1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MUZIEK] Ska en Punk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 11 dec 2003.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of het echt waar is, maar ik heb van iemand gehoord dat NoFX op Pinkpop 2004 komt...

    mss totale bs, maar ALS het zo is... 8)

    btw. Anti-Flag komt ook op de Night of the Hanenkam in de 013 Tilburg... samen met de Heideroosjes en nog een band, waarvan ik de naam niet meer weet...
     
  2. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Áls dat zo is ga ik er zeker naar toe, al is het alleen voor NOFX.
     
  3. HIM of Pipedown?
     
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    33 euro voor de offspring!? Omg, veels te veel geld voor een band die allang niet meer op zijn hoogtepunt is.... :{

    Naar anti flag ga ik wel, hebben wel een paar goede nummers, en 10 euro is een mooie prijs, maar 33 euro?
     
  5. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    voor offspring is het btw 29 euro, maar nog steeds veel geld. De prijs kan me eigenlijk helemaal nix schelen. Ik wil ze gewoon een keer gezien hebben, of dat nu 5 of 50 euro kost.
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Pipedown ja, die was het...

    zit blijkbaar onder het label van Anti-Flag :9
     
  7. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    oke, met administratie/registratie kosten en al die shit, ong 33 euro ofzo. :p

    en pipedown ken ik niet eerlijk gezegd, zal er wel wat van checken.
    maar ik ga toch liever naar de melkweg, dat is wat dichterbij dan 013, voor mij dan. :)
     
  8. Hehe, ben in 20 minuten bij de melkweg, tis daar ook wel gezellig en klein dus daar kom ik liever dan bijvoorbeeld paradiso
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Trouwens laatst naar de Slackers geweest in de waterfront in Rotterdam op woensdagavond. Ze begonnen om half 10 om vervolgens om half twaalf te stoppen. Superleuk concert en ik wilde naar huis gaan, zeggen die gasten: 'omdat we in rotterdam voor het eerst in europa speelden 10 jaar geleden gaan we nu een biertje drinken en vervolgens weer twee uur spelen'. Dat concert was écht leuk! Ik was pas om 3 uur thuis :)
     
  10. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister vooral punk, soms wat ska, hier een rijtje met een paar favo bands:

    - PennyWise
    - Less Then Jake
    - Lagwagon
    - Iron Maiden
    - Slayer
    - Weezer
    - The Offspring
    - Disturbed
    - Floggin Molly
    - Heideroosjes
    - Bad Religion
    - Kutless
    - Green Day

    Lang niet allemaal punk/ska zijn gewoon all-time favo`s :)
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    :eek: ehh.. misschien een domme vraag, maar wat voor muziek maakt Kutless?? nog nooit van gehoord namelijk :eek:
     
  12. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd moeilijk om een band aan een genre te binden maar bij Kutless zou ik dan zeggen Christian Rock oftewl Christelijke rock :)

    Hun teksten gaan vrijwel allemaal over God/Jezus/Christusr/Hemel ik ben echt niet 'gelovig' of christelijk maar ik vind ze wel erg goed en de teksten zijn best wel leuk :)

    Kutless - Vow
    Kutless - Pride Away

    Twee mooie nummers
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    even deze thread kicken:

    Mogelijk staat Bad Religion 18-3 in 013 Tilburg!

    ik ben niet zo heel bekend met BR (alleen Recipe for Hate heb ik), maar ik zou ze echt wel live willen zien eigenlijk :D
     
  14. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh dat lijkt me echt te gek. Waar kan je dit soort info nalezen, plus eventueel kaarten kopen? BR is een van mijn favoriete bands._O_
     
  15. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het van www.013web.nl

    bij de reacties staat:

    dus nog niet bevestigd, maar omdat ze aangeven 'nog niet voor 100%' lijkt het me erg waarschijnlijk :D
     
  16. Mwa, vind Bad Religion niet zo lijp meer, ze klinken nogal eentonig en tja, vind het gewoon een beetje zuur.
     
  17. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Jeuj, heb ook kaartjes besteld voor anti flag +heideroosjes+pipedown. Antiflag vind ik niet zo geweldig, net een boyband die toevallig punkrock speelt, met hun geroep om anarchy. Heideroosjes waren geweldig, vind ik ook niet zo leuk meer, pipedown ken ik niet. Maar goed, 10 euro is niet veel, en met bier is alles leuk. En als het meisje van mijn dromen dan ook nog mee gaat :p
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm.. ik vind het een beetje wazig dat ze Heideroosjes ipv Anti-Flag headliner hebben gemaakt...

    ik vind Anti-Flag fantastisch, maarja, ieder zn mening he :D
     
  19. Hmm, kent iemand hier Flogging Molly, prachtige muziek :D, ze waren nog op Pinkpop een tijd terug...
     
  20. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Flogging molly is wel cool, maar die schotse/ierse deuntjes gaan me echt irriteren op den duur. Net iets té vrolijke volksmuziek :cool:
     

Deel Deze Pagina