1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Muzikaal talent op XBW? [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 5 mrt 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Aah, studeren in Enschede, helemaal prima (maar dat terzijde) :)

Jah, we studeren alle vijf in Enschede, dus dan ligt daar optreden voor de hand natuurlijk.

2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    is het trouwens al weer een beetje in orde daar op de UT met de computers of zit je niet op de UT?

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nou nee, is eigenlijk maar behelpen. Het netwerk en alles is wel weer op orde, maar er is een groot computerlokaal (speciaal voor onze studie) verloren gegaan. Nu delen we dus noodgedwongen pc's met een andere studie... :mad:

Maar goed, genoeg over de UT, back on-topic :)

4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    oohhhzoo...yah ik dacht echt een custom, die zijn wel overrated qua prijs/qualiteits verhouding. Zijn toch wel mooie dingen hoor, dat moet ik nageven 8)

5. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mn leraar heeft een Custom 22... zo'n rooie :)

Zijn echt coole dingen, maar ik vind ze nou niet denderend beter spelen dan bijvoorbeeld zo'n Santana, de kwaliteit is wel beter daarentegen.

Kijkt allen op www.thecrox.nl!! De band van mijn leraar :D

6. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus nog steeds met wat vrienden een bad te beginnen, maar we hebben nog steeds geen naam voor de band zelf. zoals ik in deel 1 al zei spelen we punk en een beetje koRn on the side, zelf speel ik in spare time ook wat meer classic dingen zoals stillus. (sweet home alabama etc.) We willen geen coverband blijven en we zijn al een beetje bezig met eigen nummers :D hoera! we hebben alleen nog niks opgenomen, en het is allemaal nog erg half af... Mijn vader is erg blij met mijn hobby (gitaar spelen dus) omdat ik zo veel agressie afreageer... (jaja, anger management problem, ik heb al heel wat snaartjes kapot gespeeld) dus koopt hij voortduren rotzooi voor me:

Voorbeeld:
    Ik kom vrijdag thuis van mijn vriendin, en dan staat er een gloednieuwe marshall mg100 DFX amp in me kamer!! WOOHOO

Versterktje

7. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel trompet, piano (keyboard ook dus), elektrische gitaar en drum. Speel in 2 groepen
    Gitaar in metalgroep, keyboard in coverband.
    Met mijn metalgroep zijn we nog op zoek naar een naam, we zijn wel goed bezig....:)

8. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geinteresseerden; de site is vernieuwd en ge-update. er staan nu ook weer wat foto's op + meer informatie.

http://www.xystus.nl

dank u voor de aandacht :cool:

9. systemerror14

Leuk Bevonden:
    0
    hey emusa, nice website! jammer dat er nog geen MP3's op staan.. lookin forward to hear ya

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    cool, matrix-style :cool:

Ziet er gaaf uit, props! Nu de mp3 nog..... :)

11. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whoa roelerende site! Beter zeg als je jezelf als iets minder bekende entiteit zo kunt profileren! Wat dat betreft is P2P eigenlijk wel weer positief, zo kun je snel je muziek verspreiden.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hehe "als je jezelf als iets minder bekende entiteit zo kunt profileren", ik had het zelf niet mooier kunnen formuleren :cool:

Maar p2p is idd een ideetje, ik ga onze muziek ook maar eens sharen, thx voor de tip :)

13. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u voor de positieve reacties :)

Ik heb genoeg muziek om jullie te laten horen, maar het kan helaas nog niet. We zijn in onderhandeling met verschillende labels, en het debut- album mag daarom nog niet naar buiten komen. Daarmee verspillen we misschien onze kansen op een contract.

Zo gauw daar mee duidelijkheid over is, komen er natuurlijk ook sound-samples van de CD op de site.
    Vrijdag hebben we een photoshoot (heel spannend met styling, verschillende fotografen) en daarna gaan we verder met labelshoppen.

thx voor de interest ;)

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals in de vorige thread ook al te zien is, speel ik gitaar. Ik heb nu barré een stuk meer onder de knie, tnx voor de adviezen, eendje. Ook kan ik heel goed Vader Jackob spelen.

15. systemerror14

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het nou met die label Emusa, al iets over gehoord?

16. twist

twist Guest

Ik speel gitaar en drum en speel bass. ik zit niet in een band maar op school hebben we een muziekhok, very chill, en daar hang ik 50% van mijn schooltijd :p beetje chille muziek maken met wat luitjes van school :+ meestal coveren we wat van de deftones want daar zijn wij erg dol op :9 my own summer easy but cool :D

17. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    da lijkt me wel vet, ik drum en als de muziekles bijna afgelopen is moet ik altijd drummen :D:D

das egt wel lachen maar in mijn klas en zo zitten er niet veel die muziekmaken, maar da lijkt me egt lache twist !!

18. masterape

masterape Guest

Nou zoals ik eerder al toegaf ben ik de zanger van DI-rect maar ik stap binnenkort denk ik over naar blue en heb een kind met shakira.

19. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sure |:- 8)

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Woensdag hebben we nog een optreden in een kroeg in Enschede, wordt vast wel lachen aangezien het om een studentenfeest gaat, en als die gasten een paar glazen ophebben (de alcohol vloeit daar altijd rijkelijk :9) ligt de zaal plat binnen no-time :D Echt waar, een beter publiek kun je je niet voorstellen :cool:

Deel Deze Pagina