1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[MUZIEK] Ska en Punk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Chemische Kip, 11 dec 2003.

  1. En luisteren jullie Feeder, meer punk-rock achtige band, maken wel goeie muziek :)

    Sinds kort luister ik ook weer Voodoo Glow Skulls en dat is ook al weer een tijd geleden :)
     
  2. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Feeder ken ik wel van naam. Ik zal er eens wat van downloaden en dan vertel ik me wat ik ervan vind.

    Voodoo Glow Skulls klinkt altijd een beetje gestoord snel (voor ska dan, al die racende trompetten...) Soms wel grappig, maar ik moet (eigenlijk net als bij floging molly) toch weer zeggen dat ik het vooral irritant vind klinken ;)
     
  3. Achja, sommige nummers vind ik ook wel beetje hinderlijk, maar over het algemeen vind ik het wel relax :cool:
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Voodoo Glow Skulls is echt ongelofelijk snel idd... toch goeie muziek...

    Snapcase is trouwens ook errrugg vetjes, aanrader :D
     
  5. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Pennywise _O_
     
  6. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    absoluut :cool: Maar er is zoveel meer dan pennywise...

    zijn er nog mensen die 19 maart in HMH naar the offsprin gaan?
     
  7. Hmm, ik niet, ik ken wel een hoop mensen die er heen gaan...


    Ik ga 3 maart naar Reel Big Fish in de melkweg :D :D

    BTW: Ik vind Pennywise een beetje tegenvallen, het is gewoon te normale punk-rock, net als Nofx enzo, ik hou meer van wat 'specialere' soort muziek.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2004
  8. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Snapcase niet zo vetjes.. heeft volgens mij niet echt veel met punk te maken puur metal... Té hard geschreeuw, ik hou het bij relaxte ska en de meeste punkrock (snel, hard, langzaam, pop, noem maar op)

    Denk aan: propagandhi, lagwagon, nofx, pennywise, AFI, Face to face, allister, mad caddies, Rx bandits, slackers en veeeeeeeel meer :cool:
     
  9. RX Bandits is zo damn goed :D
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    RX Bandits is meer dan geweldig idd :cool: Er is nog geen moment in m'n leven geweest dat ik geen zin had om naar the bandits te luisteren :{
     
  11. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn er nog mensen die plannen hebben om de deconstruction tour 2004 te bezoeken als dat in Nederland komt? :cool:
    als het goed is komen daar oa Bad Religion, Pennywise, Millencollin... er staat geloof ik nog niet zoveel vast, maar als ik dit zo hoor mag je als punkliefhebber hier niks van missen! :eek:
     
  12. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2

    deze kerel jah :D

    ik hoop alleen dat het niet in Zwolle is zoals vorig jaar :mad:
     
  13. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb daar veel negatieve reacties over gelezen. dat het in een hangar in zwolle was gehouden vonden veel mensen niet echt ideaal. en zwolle ligt ook niet echt centraal, dus ik hoop dat ze dat dit jaar (als het ook in nederland komt :confused:) wat beters vinden.
     
  14. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Bad Religion is bevestigd voor 18 Mei!!


    WHOOHOO!! :cool:
     
  15. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    in 013 ja :eek: :cool:
    geen idee of ik ga

    maar voor de liefhebbers: de kaartverkoop begint op valentijnsdag :p
     
  16. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga lekker naar Lostprophets :D 8 maart in de Melkweg :)
     
  17. Oeh, ik ga naar gratis optreden van R.O.L.F! Hun zijn zo lijp, het is een band van een school hier in de buurt (Amsterdam), ze maken ska (niet op een heel hoog niveau maar ze kunnen het wel. Een vriend van me zit er in en de gratis concerten zijn ook wel chill :cool:
     
  18. WOOHOO, RX-Bandits naar Nederland, 8 april :D... het wordt nog aangekondigt waar ze optreden, maar ik ga er heen :D
     
  19. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
  20. Ik ben van plan een paar cd's van hun aan te schaffen, een paar cd zaken in de buurt verkopen al hun cd's voor 15 euro (per stuk).
     

Deel Deze Pagina