Even wat aanraders hier die wat minder bekend zijn. Zullen veel mensen vast wel waarderen :
1208 (van epitaph, en hebben lekkere songs op hun naam staan)
Adhesive (dit moet je gewoon luisteren, muziekaal top, zo hoort punkrock nou )
Against time (heerlijke muziek, en nog van eigen bodem ook)
Big Wig (wat snelle punkrock met af en toe wat metalachtige invloeden)
Face To Face (ken er niet zoveel van, maar wat ik er van gehoord heb is goed te doen)
Fenix TX (jammer dat ze gestopt zijn, maar ze hebben vrolijke tot harde nummers gemaakt)
Frenzal Rhomb (geinige australische band, die veel lol in hun albums stoppen. en het klinkt nog lekker ook, en niet te poppy)
Guttermouth (typische lollige punkrock, soms wat vage nummers maar ik kan het wel waarderen. de nummers gaan iig nergens over)
H2O (beetje standaard punk, maar wel de moeite waard)
Lagwagon (check die nieuwe cd!! die is echt heerlijk )
Living End (echt een topper, deze band raad ik aan iedereen aan. vooral het self titled album is geweldig, met een bassist die in sommige nummers ook contrabass speelt )
Me First And The Gimme Gimmes (eigenlijk wel een bekende, met leuke nummers)
MxPx (moet je niet te lang naar luisteren, maar ze maken over het algemeen wel leuke nummers)
No Use For A Name (een stuk softer geworden, hun eerdere albums waren wel een soort hardcore. wel een aanrader)
Propagandhi (als het aan deze gasten ligt moet iederen veganist worden, lekkere snelle punkrock met een boodschap!)
Rise Against (laatste album is weer wat meer punk, die daarvoor ging nog een beetje naar emo toe, toch lekker om te luisteren)
RX Bandits (hun eerdere albums waren vooral ska, ze beginnen nu wat meer te rocken, het album The Resignation moet je echt luisteren)
Snuff (muziekaal top, en de zanger drumt!!)
Tsunami Bomb (met een vrouwelijke zanger die er wel pap van lust!)
edit: ff wat duidelijker zo
Laatst bewerkt: 15 dec 2003