1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Moonwalker _O_. Het strafte is nog dat ik het gisterenavond rond 24u het nog over die game (en die oude Sega console in het algemeen) had met een maat :x. Maar nu ik dat filmpje zie krijg ik zin om het stof af mijn Sega en die game af te blazen en hem nog eens te spelen. Ben nooit voorbij de 2de level/wereld geraakt.

Vond ik ook altijd al een geweldig nummer, samen met Beat It , Thriller, Billie Jean, They Don't Care About Us, Dirty Diana, Smooth Criminal, .... . Er zijn gewoon teveel nummers die ik van hem geweldig vond, vroeger en nu. Een zonde dat zo'n talent ons verlaten heeft. May his soul rest in peace.

Bron: 9Lives

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]ex30DYwQlHU[/yt]

:thumbs:

3. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Straks wordt Moonwalker nog voor XBLA uitgebracht..

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat zou echt super zijn. :D Dat spel vond ik vroeger de bom.

Maar echt kut dit. :mad: Ik zal z'n schandalen missen. Hits zaten er toch al niet meer in. Maar wat een legende! Hij zal echt de boeken ingaan. :)

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  5. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk..
    /Mod Gefeliciteerd met je vakantie kneus. -Conquistador.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hij zag al een tijdje bleekjes wil je zeggen?

Hoezo eindelijk:confused:?!

7. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toch jammer dat er mensen zijn die zo weinig respect hebben voor iemand.

Rust zacht Micheal. Je was een groot man!

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben in 1988 bij zijn "BAD" concert geweest in Rotterdam.... 80'r jaren waren natuurlijk wel zijn hoogtepunt en eigenlijk is het beter dat hij er niet meer is (voor hem zelf dan). Die kerel heeft nooit een normaal leven gehad, stel je voor dat je op je vijfde al slipjes van vrouwen voor je neus geworpen krijgt....

R.I.P. Michael Jackson. Je muziek staat hier heel de dag op in ieder geval! _O_

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Het is vrij respectloos dat mensen zoiets zeggen als "eindelijk". Beetje vreemd. Zeker geen opvoeding gehad. Zoiets zeg je niet, of je hem nou mocht of niet.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hij was een controversiƫle man dus ik kan mij wel voorstellen dat sommige er niet rouwig om zijn. Maar een reactie als "Eindelijk" slaat natuurlijk nergens op, kom dan met wat argumenten

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben een grote MJ fan. Dan wel alleen van zijn muziek. Het is jammer dat hij nooit de kans heeft om een normaal leven te kunnen leiden zodat de wereld nog langer van zijn muziek had kunnen genieten.

Voor hemzelf is het beter, de man is altijd kind gebleven omdat hij nooit kind mocht zijn toen dat wel zo had moeten zijn. Ik heb medelijden met MJ, serieus. Ik hoop dat hij nu zijn rust vind.

Ik ben met zijn muziek opgegroeid, voor mij is er een musicaal icoon overleden vandaag.

Over zijn vermeende kindermisbruik,

Het is niet bewezen, hij is tot een schikking gekomen. De reden kennen wij niet, argumenten om hem als schuldig of onschuldig te betitelen kunnen wij allen niet geven. Ieder heeft er zijn eigen mening over.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Michael Jackson, rest in peace. Geweldige muziek, die zelfs ik tof vond. Een icoon.

Rest in peace!

13. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Had al wel verwacht dat hier een topic over zou zijn op XBW.

Triest maar goed, het gebeurd. Sterkte voor de fans... En familie natuurlijk!

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Triestig nieuws voor familie en fans.
    RIP

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Misschien wel op de manier van dat z'n miserabele leven eindelijk voorbij is. Het is natuurlijk erg zonde and all, aangezien het zo'n icoon was. Maar z'n leven was niks meer. Hij werd overal voor aangeklaagd, en echt zingen kan hij niet meer, ook ging het financieel telkens slechter. Etc.

Ik denk dat ie geen leuk leven meer had, en dat het daarom misschien beter is dat ie nou weg is. Volgens mij wordt het alleen maar erger, want de enige keer dat je die vent ziet is in het nieuws, in een rechtszaak. :9

Nogmaals: Ik vind zijn muziek geweldig, Jackson 5 had ik vroeger wel redelijk vaak naar geluisterd, z'n solo stuff is ook nog legendarisch. Het is gewoon beter zo. Het zou toch alleen maar bergafwaarts gaan met hem.

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RIP Michael Jackson! vond m wel vette muziek hebben altijd. Een Icoon!

vond altijd Dont stop till you get enough een vet nummer :)

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    En dit natuurlijk.....................

:thumbs::thumbs:

_O__O_

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654