1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Muzikaal talent op XBW? [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 5 mrt 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Gaaf RiFF! Wat voor muziek spelen jullie zoal? Covers of ook eigen werk?
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Oh en KidVirtual, als je je mix online hebt, moet je de link maar ff plaatsen hier, ben wel benieuwd, want net zoals jij sta ik ook open voor heel veel muziek.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ik zit me een beetje af te vragen waar ik een mix van 100 mb kan uploaden :) LOL .. evt kan ik hem naar lagere kwaliteit converteren als iemand iets zou weten..

    als je nou een keertje Direct Connect of Kazaa ofzo opstart als ik het ook doe, dan share ik het zo wel. Geef ik je de naam van de mix door en de 'artiest'. Dat zou toch moeten lukken? (cheape manier, maar ok)

    In de toekomst kun je mixen beluisteren via mijn management (www.equipehollande.com), maar dat is nog "toekomstmuziek" :D
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    haha, toekomstmuziek, leuke woordspeling :D

    Kun je het niet omzetten naar mp3 ofzo? Dan heb je een bestand van een paar mb, die kun je vast wel ergens kwijt.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    euhm, nee. Dat is een cd-kwaliteit mix van 740 Mb, die na converteren naar mp3 +- 100 Mb zal zijn... :D een mix van 74 minuten dus..


    ik ga hem btw pas deze week mixen. Heb wel een berg mixen op MD. Stuur je adres, zet ik hem op CD-R en je krijgt hem in de post ;)
     
  6. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    @kid virtual: zet het om naar wma met windows media player dan heb je nog zo'n 50 mb aan mp3 kwaliteit

    @Drakwing: is dat niet duur voor de auteursrechten en zo allemaal covers brengen?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ow haha, dacht dat het één nummertje was, niet dus :D
    Nee, dan wordt het idd lastig hem ergens te uploaden.
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ok, maar waar kan ik 50 mb kwijt? ik zit eraan te denken om een radioshow te gaan hosten via de Windows Media Player op zo'n internet radiostation .. als dat gaat lukken laat ik het wel weten (iemand er ervaring mee? PM please :))
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Onze site wordt gehost door Exsilia (www.exsilia.net), en wij hebben geloof ik iets van 175 mb webruimte. Daar kun je een domein aanvragen, ik weet alleen zo niet wat dat kost per jaar (daar hebben wij een manager voor die zulke dingen regelt :cool:), maar zal vast wel op die site staan.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hey bedankt! ik ga er gelijk ff kijken..
     
  11. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    dude, PRS is duuur gek, misschien overrated?
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik drum maar kzit niet in een band helaas.. kspeel wel in een percussie groep maar das vrij makkelijk allemaal
     
  13. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    We spelen voornamelijk covers van Bob Dylan, Dire Straits, ZZ Top en Jimi Hendrix. Ik denk dat we over een tijdje vast wel wat eigen werk gaan maken, maar vooralsnog bevalt het zo heel goed :)

    Heb jij ook een site met jouw band? (misschien al eens gepost)
     
  14. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je overrated? Ik ga niet zo'n Custom ofzo kopen maar zo'n Santana SE:

    [​IMG]

    Die kosten 1000 euro ofzoiets dacht ik, voor zo'n "echte" PRS heb ik echt t geld niet.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wow, mooi gitaartje man!

    En goeie muziek die jullie spelen, wat dat betreft zitten we wel zo'n beetje in hetzelfde straatje.

    Site van onze band: [​IMG] www.stillus.nl :)

    Heeft jullie band een site?
     
  16. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je zou t eigenlijk niet eens officieel een "band" kunnen noemen, we spelen gewoon wat op de maandagavond :)

    Ik ben de sologitarist, mn vader zingt en is slaggitarist en mn gitaarleraar is de drummer (ingewikkeld :D)

    Maar t gaat supergoed dus misschien wordt t nog wat :)

    Die site van jullie is cool... hoelang zijn jullie nu al bezig??
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nou, ook leuk toch om gewoon lekker met muziek bezig te zijn. Hebben jullie ook al optredens of (nog) niet?

    Wij zijn nu als Stillus zo'n 2 jaar bezig. Ik zit er zelf sinds mei vorig jaar bij, daarvoor hadden we een andere zanger. Maar voor Stillus hadden we al een andere band, waar ik, onze gitarist/toetsenist, bassist en drummer in speelden, die bestond ook al zo'n twee jaar, dus in feite zijn we al een jaartje of 4 bezig met het spelen in een band. Maar de eerste band speelden we voornamelijk lichte populaire rock en wat punk, nu spelen we dus voornamelijk (classick) rock en blues. We pakken het nu ook wat professioneler aan, met een eigen oefenruimte, betere apparatuur en dergelijke.
     
  18. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nog niet echt optredens omdat we nog niet zo lang bezig zijn. Dat zal binnenkort wel komen, we hebben nu gewoon plezier om met elkaar een beetje relaxed te spelen :)

    Ik ben laatst gekapt met de band waar ik inzat omdat ik het te stresserig vond, en bovendien de muziekstijl me niet echt aanstond. Dat was ook een professionele band, en ik zat er in vanaf het begin (november 2001). Maar muziek maken met elkaar blijft superleuk natuurlijk.

    Als jullie een keer in Limburg zijn kom ik wel kijken :D
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hehe, Limburg, dat duurt nog wel even denk ik. Maar we gaan wel steeds verder weg optreden. Op een gegeven moment heb je alle kroegjes en podia in de buurt wel gehad, en dan moet je toch verder gaan kijken :p

    We zitten momenteel veel in Enschede (26 maart, café de Geus, komt allen :)), en deze zomer veel op feesten bij ons in de buurt.
     
  20. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    kga volgend jaar hoofdswaarschijnlijk studeren in Universiteit Twente dus dan kom ik jullie rokbent wel tegen denk:)
     

Deel Deze Pagina