met de film een totaal andere Michael laten zien dan de werkelijkheid was. Fans hebben een Faceboek groep gestart waarin ze verhalen vertellen of in elk geval beweren met MJ gesproken te hebben dagen voor zijn dood en dat hij gezegd zou hebben dat hij zich niet altijd even lekker voelde. Goh...nee, alsof dat wat zegt. Iedereen voelt zich wel eens slecht.

Ook beweerden ze dat Michael had gezegd ' I wake up and i see that it's 50 shows now, i didn't agree to that' . En nog veel dingen beweren ze...echter als ze ermee confronteerd en erover doorvraagt word al gauw duidelijk dat ze elkaar tegenspreken. Ze willen gewoon echt in ALLES iets zien, een conspiracy, wat dan ook. Het gaat ver...dit gaat mij helemaal te ver --> een quote:

"basically, the movie is done in a way that shows that mj WAS ok to do the shows...how? by technology. same way they made whitney look 'healthy' for the msg concerts and u know...special effects in movies like transformers. they're gonna digitize mj to change how he appears andmoves."

Je kunt dingen weghalen uit een film, en dergelijken...maar MJ laten dansen als een gek (terwijl volgens die fans MJ dus niet kon dansen toen daar) en zingen en gewoon compleet er volop gezond uit laten zien.....nah!!!!!!! Het gaat me te ver.

Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    <3

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gaat het een beetje?

Besef je wel dat je een dermate onsamenhangend verhaal neerzet dat het overduidelijk is dat je geen idee hebt waar je het over hebt? Je doet me denken aan Lorre. Je weet wel, die papagaai van mij. Die kon ook zo goed napraten. Hij maakte er dan een verhaal van met alle woordjes die hij hoorde. Dat was nogal onsamenhangend, hij kon immers niet zelfstandig nadenken over de woordjes die hij hoorde, de kranten die hij las en de fora die hij bezocht.

Bij Lorre vond ik het wel grappig, jij bent eigenlijk een beetje een eng ventje.

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Doe die koe weer eens teruggooien in de sloot...

Ziet er goed uit :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben echt benieuwd of dit nou gewoon een nummer is wat Michael tijdens en net voor de shows geschreven heeft, of dat het gewoon een oud unreleased nummer uit de 70's is, die eigenlijk voor Thriller was bedoeld. Ook is bekend dat er geen single zal komen van This is it. Je zult het album dus gewoon moeten kopen als je het nummer zelf wil. Ja dikke vinger dus Sony, tot ziens.

Wat is <3?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    <3 = hart = luvv = tof :)

19. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst op tv deden ze bij het programma "De tv kantine" michael Jackson in heaven na. Ik moet zeggen: Ik lag te huilen van het lachen hoe grappig ze dat na deden. Nu had ik niks met michael en vond ze muziek niks enzo en dat kleuren spel veranderen ook niet, maar beat it was wel leuk in guitar hero om te spelen. Maar voor de rest coole gozer:thumbs:

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ben benieuwd of die nog die moonwalk zo goed kon als daarvoor. Vast wel :)!

Deel Deze Pagina