1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg bot in een soort van condoleance thread nietwaar? Kon zijn muziek wel waarderen. Dus RIP zeggen we dan maar (klinkt altijd zo corny :+)

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nooit bewezen dus dan is het niet gebeurd?! Hij betaald niet voor de lol miljoenen schadevergoeding aan de slachtoffers, dan heb je wel iets te verbergen.

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    =(

Hield niet echt van zijn muziek maar wat maakt dat ook uit, ik schrok wel even toen ik vannochtend het nieuws keek.

RIP MJ

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Of je wil gewoon niet dat die bogus je reputatie nog verder aantast.

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Onschuldig tot het tegendeel bewezen is? ;) Ach, misschien wel, misschien niet, we zullen het in ieder geval nooit weten. Dat hij die schadevergoedingen heeft betaald wil niet zeggen dat ie ook schuldig is, al is het natuurlijk wel verdacht.

Precies.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb weinig met MJ, maar toch maakte hij goede muziek! Het is toch zonde dat zo'n icoon eigenlijk zo vroeg komt te overlijden. Al helemaal als hij nog een afscheidstour wilde doen.

RIP MJ

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Schokkend, maar het was wel te verwachten. Ik hoop dat hij nu de rust krijgt die hij verdient. Bedankt voor alles.

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik had niet zo veel met MJ. Maar hij is veel te vroeg gestorven. Zielig, helemaal nu hij weer wat wou gaan doen met die concerten enzo.

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat noemen ze schikking, grapjas. Beter verdiep je wat meer in de feiten. ;)

Volgens mij zie ik hier overigens een kloof tussen de mensen die met zijn muziek zijn opgegroeid en mensen die ergens in 90's zijn geboren. Erg jammer dat hij is heengegaan. Ondanks alle negatieve zaken waar hij de afgelopen tijd mee te maken heeft gehad, blijft het voor mij toch de grootste artiest aller tijden.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldige muziek. Earth Song. _O_

Ik vind het echt ZO jammer dat hij nou niet eens heeft kunnen beginnen aan zijn concerten... nou blijft iedereen die laatste negatieve kant van hem onthouden (ieg veel te veel mensen).

Damn... :'-(

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik weet het niet. Misschien is het juist wel beter zo.

Misschien was zijn vroegere grootsheid nooit meer naar buiten gekomen tijdens die concerten.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]f8muMo0fw_M[/yt]

[yt]nvWMLAWrEjU[/yt]

Voor heel veel mensen zal Thriller de bekendste/beste zijn, maar deze 2 zijn altijd het langst blijven hangen bij mij

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, heel jammer natuurlijk maar dit kon je verwachten. Die man was nog maar een fractie van wat hij ooit geweest was.

Bovendien heeft hij gewoon diepe mentale littekens overgehouden dankzij z'n vader.
    Ik vond Smooth Criminal, They don't care about us, Billy Jean gewoon super. Erg jammer dit.

Rest in Peace King of Pop :)

Nu even helemaal wat anders;

Zijn nieuwe nummer heet niet "I'm bad" maar "I'm dead ..."

You know I'm dead ... I'm dead ... you know it.

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Billy Jean blijft het beste allertijden :)

Zit gewoon een fantastische beat onder! En zat ook gewoon in Vice City!

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zwijggeld bedoel je zeker, en noem me geen grapjas mafkees. En wie zegt dat ik me niet heb verdiept, je bent puur aan het gissen. Je weet blijkbaar zelf niet waarover je praat. Maar goed, het zal wel onduidelijk blijven of het wel of niet waar is, verder ga ik niet meer in discussie over dit onderwerp. Het enige wat ik zei was dat ik er niet rouwig om en als er pedo's sterven en meteen schiet iedereen in de verdediging.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die ken ik ook nog van vroeger! Al was dat volgens mij de Smurfen versie die ik zo goed ken. :+

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je beter had verdiept wist je dat het tot een schikking was gekomen ;)
    Grappig dat mensen zich altijd direct op fora aangevallen voelen _0/

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dirty Diana blijft mijn favoriet

Give in to me feat Slash blijft ook goed