1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MUZIEK] Ska en Punk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 11 dec 2003.

  1. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    persoonlijk vind ik het helemaal niet uitgestorven. green day is een van de beste bands deze tijd, met grammy awards, mtv awards enz. Ik denk dat het juist weer gaat toeslaan. alleen jammer dat kurt cobain dood is:p
     
  2. TariQ360

    TariQ360 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het juist uitgestorven. Bands als Fenix TX, Brand New, Bowling for a Soup, Mest, Sugarcult etc hoor je niets meer van.

    Green Day hou ik persoonlijk niet zo van, en de nummers waarmee ze het hier hebben gemaakt zijn niet bepaald typische punk nummers. Paar jaar geleden vond ik Green Day beter...

    Ik geloof niet in beste band. Green Day is commercieel geworden. Als Finch net zo commercieel was met hun album"What it is to Burn", hadden ze vele awards kunnen winnen.
     
  3. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik persoonlijk vind het altijd maar wazig als mensen zeggen: ja daar luister ik niet naar want dat is commercieel. (ik bedoel jou er niet mee btw:p) maar als een band een beetje underground is en ze maken goede muziek, en opeens staan ze nummer 1 in de charts, luisteren de oude fans neit meer naar ze want: ze zijn commercieel geworden.
    natuurlijk zijn ze comeercieel geworden, een band laat zo'n kans echt niet glippen. En het zal me werkelijk worst wezen of ze commercieel zijn geworden zolang ze goede muziek maken. En ik vind dat ze briljante muziek maken maar dit allemaal is mijn persoonlijke mening uiteraard:p.
    Ja maar finch is niet commercieel geworden omdat het nou eenmaal niet het grote publiek aanspreekt. dat spreekt nou eenmaal alleen het punk genre aan.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben ik het mee eens. Goede punk/spa bands:

    Sublime
    Reel Big Fish
    Goldfinger
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Goldfinger is geweldig imo :).

    Vind ook RX bandits en bijv Rancid leuke bands. Maar de vetste ska vind ik atm De Hardheid (amsterdam ska). Helemaal top.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen op 14 april naar Less than Jake in de melkweg geweest? Een heel goede ska/punk band, t was een van de beste optredens die ik heb gezien :9
     
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwste General Surgery is uit: Left hand panthology.

    Goede goregrind. (Heb ik hierin gezet, omdat grind uit de punk stroming komt en niet uit metal)
     
  8. Spunker

    Spunker Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    De nakse bananen
    kezus krijst
    blok 1a
    disturbance
    Mihoen
    Shameless nameless

    dat zijn punk bands... die jullie hier noemen zijn comerciele punk pop(rock) achtige bandjes.. Ook leuk maar zeker geen punk.

    Daarnaast ik prefereer emo/screamo above all.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  9. Wat een alto topic is dit zeg
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is dat nou weer voor opmerking? Er zijn ook mensen die gewoon niet naar alle tmf pussy cat dolls/andere mainstream rondzooi luisteren. Ga dan lekker ergens anders spammen. Tenzij je alto als positief bedoelt, bij mij in de beurt is het niet echt positief.

    Sublim - Date Rape
    Rx Bandits - Overcome
    Big D and the kids table - Little Bitch
    Less than Jake - History of a broing town

    Aanraders!
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006

  11. Kijk eens wie dit topic tot leven heeft gebracht, jochie O-). Ohja en dat alto bedoel ik niet positief en jouw opmerkingen hoor ik ook altijd van alto's dus wat dat betreft ben jij er ook een :')
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2006
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    lalalala, dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Top hoor, alleen Spunker kickte het topic. Maar mijn punt was: je bent geen alto als je andere muziek luistert dan de bekende nummers hoor. Iedereen luistert gewoon lekker waar hij/zij zin in heeft.

    En nu weer on-topic
     
  14. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een kut muziek he, die skate muziek en die punk , pff |:-
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsja je wilt niet weten wat ik van hardstyle vind ;)
     
  16. Echt he, ik kan er ook totaal niet meer naar luisteren
     
  17. SplinterCell

    SplinterCell Guest

  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je hoeft er niet naar te luisteren. Je kan ten slotte niet alles mooi en goed vinden. Gelukkig zijn we ook niet allemaal hetzelfde. Iedereen heeft immers zijn eigen smaak.

    @ SplinterCell: nuttige post...
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Definiëer? Kijken of je uberhaupt de kennis hebt om dit 'begrip' juist uit te leggen. Waarschijnlijk niet, dus hou je mond gewoon.

    Boem! Boem! Boem!
    Boem! Boem! Boem!
    Boem! Boem!
    Boem! Boem! Boem!
    Tsch!
    Boem! Boem! Boem! Boem! Boem!

    Dude? Zie je de variatie niet? Wat een geweldige sound is dat toch!

    Nee, kan dat ook geen muziek noemen, vind het echt herrie, stel geluiden achter elkaar dat bij mij uiteraard weer (verkeerde) vooroordelen over de luisteraard (in het algemeen) oproepen...
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    /EDIT; Sorry, dat wilde ik in één post doen, ben ik de post aan het typen, vergeet ik het aan te passen ;).
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006

Deel Deze Pagina