[MUZIEK] Ska en Punk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 11 dec 2003.

  1. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    sum 41 the best;). overigens hardstyle is grappig als dat gedraaid wordt zie je die gasten altijd een 1 of andere regendans doen ik lach me altijd helemaal kapot dan :p
     
  2. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    Je moet dit soort huilies maar gewoon laten voor wat het is joh, ik zie ze gewoon als 12 in een dozijn... Of een kudde schapen :9
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt als in 13 in een dozijn, zelfde uitspraak als '' je lult 5 kwartier in een uur'' ;)
     
  4. SplinterCell

    SplinterCell Guest


    ik zeg toch niks?:thumbs:
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben je echt zo stom? Neem nog een lolly en ga naar je bed.
     
  6. SplinterCell

    SplinterCell Guest

  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Juist. OW-tje voor jou.
    Post normaal of post niet.
    Nog zo een kansloze opmerking en je kan op vakantie.
     
  8. 2K doe wat aan je avatar man, gadver dit is echt smerig gek.
     
  9. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    gelukkig is het pas m'n eerste.. :)
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    die avator is vet;) overigens hij heeft dat ding allang waarom ga je er nu over zeuren???:b:
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Lok je het nou uit? Lazer op man, ga andere topic verneuken met je argumentloze posts. Je noemde me een alto? Ken je me? Heb je me gezien? Je weet dus niet eens wat een alto is, haal die commerciele waas voor je ogen vandaan en ontdek echte muziek. Kuddedier, leer voor jezelf denken en kom daar gewoon voor uit, niet alles wat 'anders' is (en wat je overduidelijk niet kent dus geen recht hebt om over te oordelen) afkraken.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je verdient een vakantie.
     

  13. omdat ik een ban had swa ik ben terug van weggeweest:cool: :):
     

  14. Jij reageert ook echt als een aapje, je praat over commerciele waas. Zo dacht ik ook toen ik 14 was maar wat is commercieel? Ska is ook fucking populair onder kleine alto meisjes etc. die kopen bandshirts en dat is geen commercie? En je noemt hem een kuddedier omdat ie niet naar ska ofzo luistert, jij weet ook niks over hem dus waarom hem een kuddedier noemen :{
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    goede comback maak je :confused:

    Maar een alto is dus iemand die een bandshirt aan heeft? Ben ik iig geen alto.
    En als je een tegenargument geeft moet je wel inhoudelijk blijven. Hij heeft het over echte muziek, niet alleen over ska. En echte muziek is naar mijn mening muziek waarbij het door de artiest zelf gemaakt is, waar bezieling in zit, en niet een plaatje met een knappe vrouw/man waarbij de muziek (tekst) door een producer is gemaakt.
     

  16. Ja en bekende muziek kan dus niet met gevoel gemaakt worden? Ik hou ook helemaal niet van al die pop muziek maar ik ga niet als een mongool roepen dat andere mensen kuddedieren zijn en praten over commercie terwijl ze geen idee hebben waar het over gaat.
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor muziek hou je dan van?
    hmm laat me raden, hip hop.

    hier ben ik t wel mee eens.
    Onder niet-commerciele muziek versta ik een band/groep/zanger/zangeres die zelf muziek maakt op de manier zoals zij die het mooiste vinden klinken, en die zo weinig mogelijk is veranderd om het maar zo goed mogelijk aan te laten slaan bij de massa.

    En over kuddedieren gesproken. Dat zijn mensen die andere mensen volgen om dat dat cool schijnt te zijn (dus vooral de mensen die op dit moment naar tmf muziek luisteren omdat die het grootst in aantal zijn denk ik zo). Als zij zich wat meer in muziek verdiepen, denk ik dat zij uiteindelijk bij underground uitkomen, omdat vaak niet allemaal op elkaar lijkt en je daar nog door producers onaangetaste muziek vindt.

    Bij andere stromingen heb je ook kuddedieren. Zoals merkkleding vind ik ook een aspect van kuddedieren. Ik vond t eerst ook wel cool dat al die alto's niet om al die merkkleding gaven net zoals mij. Maar ik ben er ook achtergekomen dat het in dat wereldje net zo aan toegaat als in de 'commerciele' wereld. Daar hebben ze ook allemaal merken zoals overzeas.

    Ik ben trouwens geen alto, maar ik hou wel van punk/ska en ik erger me bij concerten ook wel s aan die mensen.
     
  18. Alto007

    Alto007 Guest

    alto's ownenO-)
    /Mod Hallo SplinterCell, je mag nog een week extra op vakantie voor het aanmaken van een kloontje. - Conquistador
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2006
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, waarom...
    oja, omdat ze anders zijn dan anderen en daarin hetzelfde zijn
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Praten als een aapje, die vond ik persoonlijk wel leuk :+. Tuurlijk zat ik de bal een beetje terug te kaatsten, maar het is toch duidelijk te zien dat hij dingen uit zat te lokken met z'n opmerkinkjes.
    Tevens durg ik te wedden dat hij kwa muziek-soorten nooit verder gekeken heeft dan z'n eigenwijze neus lang is. Als hij dat had gedaan dan maak je, lijkt mij, niet zo'n opmerking maar heb je min of meer een soort respect voor de mensen die ernaar luisteren? Ieder z'n ding vind ik ik zo.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006

Deel Deze Pagina