1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Muzikaal talent op XBW? [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 5 mrt 2003.

1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf al 5 jaar gitaar, ben nu aan mijn eerste jaar electrisch begonnen.
    zit ook op les, even lang als ik gitaar speel.
    ja ik zit wel in een "band" maar daar doen we helemaal niks aan om de volgende redes:
    1. we hebben nog geen drummer
    2. we heben geen zanger
    3. het enige wat we hebben is 3 electrische gitaristen waarvan er 2 nog maar 3 maanden spelen.
    dus hier een oproep aan mensen uit omgeving hellevoetsluis WIE WILT ER IN EEN BAND MET ONS?

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje uit de buurt, anders zou ik wel willen solliciteren naar de vacature van zanger ;) Wel afhankelijk van wat voor muziek jullie spelen.

3. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    3 gitaren?:| das wel veel

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou eeeh ... Ik kan heel goed drummen :eek: En ik, ik heb ook een goed gevoel voor ritme ...

Meer eigenlijk niet. K'heb ook geen muziek meer op school :'-( (examenjaar)

Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  5. Ik speel trompet, maken we ff een leuke skaband :cool:.

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K ben zo muzikaal als een houten blok.. volgens anderen. Zelf vind ik dit nog aan de positieve kant, maar goed. Aan het vak muziek heb ik een gigantische pesthekel, dus dit topic is niet wat voor mij.. atjo :)

/Mod Post dan gewoon niet.... :{
    Darkwing

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    nou wij spelen een beestje hardrock metal en dergelijken

8. Blue Bunny

Blue Bunny Bink

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al een paar maanden op de drumkruk bij de band Floating Will, www.floatingwill.nl . We hebben onlangs 3 nummertjes opgenomen en dat was egt te gek. er staan nu een aantal optredens geplant en we zijn volop bezig om meer gigs te krijgen. neem een kijkje op de site en stem via ongekenttalent. (als je zin hebt) *)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    serieus? wanneer speelden jullie? op het benefietconcert?

10. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    9deceber houdt mijn gitaar leraar leerling presentaties, in voorschoten voor het precieze adres pm ej maar ofso... het is van 3 tot 9, ik spel 3 keer die dag. misschien leuk voor de liefhebber:)

(schop)

11. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Tijd voor een schop van deze thread!

Ik ben momenteel actief in de band Captain Albatross, een rock/metal/grunge band waarin ik drum. Helaas hebben we nog niks opgenomen, maar dat gaat zéér binnenkort wel gebeuren!
    Hiervoor ben ik jaren actief geweest als schrijver/tekstschrijver/componist en drummer van de band NE1. Hiermee hebben we aardig veel opgetreden, met als hoogtepunt een optreden in de Amsterdam Arena in de halftime van de Amsterdam Admirals! Fokking vet... Ook hebben we hiermee het album Light of Life uitgebracht, en deze kreeg waanzinnige recensies en belandde zelfs op de OOR! Jaarlijst. Zo ontzettend gaaf als iets waar je je ziel en zaligheid in legt ineens wordt gewaardeerd door anderen...

Klik hier om een documentaire(tje) te bekijken, met oa beelden van de band oa in de Arena en in mijn eigen studiootje.

Ook maak ik sinds mijn 10e electronische herrie, met als hoogtepunt het uitbrengen van 2 platen bij Bionic Recordings (sublabel van Cardiac Music, bekend van oa Enzyme). Bionic 7 en Bionic 9 bevatten tracks van mijn hand...
    Uitgebracht onder de naam Archetype!

Tijdens mijn stage bij Mental Television (bij Mental Theo) heb ik ook een hoop hardstyle-dingetjes gemaakt voor oa zijn televisieprogramma's, en 1 van deze tracks is beland op een Bounzz CD. (Ethereal - Bad Boy Bass). Heb ik zo niet online staan helaarsch!

Ok, tijd voor muziek!

Een paar nummers van NE1 (tekst en muziek door mij geschreven) zijn nog beschikbaar op onze (al jaren niet meer bijgewerkte) Myspace:
    http://www.myspace.com/bandne1

[yt]3WOTRAzNLg0[/yt]

Onze 1e videoclip met NE1: Chit-chat Junkie

[yt]CrxukwNCDmI[/yt]

Onze 2e videoclip: Vagabond

Tevens heb ik zelf nog wat dingetjes gemaakt:

[yt]7wQfb1DMGVM[/yt]

Remix van George Baker - Little Green Bag

[yt]KMdlkUTLdNc[/yt]

Cover van The Doors - Waiting for the Sun

[yt]RRRNL9tYIro[/yt]

Cover van Radiohead - Street Spirit (Fade Out)

Nog wat electronische zut: (Wist niet eens dat het op Youtube stond, haha :))
    Is wel ingekorte versie, zo te horen stond deze op Nightmare in Rotterdam compilatie CD. Jammer!
    Opbouw was veel langer en beter imho..

[yt]06tr78HmoMk[/yt]

Archetype - Proceed with Caution

Cover van ons album, Light of Life.

Zo, weer even genoeg van mijn eigen rotzooi gespamd :)

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  12. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Geen reacties? Muzikanten, verenigt u! :D

13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik heb 3 jaar gitaar(akoestisch) gespeeld en een half jaartje bas in een bandje gespeeld, maar bas is te duur voor mij en ik had geen lol meer in het akoestische gitaar spelen.:mad:

Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Bassen hoeft niet duur te zijn toch? Topmodellen zijn idd niet te betalen, maar de instapmodellen vallen wel mee toch? Dacht ik... Maar muziek maken is sowieso een dure hobby...

Deel Deze Pagina